تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه نبايد به صحنه تاخت و تاز سياسي تبديل شود/مسئولان نقاط قوت جامعه را تقويت كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دانشگاه نبايد به صحنه تاخت و تاز سياسي تبديل شود/مسئولان نقاط قوت جامعه را تقويت كنند
اصفهان – خبرگزاري مهر: مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه اصفهان با اشاره به اينكه لازم است مسئولان نقاط قوت جامعه را تقويت كنند، گفت: براي ايجاد يك دانشگاه متعالي و اسلامي بايد دقت كنيم كه دانشگاه به صحنه تاخت و تاز گروه هاي سياسي تبديل نشود بلكه اولويت دانشگاه ها ايجاد فضاي آرامش در اين محيط باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علي تقوي پيش از ظهر شنبه در مراسم توديع و معارفه رئيس سابق و سرپرست جديد دانشگاه اصفهان كه در تالار پيامبر اعظم (ص) اين دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اينكه تبعيت از اهل بيت (ع) كشتي نجات بشريت است، اظهار داشت: ايران تنها كشور مستقل شيعي و تابع محض اهل بيت (ع) است و به تبعيت از راه اهل بيت (ع) بود كه انقلاب اسلامي ايران به پيروزي رسيد.

وي افزود: كشتي اين انقلاب تاكنون امواج و طوفان هاي بسياري را پشت سر گذاشته كه پشتوانه آن رشادت هاي جواناني است كه جان خود را در راه حفظ و پاسداري اين انقلاب فدا كردند.

مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه اصفهان با اشاره به اينكه اين انقلاب روز به روز بيشتر به افق هاي تاثيرگذاري جهاني نزديك مي شود، تاكيد كرد: عده اي از گذشته تاكنون قصد آسيب زدن به اين انقلاب مردمي را داشته اند اما كشتي انقلاب با رهبري شايسته امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب تمام موج هاي سهمگين را پشت سر نهاده و جاي نگراني در مسير پيش روي آن وجود ندارد.

وي اضافه كرد: اين انقلاب افق هاي بزرگي را در پيش رو دارد كه از جمله آنها رسيدن به تمدن بزرگ اسلامي است و به منظور دستيابي به اين افق بايد براي رسيدن به اين هدف رقابت هاي درون نظام بايد به شكل طولي باشد چراكه حركت هاي عرضي سبب مي شود كه گروه هاي مختلف به جاي كمك به يكديگر موجب توقف پيشرفت يكديگر شوند.

حجت الاسلام تقوي با بيان اينكه مسئولان بايد از همت بلند و ديد وسيع برخوردار باشند، گفت: براي رسيدن به قله هدف بايد دقت كنيم كه ضمن برخورداري از ديدگاهي بلند اتحاد و يكپارپگي را فراموش نكنيم.

اسلامي شدن دانشگاه ها در گرو ايستادگي بر اصول انقلاب است

مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه اصفهان با بيان اينكه اسلامي شدن دانشگاه در گرو ايستادگي بر روي اصول است، بيان داشت: براي تحقق اين آرمان در دانشگاه بايد توطئه هاي دشمنان توجه داشته باشيم و به ويژه به هشدار رهبر معظم انقلاب درباره توطئه فرهنگي دشمنان توجه و دقت ويژه داشته باشيم.

وي اضافه كرد: براي رسيدن به اين اهداف بايد تنش هاي سياسي به رقابت هاي سياسي سالم تبديل شود و به ويژه بايد دقت كنيم كه دانشگاه به صحنه تاخت و تاز گروه هاي سياسي تبديل نشود بلكه بايد اولويت دانشگاه ها ايجاد فضاي آرامش در اين محيط قرار گيرد تا اهداف عالي انقلاب ما تحقق پيدا كند.

تقوي تاكيد كرد: مسئولان نيز توجه كنند كه به جاي برجسته كردن نقاط ضعف و ناديده گرفتن نقاط قوت كه منجر به ايجاد يأس، نااميدي و بدبيني در جامعه مي شود، تمام تلاش خود را براي تقويت نقاط قوت و استعدادهاي جامعه مفروض خود به كار گيرند.

كد خبر: 2200121

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۵:۴۵

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن