تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818760396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ ماليات بر حقوق بخش دولتي و خصوصي يكسان مي‌شود/افزايش 31 درصدي درآمدهاي مالياتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: نرخ ماليات بر حقوق بخش دولتي و خصوصي يكسان مي‌شود/افزايش 31 درصدي درآمدهاي مالياتي
عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشريح نشست عصر امروز كميسيون برنامه و بودجه ،گفت: تبعيض بين نرخ ماليات بر حقوق كاركنان بخش دولتي و خصوصي با تصويب لايحه اصلاحيه قانون ماليا ت‌هاي مستقيم برداشته مي‌شود.


قاسم عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري خانه ملت گفت: در جلسه امروز عصر كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس رديف‌هاي درآمدي بودجه 93 با حضور رئيس سازمان مالياتي، رئيس گمرك و كارشناسان معاونت، نظارت راهبردي و برنامه‌ريزي رئيس جمهور، ديوان محاسبات و مركز پژوهش‌ها بررسي شد.

نماينده مردم شازند در مجلس شوراي اسلامي گفت: براساس بررسي‌هاي صورت گرفته رقم درآمدي پيش‌بيني شده در بخش ماليات بر درآمد شركت‌ها نسبت به عملكرد سال جاري 21 درصد و ماليات بر درآمد حقوق، املاك و مستغلات 25 درصد رشد نشان مي‌دهد.

وي افزود: ماليات بر ثروت، ارث و نقل و انتقال املاك و سهام، حق تمبر و اوراق بهادار در بودجه 93 نسبت به عملكرد سال جاري 24 درصد رشد دارد.

عزيزي گفت: ماليات بر كالا و خدمات در بودجه 93 كه شامل خودرو، نقل و انتقال اتومبيل، عوارض خروج از كشور، فروش فرآورده‌هاي نفتي، ماليات بر ارزش افزوده مي‌شود نسبت به عملكرد سال جاري 52 درصد رشد داشته است.

اين عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: مجموع درآمدهاي مالياتي كه در بودجه پيش‌بيني شده است 31 درصد نسبت به عملكرد سال 92 رشد نشان مي‌دهد.

نماينده مردم شازند در مجلس گفت: پيش‌بيني درآمدهاي مالياتي در بودجه 93 براساس اصلاح لايحه قانون ماليات مستقيم برآورده شده است.

وي افزود: در صورت تصويب لايحه اصلاحيه ماليات‌هاي مستقيم نرخ ماليات بر حقوق كاركنان بخش دولتي و خصوصي يكسان مي‌شود.

اين عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: دولت در بودجه سال آتي رقم ماليات بر حقوق بخش دولتي و خصوصي را يكجا و به مبلغ 6 هزار و 300 ميليارد تومان ديده است.

نماينده مردم شازند در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه ترجيحات بين بخش خصوصي و دولتي بايد برداشته شود و همه از يك نرخ ثابتي در پرداخت ماليات تبعيت كنند، گفت: بخش خصوصي از اين تصميم استقبال خواهد كرد. /

پايان پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن