تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820265527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با ارائه طرح اوليهكلاك بالا و پايين كرج به اتوبان متصل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با ارائه طرح اوليهكلاك بالا و پايين كرج به اتوبان متصل مي‌شود
مدير منطقه 11 شهرداري كرج از ارائه طرح اوليه دسترسي كلاك بالا و پايين به اتوبان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج به نقل از پايگاه خبري مديريت شهري كرج، حسين عطايي اظهار كرد: عدم دسترسي ساده و روان به اتوبان از جمله مشكلات اهالي و ساكنان كلاك بالا و پايين، شهرك جهان‌نما و خاتم الانبيا (ص) در منطقه 11 و در شرايطي است كه مناطق فوق در حاشيه اتوبان قرار داشته و در معرض اين مسير ماشين‌رو قرار دارند.

وي ادامه داد: تسهيل راه‌هاي دسترسي نقاط فوق به اتوبان، از خواسته‌هاي مهمي بود كه توسط ساكنان به شدت پيگيري مي‌شد و سبب شد پيشنهاد اتصال و دسترسي كلاك بالا و پايين به اتوبان تهران – قزوين از طريق ارائه طرح ايجاد پل يا زيرگذر براي بررسي در شوراي اسلامي شهر كرج مطرح شده و كليات آن به تصويب برسد.

مديريت منطقه 11 با درك ضرورت پرداختن به خواست شهروندان، اقدام فوق را مد‌نظر قرار داد و با تصويب كليات آن در شورا و پيش‌بيني اعتبارات لازم براي اجراي طرح در جلسات بودجه شورا، دستور تهيه طرح اوليه عمراني و مطالعاتي اين برنامه را صادر كند.

عطايي درباره ادامه مراحل اجراي طرح فوق گفت: در بازديد ميداني براي مكان‌يابي احداث پل يا زيرگذر كه پيمانكار مشاور نيز حضور داشت، تأكيد شد كه در كوتاه‌ترين زمان ممكن چگونگي انجام پروژه در قالب چند گزينه ارائه شود.

وي ادامه داد: طرح اوليه كه حاوي اطلاعات و بررسي‌هاي فني و جامع از پروژه و برداشت‌هاي تخصصي بود، ظرف مدت كمتر از يكماه از سوي پيمانكار مشاور پروژه ارائه شد.

عطايي درباره انتخاب گزينه نهايي براي اتصال و دسترسي كلاك پايين و بالا به اتوبان اظهار كرد: طبق طرح موجود، 3 گزينه از محل‌هاي جداگانه براي اجراي طرح پيشنهاد شده است و اين طرح براي بررسي‌هاي دقيق و كارشناسي بايد از طريق حوزه‌هاي معاونت فني و عمراني و معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري كرج مورد ارزيابي و مكان‌سنجي قرار بگيرد.

اين مسئول هدف اصلي از اجراي پروژه اتصال و دسترسي كلاك پايين و بالا و شهرك‌هاي جهان‌نما و خاتم به اتوبان را، كاهش ترافيك موجود و جلوگيري از سردرگمي و اتلاف زمان و انرژي شهروندان عنوان كرد.

عطايي در مورد زمان شروع فاز اجرايي پروژه گفت: براساس برنامه زمان‌بندي، مرحله مطالعاتي و تعيين مكان احداث پل يا زيرگذر تا اسفند‌ماه جاري به پايان مي‌رسد و تا قبل از پايان سال كلنگ آن به زمين زده خواهد شد.

وي گفت: با توجه به اعتبار پيش‌بيني شده در رديف پروژه‌هاي عمراني سال 93، روند اجرايي اين پروژه مهم و حياتي از ابتداي سال آتي، با مدنظر قرار دادن كيفيت و سرعت، آغاز مي‌شود.

انتهاي پيام/2302/ز

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن