تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815171678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاجعه اي ديگر .....


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فاجعه اي ديگر .....
كارشناس سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني شمال غرب طرح بهشت آباد را فاجعه اي براي خوزستان دانست.
به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ حجت اله كريمي منفرد اظهار داشت: انتقال آب از سرچشمه هاي كارون به استان اصفهان، تحت عنوان طرح بهشت آباد، علي رغم مخالفت سازمان حفاظت محيط زيست، مركز پژوهشهاي مجلس، سازمان مديريت منابع آب، سازمان بازرسي كل كشور، مسئولان، نمايندگان، كارشناسان، دانشگاهيان و مهمتر از همه افكار عمومي استان هاي خوزستان و چهارمحال و بختياري، در شوراي آب تصويب شد.
وي گفت:مشكلات اجرايي پروژه نظير وجود تشكيلات زمين شناسي حساس به فرسايش و كارستي بودن منطقه، وجود سيستم هاي گسلي خطرناك و لغزشهاي فراوان و مرگ بسياري از آبزيان، لجن زار شدن كارون و از بين رفتن تالابهاي استان خوزستان هم نتوانست از فاجعه زيست محيطي جلوگيري كند.
كريمي منفرد افزود: اين طح به بر هم خوردن تعادل هيدروژئولوژيكي آبخوانها كه منجر به خشك شدن چشمه ها، چاه ها و قنات ها و مهاجرت روستائيان درآينده خواهد شد هم نتوانست جلو تصويب طرح را بگيرد.
وي در ادامه با بيان اينكه شايد استعفاي نمايندگان تلنگري باشد به دولت گفت: بدين ترتيب انتقال آب كاريست غير منطقي و غير علمي و به منظور پيشگيري از چالشهاي اجتماعي، بازنگري در مطالعات مهندسي انجام نشده طرح!؟ توسط دولت يازدهم اجتناب ناپذير است.
كريمي گفت: اگر كاري به دليل عدم آگاهي مسئولين انجام گيرد جهل است و اگر مسئولين با آگاهي و به خاطر تعصبات منطقه اي چشم به روي منافع ملي ببندند خيانت به خون شهدا، مردم و كشور مي باشد.
وي گفت: اميدواريم در آينده شاهد فاجعه اي بزرگتر از خشك شدن درياچه اروميه، اين بار به نام كارون نباشيم./س

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن