تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804262906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزايري كه ثروتمندان مي‌خرند+تصاوير


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جزايري كه ثروتمندان مي‌خرند+تصاوير
جزايري ديدني كه شخصيت‌ها و بازيگران يا ورزشكاران ثروتمند قدرت خريد آنها را دارند.


به گزارش گروه خواندني هاي خبرگزاري فارس، بديهي است هركس توان خريد اين جزاير را ندارد اما خواندن و دانستن اين مطلب جالب است. البته اين جزاير نياز به ساخت و ساز، آب آشاميدني، برق و سيستم امنيتي دارند.

برخي افراد و شخصيت ها مانند: ويرجين ريچارد كه ميلياردر است و برد پيت، آنجلينا جولي، جاني دپ و لئوناردو دي كاپريو قدرت خريد اين اماكن را دارند.

يكي از جزاير فيجي به وسعت 90 هكتار توسط مردابي طبيعي احاطه شده واقع در اقيانوس آرام جنوبي بسيار زيبا و خصوصي به قيمت 16 ميليون يورو فروخته مي شود.

Saint-Athanasios، جزيره جادوئي، 1.5 ميليون يورو واقع در خليج Corinthe فقط 1 هكتار است. اين جزيره 2.5 كيلومتر با شهر Itéa فاصله دارد.

جزيره 3.2 هكتاري در باهاما با يك بندر خصوصي و پنج كشتي . Sandy Cay بسيار مجهز، 8.8ميليون يورو است.

جزيره Pakatoa مرواريد نيوزيلند 18 ميليون يورو فروخته مي شود. جزيره اي واقع در نيوزيلند كه 32 كيلومتر با شهر اوكلند فاصله دارد و 24 هكتار است. يك مكان نادر، در خليج Hauraki واقع شده است كه تپه هاي بيشماري دارد.

جزيره پرنده، 9.6 ميليون يورو با سواحل شني، آب هاي شفاف، خورشيد، درختان نخل، مسيرهاي پياده روي و خانه هاي لوكس است در 100 هكتار در قلب باهاما واقع شده است.

East Sister Rock جزيره صخره هاي مرجاني، يك تكه زمين رويايي در يك دوم هكتار و قيمت ۹ ميليون و ۷۰۰ هزار يورو به فروش مي رسد.

جزيره Itanhanga به قيمت 11.3 ميليون يورو به فروش مي رسد. جزيره اي 17 هكتاري خارج از ريودوژانيرو در يكي از مناطق توريستي برزيل. علاوه بر سواحل، تپه هاي سبز و مكاني براي پياده روي نيز دارد.

Stora Rullingen جزيره اي آرام، واقع در سوئد در غرب استكهلم. اين جزيره 33 هكتاري در خليجي خصوصي واقع شده است. مكاني ايده آل براي سفر با قايق در امتداد اسكانديناوي است. قيمت فروش 6 ميليون يورو است.

جزيره Lollik جزيره اي سبز به قيمت 16 ميليون يورو، دو جزيره در مجمع الجزاير ويرجين در ايالات كارائيب واقع شده است. مجموعاً 240 هكتار زمين با پوشش گياهي سرسبز است.

چزيره Gaia بهشت يونان، به قيمت 3.8 ميليون يورو فروخته مي شود. 17 هكتار زمين واقع در مجمع الجزاير Echinades در منطقه يونان است. محلي مناسب براي قايق بازي پولدارهاست.

Broad key با وسعت دو پا، به قيمت 16 ميليون به فروش مي رسد. اين جزيره خاموش فلوريدا در ايالات متحده واقع شده است. يك مكان ايده آل براي آرامش با يك خانه بسيار بزرگ در نزديكي فرودگاه بين المللي ميامي واقع شده است.

جزيره جوان يا قلب ايده آل براي زوج ها، منطقه اي بسيار زيبا با هتلي لوكس در درياي كارائيب در گرنادين با ديد جادويي به اقيانوس به قيمت 8 ميليون يورو به فروش مي رسد.

جزيره George، به قيمت 19.500 ميليون به فروش مي رسد. اين جزيره واقع در درياي كارائيب است. جزيره اي در چند كيلومتري جزيره Roatan واقع شده با ويلاهاي لوكس و در ميان كانال هايي براي قايقراني است.

IIha Paraty جواهر برزيل، به قيمت 8 ميليون يورو به فروش مي رسد. اين جزيره 10 هكتاري خارج از ريودوژانيرو واقع شده است. فاصله جزيره تا ساحل با قايق فقط 10 دقيقه است. داراي يك ويلا با استخر و يك فرودگاه براي هليكوپتر است.

جزيره Caille يك طبيعت خام به قيمت 16 ميليون فروخته مي شود. جزيره اي براي دوستداران طبيعت و پياده روي با دو تپه آتشفاني جدا از هم در كارائيب واقع شده است.

جزيره Cebaco براي سرمايه گذاران به قميت 20 ميليون يورو فروخته مي شود. اين جزيره در واقع در پاناما در خليج Montijo به وسعت 1500 هكتار به منظور توسعه يك پروژه زيباسازي است.

The Duke Group واقع در استراليا در نزديكي مك كي به قيمت 9.500 ميليون به فروش مي رسد. اين مجمع الجزاير شامل سه جزيره ايده آل براي علاقه مندان به قايق سواري است. آب آن آبي كريستالي و شفاف است.

جزيره غار بالاترين قيمت فروش را دارد. اين جزيره به قيمت 81 ميليون يورو به فروش مي رسد. جزيره اي استثنايي كه بيش از 100 هكتار واقع در باهاما با سواحل زيبا، فرودگاه خصوصي و ويلاهاي لوكس، يكي از زيباترين مكان هاي روي زمين است.

جزيره Puerco يك جزيره اي بكر و جواهري در پاناما به وسعت 65 هكتار با سواحل ديدني و جذاب به قيمت 9 ميليون يورو به فروش مي رسد.

جزيره آبي آسماني در خاك فرانسه به وسعت 3.5 هكتار در اقيانوس آرام در Bora Bora به قيمت 4 ميليون يورو به فروش مي رسد.

جزيره Omfori گنج درياي مديترانه به وسعت 450 هكتار در درياي ايوني در يونان با ساحلي زيبا احاطه شده با آب فيروزه اي رنگ به قيمت 50 ميليون فروخته مي شود.

جزيره Urelapa در واواتو در شمال شرقي استراليا واقع شده است. از بريزبان4 ساعت طول مي كشد تا به آن جا رسيد. به قيمت 1 ميليون يورو فروخته مي شود.

جزيره Rai Ki Wai به وسعت 19 هكتار منطقه اي در فيجي كه شامل حيات وحش، بيابان، سواحل زيبا و غني از گياهان است به قيمت 5.6 ميليون يورو فروخته مي شود.

جزيره Altamura كه به جزيره سفيد شناخته شده است در درياي كورتز در مكزيك واقع شده است. وسعت اين جزيره 10 هكتار است و 18 ميليون به فروش مي رسد.

جزيره Dear Cay با زميني بكر و بسياري از امكانات به وسعت 240 هكتار در سطحي صاف در سواحل بليز – آمريكا واقع شده است. قيمت براي فروش 8.5 ميليون يورو است.

جزيره سنگ آفتابي جزيره اي كوهستاني است. احتمالا يكي از معدود مكان ها در درياي ايوني كه در حال توسعه است. به قيمت 6.9 ميليون به فروش مي رسد.

جزيره Private Estate در سايه درختان نارگيل، ايده آل براي كساني كه به دنبال راحتي هستند. اين جزيره با ساحل شني و ويلاهاي لوكس درختان نخل و بندري از پيش ساخته شده در باهاما واقع شده است. به قيمت 18.5 ميليون فروخته مي شود.

جزيره Devils Cay واقع در باهاما با وسعت 47 هكتار با سواحلي زيبا به قيمت 9.6 ميليون فروخته مي شود.

جزيره Little Regged به وسعت 280 هكتار در باهاما واقع شده و به 17.5 ميليون فروخته مي شود.

جزيره Sabtle داراي زيبايي نادراست. اين دو جزيره در وسط جزاير بريتيش كلمبيا واقع شده است. با وسعت 32 هكتار به 20 ميليون فروخته مي شود.

جزيره Middelgrunds Fort واقع در دانمارك به 15 ميليون يورو فروخته مي شود.

جزيره موچاهو د آل هاندرا به فاصله 6 كيلومتري ليسبون است. در درياي مديترانه داراي زمين هاي كشاورزي و به وسعت 340 هكتار است. به 20 ميليون يورو فروخته مي شود.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن