تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818825717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترين معلمان پژوهشگر آموزش و پرورش استثنايي شهر تهران تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: برترين معلمان پژوهشگر آموزش و پرورش استثنايي شهر تهران تجليل شدند
طي مراسمي كه امروز در مجتمع استثنايي ارشاد برگزار شد، پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استثنايي شهر تهران تجليل شدند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري فارس، همايش تقدير از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش استثنايي شهر تهران امروز با حضور عباس برقي معاون آموزشي و توانبخشي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، وجيه‌الله پرويزي مدير آموزش و پرورش استثنايي شهر تهران، محمد قاسمي‌پور معاون آموزشي آموزش و پرورش استثنايي شهر تهران، معلمان منتخب پژوهنده منطقه‌اي و استاني در زمينه دانش‌آموزان استثنايي و معلمين منتخب كشوري در جشنواره ياددهي و يادگيري در مجتمع استثنايي ارشاد برگزار شد.

در ابتداي مراسم، محمد قاسمي‌پور معاون آموزشي آموزش و پرورش استثنايي شهر تهران در سخناني اظهار داشت: كميته پژوهشي اداره آموزش و پرورش استثنايي پس از تشكيل و ابلاغ شيوه‌نامه سعي داشت بهترين طرح‌ها را انتخاب كند كه پس از ابلاغ و مشخص شدن طرح پژوهشي، طرح‌هاي مختلفي ارائه شد كه 21 طرح به دبيرخانه استاني فرستاده شد كه اين تعداد توسط 32 نفر انجام شده است و در نهايت يك طرح به دبيرخانه كشوري راه پيدا كرد.

وي گفت: از جمله طرح‌ها، طرح جابربن حيان، اقدام‌پژوهي، نويسنده كوچك و محتواي الكترونيك است كه در طرح جابربن حيان همكاران ما 13 مقام، در طرح نويسنده كوچك 2 مقام استاني و در طرح اقدام‌پژوهي 5 مقام استاني كسب كردند.

وجيه الله پرويزي رئيس آموزش و پرورش استثنايي شهر تهران در سخناني بيان داشت: چند سال پيش براي كميته پژوهش به مشكل برخورد پيدا مي‌كرديم و تلفيقي كه صورت گرفته بود، موجب شد عرصه خودنمايي به همكاران نشان داده نشود.

وي گفت: اصل و مبنا در آموزش و پرورش، تحقيق و پژوهش است و جداسازي آموزش و پرورش استثنايي از آموزش عادي، كمك زيادي به پژوهش كرد؛ در آموزش و پرورش استثنايي در سال حدود 130 نفر، رتبه‌هاي منطقه‌اي، استاني و كشوري به دست مي‌آورند و اين استنباط مي‌شد كه پارتي‌بازي صورت گرفته است كه همان زمان گفتيم حاضر هستيم يك دانش‌آموز اوتيسمي را در اختيار شما قرار دهيم ولي شما نمي‌توانيد او را كنترل كنيد، اما همين در مدارس استثنايي كنترل مي‌شود.

پرويزي خطاب به فرهنگيان شاغل در آموزش و پرورش استثنايي ادامه داد: تحول را خود شما ايجاد مي‌كنيد و مرحوم باغچه‌بان كسي بود كه مبدع آموزش در امور ناشنوايان شد و بايد خيلي از مسائل استثنايي را از همان كلاس درس شروع كنيم و شماها مي‌توانيد تأثيرگذار باشيد و اين هويت و نگاه ويژه‌اي كه به آموزش و پرورش داده‌ايد را تبريك مي‌گويم.

انتهاي پيام/

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن