تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور ميليوني زائران در مراسم اربعين حسيني در كربلا/خمپاره‌هاي سعودي در كمين زائران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حضور ميليوني زائران در مراسم اربعين حسيني در كربلا/خمپاره‌هاي سعودي در كمين زائران
در حالي كه پيش‌بيني مي‌شود ميليون‌ها زائر در كربلاي معلي، مراسم اربعين حسيني را احيا كنند، مقامات مسئول از سعودي بودن خمپاره‌هاي شليكي به سوي زائران كربلاي معلي خبر مي‌دهند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از رسانه هاي منطقه، در حالي كه اعلام شده است بيش از يك ميليون و 300 هزار زائر خارجي به منظور بزرگداشت مراسم اربعين حسيني (ع) وارد كربلاي معلي شده‌اند و وزارت كشور عراق نيز اين امر را تاييد كرده است، هنوز ميليون‌ها زائر عراقي در راه كربلا هستندو

يك مقام مسئول محلي عراق اعلام كرد: پيش بيني مي‌شود كه 20 ميليون زائر اين مراسم را احيا كنند و دولت محلي نيز تمام توان خود را صرف تامين امنيت اين زائران و ارائه خدمات به آنها خواهد كرد.

خمپاره‌هاي سعودي در كمين زائران حسيني

«عبدالسلام المالكي» نماينده مجلس عراق از ائتلاف دولت قانون، تأكيد كرد كه موشك‌ها و خمپاره‌‌هايي كه به سمت عزاداران اربعين حسيني شليك شده ساخت عربستان سعودي بوده و از سوريه وارد عراق شده است.

او تأكيد كرد كه عربستان سعودي رسماً و به صراحت از تروريسم در عراق و سراسر دنيا حمايت مي‌كند و 175 زنداني عربستاني در عراق هستند كه همگي در جنايات تروريستي دست داشته‌اند.

در همين راستا، «محمد اللكاش» عضو فراكسيون شهروند در مجلس عراق، از سازمان ملل متحد خواست كه تحريم‌هايي را بر عربستان سعودي وضع كند.

ضبط يك كاميون بمب‌گذاري‌شده در مسير زايران اربعين

ستاد فرماندهي عمليات بغداد از ضبط يك كاميون بمب‌گذاري شده كه براي هدف قراردادن زائران اربعين حسيني (ع) تهيه شده بود، خبر داد.

«قاسم عطية» مسئول روابط عمومي ستاد فرماندهي عمليات بغداد، اعلام كرد كه حجم بسيار بالايي از مواد منفجره در اين كاميون جاسازي شده بود و قرار بود در منطقه لطيفية در مسير زائران سالار شهيدان منفجر شود كه خوشبختانه نيروهاي امنيتي عراق توانستند آن را ضبط كنند.

انتهاي پيام/ر

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن