تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802748594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور سينمايي‌ها در دومين اكسپوي عكس تهران كم‌رنگ شد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: حضور سينمايي‌ها در دومين اكسپوي عكس تهران كم‌رنگ شد
دومين اكسپوي عكس تهران در حالي كار خود را آغاز كرد كه مانند سال قبل از چهره‌هاي سينمايي استفاده نشده است و بنا به گفته مدير اين اكسپو تلاش شده كه هنرمندان جديدي به جامعه معرفي شوند.

نشست خبري دومين اكسپوي عكس تهران با حضور علي جمشيدي مدير گالري شمس و دبير اين اكسپو و جمشيد حقيقت‌شناس هنرمند نقاش و مدير امور نگارخانه‌هاي خانه هنرمندان صبح ديروز سي‌ام آذرماه در تالار اميرخاني خانه هنرمندان برگزار شد.

در ابتداي اين نشست حقيقت‌شناس گفت: اين اكسپو باني بزرگترين نمايشگاه و فروش عكس در كشور است و اميدواريم كه با برگزاري دومين اكسپوي عكس تهران جايگاه درست عكس بخصوص در زمينه فروش در ايران شناخته شود. حقيقت شناس در پاسخ در مورد اين كه آيا اين نمايشگاه نيز مانند چند نمايشگاه اخير خانه هنرمندان با پايين آوردن تابلو از روي ديوار روبه رو مي‌شود؟ گفت: ديروز يكي از هنرمندان به من مراجعه كرد و گفت كه عكس من حذف شده است. من با عدم نمايش آثار مخالفم. به عقيده من ما نبايد چيزي را حذف كنيم بلكه منتظر اين باشيم كه جامعه و خود هنرمندان برخي آثار و سوژه‌ها را حذف كنند.

وي در مورد خريد اثر از دومين اكسپوي عكس تهران توسط خانه هنرمندان توضيح داد: روزي كه من وارد خانه هنرمندان شدم دوازده سال از فعاليت اين مركز مي‌گذشت اما متاسفانه هيچ مكانيزمي‌براي خريد يا فروش آثار وجود نداشت و در حقيقت هنرمندان امكان فروش درست آثار خود را نداشته‌اند.

مدير امور نگارخانه‌هاي خانه هنرمندان از تلاش خود براي ثبت نام خانه هنرمندان به عنوان يك مكان براي فروش آثار هنري در ذهن مردم و خريداران آثار هنري خبر داد و بيان كرد: ما سعي كرديم كه از اين نمايشگاه نيز خريد داشته باشيم. وي افزود: تمام تلاش ما اين است كه آثار هنري گردش داشته باشد يعني كسي كه آن را مي‌خرد امكان فروشش را نيز داشته باشد تا در يك پروسه بحث خريد و فروش آثار هنري نزد مردم نهادينه شود. حقيقت‌شناس در پايان سخنان خود با ذكر اين جمله كه قطعا قيمت‌هاي آثار در اين نمايشگاه واقعي نيست، گفت: يك اثر هنري تا در پروسه خريد و فروش نيفتد قيمت واقعي خود را نمي‌يابد.

در ادامه علي جمشيدي گفت: اتفاقي كه امسال افتاد بدنبال حركت سال قبل ما بود. ما امسال استقبال خوبي از سوي هنرمندان جوان داشتيم و بيش از 450 هنرمند با 2000 فريم عكس به ما مراجعه كردند.

وي افزود: دومين اكسپوي عكس تهران يك كار ستادي پنج ماهه داشت و توانست 238 فريم عكس از 238 هنرمند را براي فروش و نمايش آماده كند. تلاش امسال ما اين است كه هنرمندان ناشناخته و جوان بتوانند خود را مطرح كنند. براي ما در دومين اكسپوي عكس تهران تكنيك مهم نبود بلكه بر كيفيت عكس حساسيت داشتيم. مدير دومين اكسپوي عكس تهران در مورد اينكه چرا برخي عكس‌ها قيمت ندارد؟ گفت: مشكلي كه در اين اكسپو داشتيم اين بود كه برخي هنرمندان به تلاش ما براي فروش آثار واقف نبودند. به فروش رساندن عكس مشكلات خاص خود را دارد زيرا تصويري كه برخي هنرمندان با سابقه از قيمت عكس دارند با برداشت بازار كاملا فرق مي‌كند.

وي ادامه داد: برخي كارها قيمت ندارند و صرفا براي نمايش هستند. يك اثر براي فروش بايد با گردش عرضه و تقاضاي هنر عكاسي تناسب داشته باشد تا قيمت گذاري شده و به فروش برسد.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن