تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802422290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمه اموال و دارايي‌هاي دولت توسط بخش خصوصي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بيمه اموال و دارايي‌هاي دولت توسط بخش خصوصي
مديرعامل بيمه ايران با اعلام اينكه 80 درصد پرتفوي اين شركت به بخش خصوصي تعلق دارد، گفت: درحال حاضر بيشتر اموال و دارايي هاي دولت نزد شركت هاي بيمه خصوصي بيمه شده است نه بيمه ايران و اين در راستاي حمايت اين شركت از بخش خصوصي صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد سهاميان مقدم صبح امروز پس از امضاي قرارداد خدمات بيمه اي با سازمان نظام روانشناسي گفت: 80 درصد پرتفوي حق بيمه نامه هاي اين شركت متعلق به پوشش هاي بيمه اي بخش خصوصي است و ما متكي به اين بخش از بازار بيمه اي كشور هستيم.

مديرعامل بيمه ايران افزود: بيمه ايران تنها شركت بيمه دولتي كشور است اما با وجود رويه ساير شركت هاي بيمه اي كه سهامداران آن تمامي خدمات بيمه اي خود را از شركت متبوعشان دريافت مي كنند اين رويه در مورد بيمه ايران كه تمامي سهام آن متعلق به دولت است اجرايي نشده است.

وي با اشاره به اصل 44 قانون اساسي و حمايت از بخش خصوصي در برنامه هاي سوم، چهارم و پنجم توسعه اظهار داشت: درحال حاضر بيشتر اموال و دارايي هاي دولت نزد شركت هاي بيمه خصوصي بيمه شده است نه بيمه ايران و اين در راستاي حمايت اين شركت از بخش خصوصي صورت گرفته است. از طرف ديگر اين نشان مي دهد ما در يك بازار رقابتي توانسته ايم عملكرد مناسبي داشته باشيم و همچنان بزرگترين شركت بيمه اي كشور و منطقه باقي بمانيم.

سهاميان مقدم درادامه به تازه ترين آمار بيمه مركزي در خصوص توانگري شركت هاي بيمه اي نيز اشاره و تصريح كرد: براساس اعلام بيمه مركزي اين شركت بالاترين رتبه توانگري را در بين شركت هاي بيمه اي در اختيار دارد و با توجه به اين توانمندي مي تواند ريسك هاي بزرگ را قبول اتكايي كند، با اين همه باز هم از اين مزيت درجهت فرصت هاي جديد براي بخش خصوصي صنعت بيمه استفاده نكرديم مگر آنكه ديگر شركت ها نتوانند و يا نخواهند در موارد خاص به حوزه اي ورود كنند.

وي در خصوص عقد قرارداد اين شركت با سازمان نظام روانشناسي نيز اظهار داشت: امنيت رواني در جامعه ارزشش از امنيت جسمي بالاتر است به عبارت ديگر امنيت جسمي در راستاي امنيت رواني قرار دارد از اين رو و براي كاهش دغدغه هاي اجتماعي روانشناسان و پر كردن بخشي از خلاء هاي حمايتي درمانگران اين بخش كه حافظان اصلي امنيت رواني كشور هستند اين قرارداد را با سازمان نظام روانشناسي امضا كرديم.

وي افزود: قرارداد ما با اين سازمان دو ساله است و طي آن اعضاي اين سازمان مي توانند با پرداخت حق بيمه نامه هاي مربوطه از خدمات بيمه اي بيمه ايران دربخش هاي درمان تكميلي، بيمه نامه هاي آتش سوزي، اتومبيل شخص ثالث و بدنه، مسئوليت و عمر بهره مند شوند.

مديرعامل بيمه ايران با تاكيد بر اينكه رعايت حقوق بيمه گذاران، سرعت درانجام كار و خلاقيت الويت هاي بيمه گري بيمه ايران بوده و از اصلي ترين اهداف ما در اين شركت است، افزود: همين مساله باعث شده تا بيمه گذاران اقبال بيشتري به اين شركت داشته باشند و اين شركت بيش از 50 درصد سهم بازار بيمه اي كشور را در اختيار بگيرد.

به گفته وي در همين راستا بيمه گذاراني كه يك بار از خدمات بيمه اي بيمه ايران بهره مند شده اند با توجه به حس مسئوليت پذيري كاركنان اين شركت حاضر نيستند به شركت بيمه اي ديگري براي دريافت خدمات بيمه اي مراجعه نمايند و بيمه گذار دائمي اين شركت شده اند.

كد خبر: 2202063

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۰:۳۰

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن