تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802901560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميرتاج‌الديني: احمدي‌نژاد فراموش نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ميرتاج‌الديني: احمدي‌نژاد فراموش نمي شود
مشاور رييس سازمان صدا و سيما در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه بودجه سازمان صدا و سيما در بخش هزينه‌اي و جاري 872 ميليارد تومان بوده و 95 ميليارد تومان بودجه عمراني است، گفت: دولت اميد بايد به مردم اميد دهد.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام ميرتاج‌الديني مشاور رييس سازمان صدا و سيما در مجلس شوراي اسلامي در جمع خبرنگاران در مورد فعاليت دانشگاه ايرانيان گفت: بنده فعاليتي در دانشگاه ايرانيان ندارم و اطلاع جديدي هم در اين باره ندارم.

وي همچنين در مورد دادگاه احمدي نژاد اظهار بي‌اطلاعي كرد و گفت: اطلاعات دقيقي در مورد عدم حضور احمدي‌نژاد در دادگاه ندارم.

مشاور رييس سازمان صدا و سيما در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: مواردي كه در دوران احمدي‌نژاد توسط كميسيون اصل 90 نهايي شده مسائلي نيست كه بخواهد يك رييس جمهور سابق را به خاطر آن به دادگاه بكشاند. اگر بنا بر اين باشد همه روساي جمهور گذشته را نيز بايد به دادگاه كشاند.

ميرتاج‌الديني ادامه داد: يكي از موارد در خصوص اساسنامه شركت ملي نفت بود كه هيچ دولتي آن را به مجلس نمي‌آورد و هر ساله در لايحه بودجه رابطه بين آن را دولت تنظيم مي‌كرد و يا حتي موردي كه در خصوص وزير ورزش با تاخير صورت گرفت، در همان دوره در مجلس حل شد.

وي با تاكيد بر اينكه اينها بحث‌هاي پارلماني است، گفت: آن موقع هم اعتراض داشتم كه نبايد مجلس اين موارد را قضايي و دادگاهي كند چرا كه اينها بحث‌هاي پارلماني بين دولت و مجلس بوده و بعدا هم خواهد بود بنابراين اينكه بدون دفاعيات دولت در مجلس به آن راي دهند بعد به دادگاه برود، كار درستي نيست.

مشاور رييس سازمان صدا و سيما در مجلس شوراي اسلامي در ادامه خاطر نشان كرد: موضوع ديگر اينكه صحبت‌هاي برخي سياسيون اصلاح‌طلب در مورد فراموش شدن احمدي‌نژاد را بنده قبول ندارم چرا كه وي پديده‌اي نيست كه فراموش شود بسيار خدمت كرده و سرباز انقلاب،‌نظام وولايت بوده و هست.

ميرتاج‌الديني در مورد درخواست احمدي‌نژاد براي مناظره هم اظهار كرد: اين درخواست دوستانه ودر فضاي صميمانه بوده نه يك جدال انتخاباتي.

وي در پاسخ به سوالي در مورد ارزيابي وي از گزارش 100 روزه رييس جمهور گفت: اگر روحاني عملكرد خود را مي گفت تا اينكه دولت قبلي را تخريب كند براي مردم مطلوب بود. البته شايد اطرافيان ايشان به وي گفته باشند چنين امري خوب است اما بنده كه در بين مردم هستم نظر مردم بر اين بوده كه بايد 100 روز عملكرد دولت جديد ارائه مي‌شود نه اينكه دولت قبلي را تخريب كند.

ميرتاج‌الديني با اشاره به اينكه بايد اجازه دفاع به دولت قبلي هم داده مي‌شد، گفت: هر چقدر وضعيت كشور را ويران‌شده نشان دهيم به ضرر خود ما است دولت اميد بايد به مردم اميد بدهد؛ اينكه بگويند خزانه خالي است اميد دادن به مردم نيست مخصوصا در شرايطي كه تيم مذاكره‌اي در يك شرايط حساس و تاريخي در حال مذاكره هستند و اگر وضعيت را خراب نشان دهيم به ضرر تيم مذاكره‌كننده خواهد بود.

وي در ادامه اظهار كرد: در دولت قبلي گفته مي‌شد كه از سال 84 به اين سمت كارها انجام شده است لذا آنچه اكنون در مورد دولت قبلي گفته مي‌شود من به عنوان ميرتاج‌الديني شخصا قبول ندارم زيرا بيش از 50 هزار ميليارد دلار در صندوق توسعه ارزي وجود دارد كه بخشي را وام داده‌اند و بخش ديگر در بانكهاي خارجي نيز و جود دارد، ما مي‌توانيم از آنها استفاده كنيم و اين قوتي براي كشور است.

وي در ادامه در خصوص بودجه سازمان صدا وسيما و برنامه‌هايي كه در مسووليت جديد در دستور كار دارد، گفت: مصمم هستيم كه ارتباط بين نمايندگان مجلس و سازمان صدا و سيما را تقويت كنيم و از حضور نمايندگان در برنامه‌هاي صدا و سيما،‌در شبكه‌هاي تلويزيوني و استاني و راديويي با رويكرد برنامه‌هاي گفت‌وگو محور استفاده كنيم.

مشاور رييس سازمان صدا و سيما در مجلس شوراي اسلامي در ادامه در ارزيابي خود از بودجه سال 93 صدا و سيما گفت: در نشستي كه مسوولان صدا وسيما با معاونت برنامه‌ريزي و راهبردي داشته‌اند آنها كسري بودجه سازمان را پذيرفته‌اند چرا كه دو برابر آنچه كه در لايحه 93 آمده است نياز سازمان صدا و سيماست.

وي افزود: رقم بودجه‌اي هزينه‌اي و جاري 872 ميليارد تومان است كه 95 ميليارد تومان هم بودجه عمراني سازمان است كه در مقايسه با سال گذشته 37 درصد كاهش يافته است.

ميرتاج‌الديني تصريح كرد: در بودجه جاري و هزينه اي گرچه افزايش نسبي وجود دارد، اما اين افزايش در مقايسه با ساير دستگاه‌هاي فرهنگي متوسط است و 10 درصد است و در مقام مقايسه سازمان ميراث فرهنگي 36 درصد افزايش بودجه هزينه اي و جاري داشته و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي نيز 22 درصد.

وي يكي از برنامه‌هاي خود را تقويت وگسترش پوشش ديجيتالي كردن شبكه‌هاي سازمان در استانهاي محروم عنوان كرد و گفت: تا آنجا كه اطلاع دارم نمايندگان نيز معمولا پيگير اين مسئله هستند و دولت نيز اصل اين موضوع را قبول دارد و اميدواريم كه نمايندگان كمك كنند در كنار بودجه در نظر گرفته شده، بودجه ويژه‌اي نيز بدين منظور اختصاص يابد.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن