تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818828245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كميته پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي آموزش و پرورش شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كميته پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي آموزش و پرورش شهر تهران
هشتمين جلسه كميته پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي آموزش و پرورش شهر تهران امروز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از آموزش و پرورش شهر تهران، اين جلسه با حضور چهاربند، مديركل آموزش و پرورش شهر تهران، آقاي محمدمرادي معاون تربيت بدني و سلامت، آقاي اماني معاون پرورشي و فرهنگي، آقاي حميدي معاون آموزش ابتدايي و روساي ادارات روابط عمومي، ارزيابي و عملكرد ، مشاوره تربيتي ، انجمن اولياء و مربيان، امور تربيتي ، امور بانوان و اداره مراقبت در برابر آسيب هاي اجتماعي برگزار شد.

اين جلسه با هدف ارائه گزارش عملكرد سه ماهه فعاليت هاي انجام شده اداره پيشگيري، بحث و بررسي در خصوص طرح هاي 4 گانه دانش آموزي پيشگيري، بحث و بررسي در خصوص برنامه هاي مداخله اي كميته پيشگيري و تعيين نقش و ميزان مشاركت ساير اعضاي كميته براي اجراي برنامه هاي در حال اجرا، برگزار گرديد.

در اين جلسه آقاي چهاربند با اشاره به اينكه پيشگيري يكي از اولويت هاي اصلي بحث هاي فرهنگي جامعه است اظهارداشت: عزت نفس در فردي اگر از بين برود، آسيب پذير خواهد شد. مدرسه بايد محل پرورش عزت نفس در دانش آموزان باشد.

مديركل آموزش و پرورش شهر تهران عنصر كليدي در هويت را عزت نفس برشمرد و اضافه كرد: مدرسه اي موفق است كه هويت دانش آموزان را بسازد و در راستاي شكل گيري شخصيت اخلاقي آنها قدم بردارد.

وي ضمن تاكيد بر اين موضوع كه در خانواده روابط بايد مبتني بر تكريم باشد تا فرزندان به خودباوري برسند، ادامه داد: برنامه مدرسه و نوع مناسباتي كه بين معلم و دانش آموز است بايد روابط عادلانه و اخلاق مدارانه باشد تا فضاي مناسب براي پرورش عزت نفس مهيا گردد.
آقاي چهاربند بر همسويي بين مدرسه و خانه تصريح نمود و گفت: بايد با تشخيص نقطه قوت دانش آموزان در فرصت هاي اردويي و فعاليت هاي تربيت بدني اين نقاط قوت و شخصيت آنها را تقويت كنيم.
مديركل آموزش و پرورش شهر تهران همچنين بر آموزش خانواده ها به گونه اي كاربردي تاكيد كرد و افزود: مديريت روابط اجتماعي دانش آموزان در خصوص پيش گيري بسيار تاثيرگذار است.
وي خواستار گنجاندن آموزش هاي كارآفريني در برنامه ها و استفاده از ظرفيت استانداري و ديگر دستگاه هاي اجرايي استان تهران شد.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن