تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803004367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش مي‌دهدقرارگرفتن نيمي از كلاس‌هاي مدرسه شاهد پيشوا در زير زمين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش مي‌دهدقرارگرفتن نيمي از كلاس‌هاي مدرسه شاهد پيشوا در زير زمين
به رغم هوشمند بودن تمام كلاس‌هاي مدرسه شاهد شهيد محمد جنيدي شهرستان پيشوا، نيمي از دانش‌آوزان در كلاس‌هاي كم نور و نفس‌گير درس مي‌خوانند.


به گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران، به رغم هوشمند بودن تمام كلاس‌ها، نيمي از 352 دانش‌آموز مدرسه شاهد شهيد محمد جنيدي پيشوا در كلاس‌هاي كم نور و نفسگير درس مي‌خوانند.

كريم عرب نعمتي، مدير مدرسه شاهد شهيد محمد جنيدي پيشوا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بيان اينكه از 12 كلاس، شش كلاس آن در طبقه زير زمين قرار دارد، اذعان كرد: نور كلاس‌هاي پاييني كم است و از آغاز شروع كلاس‌ها تا پايان روز چراغ مهتابي اين كلاس‌ها بايد روشن باشد و نور غير طبيعي، خيلي براي شادابي دانش‌آموزان مناسب نيست؛ از سوي ديگر زماني كه دانش‌آموزان كلاس‌هاي ديگر ورزش دارند و در حياط بازي مي‌كنند از پنجره كوچكي كه به كلاس مشرف است، براي دانش‌آموزان و معلم مزاحمت ايجاد مي‌كنند.

وي در ارتباط با هوشمند سازي كلاس‌ها اظهار داشت: سال گذشته از 12 كلاس، شش كلاس هوشمند بوده است و همكاراني كه كلاسشان هوشمند نبود، نسبت به اين موضوع گلايه داشتند، اما ما هم از امور شاهد اداره‌كل گلايه داريم كه وعده دادند به ازاي هر كلاس كه ما هوشمند كنيم يك كلاس را هم آنها هوشمند مي‌كنند اما به اين وعده خود عمل نكردند.

وي با بيان اين‌كه ما همه آرامش و زندگي خود را مديون شهدا، جانبازان و آزادگاني هستيم، كه جان خود را براي سر افرازي نظام و اسلام در اين راه تقديم انقلاب اسلامي كردند، اظهار داشت: فرزندان اين عزيزان نيز بايد حرمت داشته باشند مورد احترام ما هستند اما فضاي فيزيكي مدرسه بسيار محدود است و زنگ تفريح كيپ همديگر هستند و نمي‌توانند آن‌طور كه شايسته است بازي كنند در اصل ساختمان مدرسه بزرگ بوده كه آن را به قسمت دختران و پسران تقسيم كرده‌اند. به هرحال درخواست كرده‌ايم كه مدرسه را جابه‌جا كرده و با مدرسه ديگري عوض كنند.

مسجد كوچكي كه مساحت آن به اندازه ديگر كلاس‌هاي ما است در شان آنها نيست. بنابراين هر روز براي اقامه نماز جماعت موكت در حياط مدرسه پهن مي‌كنيم و جمع مي‌كنيم كه تكرار اين كار غيربهداشتي است. از سوي ديگر روزهاي باراني و سرد سال مشكل برپايي نماز جماعت داريم چرا كه مسجدي با ظرفيت 40 ـ 50 نفر، گنجايش جمعيت 352 نفري دانش‌آموزان را ندارد و داشتن مسجد خوب و بزرگ براي مدرسه شاهد مهم است.

از سوي ديگر به‌دليل قرار داشتن مسجد در زير زمين بوي بد پاي برخي دانش‌آموزان و تراكم جمعيت فشرده هنگام نماز آزار دهنده است.

يكي از معلمان مدرسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران مي‌گويد: كلاس من امسال 28 نفره است و كلاس‌ها فضاي زيادي ندارد من گاهي اوقات وقتي خانه مي‌روم متوجه مي‌شوم كه پاهايم كبود شده است و علت آن هم اين است كه فضاي راهرو بين نيمكت‌ها كم است و بين اين ميزها حركت كردن سخت است از طرف ديگر نور كلاس چون در زيرزمين است خيلي كم است اگر كلاس بزرگي داشتيم و دانش‌آموزان را گروهي مي‌نشاندم ، خيلي بهتر جواب مي‌داد اما الان هركاري مي‌كنم نمي‌توانم ميزها تو هم تو هم مي‌شود و رفت و آمد بين ميزها خيلي سخت است كلاس اول هم طوري است كه حتماً بايد بالاي سر بچه‌ها باشيم و كارهاي آن‌ها را ببينيم. آنها تازه وارد مدرسه شده‌اند خواندن و نوشتن بلد نيستند بچه‌هاي ضعيف هستند فاصله دانش‌آموزان با تخته استاندارد نيست و ميزهاي جلويي فاصله‌شان با تخته خيلي كم است.

اميد است مسئولان مربوطه با مطالعه اين مطلب و آگاهي از كمبودها و مطالبات مردم غيور شهرستان مذهبي پيشوا و وارثان قيام 15 خرداد هرچه سريع‌تر شاهد بهبود اين وضعيت باشيم.

انتهاي پيام/2462/س20

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن