تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819206580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارك دانشجو حال و هواي تئاتري مي‌گيرد/ مديران شهرداري در تئاتر شهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پارك دانشجو حال و هواي تئاتري مي‌گيرد/ مديران شهرداري در تئاتر شهر
معاون هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهردار تهران و همچنين رئيس سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران عصر روز شنبه 30 دي‌ماه از مجموعه تئاتر شهر و فضاي پيرامون آن بازديد كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادي ايازي معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهردار تهران، حجت‌الاسلام شهاب مرادي رئيس سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران و علي مرادخاني معاون هنري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به همراه اتابك نادري رئيس مجموعه تئاتر شهر ضمن بازديد از زيرگذر احداث شده در چهارراه وليعصر و بررسي فضا و امكاناتي كه در اين محدوده مي‌توان به هنر و تئاتر اختصاص داد، از فضاي پيرامون و داخل مجموعه تئاتر شهر بازديد كردند.

در اين بازديد مقرر شد تا هواكش نصب شده در ضلع شمالي مجموعه تئاتر شهر به عنوان پايه‌ نصب تابلوي تبليغاتي L.E.D مختص مجموعه و تبليغ نمايش‌هاي آن باشد. همچنين براي زيباسازي پيرامون تئاتر شهر و بناي آن شهرداري نورپردازي مناسبي را ايجاد كند. ضمن اينكه با هماهنگي انجام شده با شهرداري منطقه 11 رستوراني كه در پارك دانشجو احداث شده و فضاي نامناسبي را ايجاد كرده بود، تخريب شد.

طبق هماهنگي‌هاي انجام شده بين معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران قرار بر اين شد كه به جاي رستوران مذكور فضايي روباز براي اجراي تئاتر ايجاد شود. همچنين طبق وعده ايازي قرار شد تا مجسمه‌هاي سمپوزيوم‌هاي شهرداري و جشنواره‌هاي هنري در فضاي پارك دانشجو نصب شوند.

همچنين رئيس سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تهران در بازديد از داخل بناي مجموعه تئاتر شهر آمادگي اين سازمان را براي حمايت از تئاتر و مجموعه تئاتر شهر اعلام كرد. در اين بازديد قرار بر اين شد تا اقدامات مدنظر تا زمان برگزاري سي و دومين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر اجرا شوند.

كد خبر: 2200231

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۷:۳۳

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن