تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820354872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم ناچيز هرمزگان از منابع ملي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سهم ناچيز هرمزگان از منابع ملي
استاندار هرمزگان اظهاركرد: امروزه نام استان هرمزگان و شهربندرعباس در كشور و دنيا يك تابلوي شناخته شده است اما از منابع ملي سهم ناچيزي برده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خليج فارس، دكتر جاسم جادري در اولين ديدار خود با شهردار و شوراي اسلامي شهر بندرعباس كه با حضور فرماندار بندرعباس انجام با بيان اينكه شوراي شهر به عنوان يك پارلمان محلي دستاورد دولت جمهوري اسلامي ايران است بيان كرد: اعضاي اين پارلمان محلي بايد قدرت بيان مسائل و مشكلات با مسئولين ملي و كشوري را داشته باشند و قبل ازهر چيز اختيارات و وظايف شورا بازنگري و اصلاح شود تا اين پارلمان تقويت شود.

وي در ادامه گفت: استفاده از بخش خصوصي و سرمايه گذاري مردمي در راه خدمت به مردم يك خدمت است و با سرمايه گذاران بايد به گونه‌اي برخورد شود تا سرمايه گذار در محيطي امن بتواند فعاليت داشته باشد.

فرماندار بندرعباس نيز دراين ديداربا اشاره به عزم جدي مسئولين در حل مشكلات مردم اظهاركرد: در حوزه شهرستان بندرعباس با كمك اعضاي شوراي اسلامي كه از نيروهاي جوان و تحصيلكرده هستند مي‌توانيم با يك عزم جدي از ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي موجود استفاده نمائيم.

احمد مرادي ادامه داد: در شهر بندرعباس مشكل فاضلاب، آلودگي صنايع غرب بندرعباس، مبلمان ورودي شهر بندرعباس و مشكلات ديگري نيز وجود دارد كه بايد در بندرعباس از سطحي نگري دوري شود و سطح انتظارات مردم برطرف شود.

وي خاطرنشان كرد: كارگران فصلي در چند نقطه شهر رها شده‌اند و بايد در اين راستا خانه تلاش با همكاري شهرداري بندرعباس تأسيس شود و اين كارگران ساماندهي شوند.

راحله ملايي رئيس شوراي اسلامي شهر بندرعباس نيز در اين ديدار با تبريك انتصاب دكتر جادري به عنوان استاندار هرمزگان در دولت تدبير و اميد بيان كرد: همه اعضاي شوراي شهر دغدغه شان اين است تا بتوانند با استفاده از ظرفيت‌هاي بالقوه كه در شهرداري وجود دارد در توسعه و آباداني شهر سهم بسزايي داشته باشند.

ملايي خاطرنشان كرد: شهرداري با چالش زيادي در مورد درآمد مواجه بوده و در سالهاي گذشته در تخصيص اعتبارات جايگاه خوبي نداشته است و مديريت واحد شهري به دنبال كسب درآمدهاي پايدار براي شهرداري است.

وي افزود: با توجه به اينكه بندرعباس به عنوان پايگاه اقتصادي شناخته شده بايد براي سرمايه گذاران محيط امني فراهم نمائيم تا با سرمايه گذاري در اين شهرهم شخص سرمايه گذار و هم شهروندان بهترين استفاده را ببرند.

شهردار بندرعباس نيز در اين مراسم بيان كرد: بندرعباس شهري است با بيش از 430 هزار نفر جمعيت كه قريب به 40 درصد آنها در بافت حاشيه نشين و فرسوده ساكن هستند و به لحاظ بندري بودن يك فرصت محسوب مي شود.

عباس اميني زاده به اعتبار شهرداري بندرعباس اشاره و عنوان كرد: در حال حاضر اعتبار شهرداري بندرعباس 170 ميليارد تومان است كه اگر به دنبال آن باشيم كه شهر را دگرگون كنيم بايد وضعيت درآمدي را افزايش دهيم.

اميني زاده بيان كرد: شهرداري بندرعباس با هدف توسعه متوازن خدمت در شهر با يك برنامه ريزي زمان بندي شده مي‌خواهد درسطح شهر پروژه عمراني به صورت متوازن توسعه دهد و رسيدگي به محلات حاشيه نشين جزء كارهاي اصلي ما است تا همه شهر از رشد و پيشرفت برخوردار شوند.

انتهاي پيام

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن