تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظرخواهي از كارشناسان درباره نقشه راه خدمات دولت الكترونيك


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نظرخواهي از كارشناسان درباره نقشه راه خدمات دولت الكترونيك
معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور از صاحبنظران و كارشناسان دعوت كرد كه درباره پيش‌نويس تصويب‌نامه "نقشه راه خدمات دولت الكترونيكي جمهوري اسلامي ايران" نظرات خود را اعلام كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر، يك مقام مسئول در معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور اعلام كرد: متن پيشنهادي تصويب‌نامه "نقشه‌ راه خدمات دولت الكترونيكي جمهموري اسلامي ايران" كه از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور تهيه و تدوين شده، به منظور دريافت نظرات، پيشنهادها و انتقادات كارشناسان، صاحبنظران، مديران و ذي‌نفعان اين تصويب‌نامه قبل از تصويب و نهايي شدن منتشر شده است.

جمشيد اثني‌عشري ضمن تاكيد بر اينكه معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني بنا دارد با ابتناي به مشاوره، همفكري و همكاري نخبگان و انديشمندان كشور و بهره‌مندي از نظرات كارشناسي مصوبات، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌هاي مربوط به نظام اداري را تدوين نمايد، اضافه كرد: در ارتباط با تصويب‌نامه پيشنهادي نقشه راه خدمات دولت الكترونيكي جمهوري اسلامي ايران نيز متن ذيل توسط معاونت نوسازي اداري اين معاونت تدوين و تهيه شده است كه مقرر شد، با راي كارشناسي و پيشنهادي صاحبنظران، تكميل و تدقيق شود.

وي گفت: با اين نگاه، از تمامي انديشمندان، صاحب‌نظران، كارشناسان و واحدهاي سازماني ذي‌نفع براي مشاركت و همفكري در اين زمينه دعوت مي‌كنيم و از ايشان مي‌خواهيم توصيه‌ها، پيشنهادها و ديدگاه‌هاي خود را به مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني معاونت ارسال كنند.

رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني معاونت تصريح كرد: پيش‌نويس تصويب‌نامه نقشه راه خدمات دولت الكترونيكي براي حركت در مسير اجراي همه جانبه قانون مديريت خدمات كشوري، قانون برنامه پنجم توسعه جمهوري اسلامي و همچنين به منظور تحقق دقيق سياستهاي كلي نظام اداري، ابلاغي مقام معظم رهبري و سند چشم‌انداز ايران 1404 فراهم آمده و انتظار داريم همه انديشمندان و صاحبان تجربه و نظر، با انتقال نظريات و پيشنهادهايشان، وظيفه و تكليف ملي خود را ايفا كنند.

اثني‌عشري افزود: نظرات و ديدگاه‌هاي دريافتي را ارزشمند دانسته و از آنها به منظور اصلاح، تكميل و بهبودبخشي به تصويب‌نامه پيشنهادي بهره‌برداري مي‌شود.

كد خبر: 2201538

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۱۳:۰۸

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن