تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804034122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراها از اختلاف و تفرقه پرهيز نمايند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شوراها از اختلاف و تفرقه پرهيز نمايند
معاون عمراني استانداري تهران گفت: شوراها از اختلاف و تفرقه پرهيز نمايند و با وحدت و همدلي خدمت رساني و تعامل با كليه دستگاههاي ذيربط را در دستور كار قرار دهند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مهندس كريمي در مراسم توديع و معار‌فه شهردار شهريار كه با حضور جمعي از مسئولين شهرستاني، منطقه اي و استاني در سالن ايران زمين اين شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همدلي و همياري يك اصل سازنده و اميد آن مي رود مجموعه شوراي شهر شهريار نيز با تكيه بر اين اصل و پرهيز از اختلاف و تفرقه تعامل مطلوب با كليه دستگاهها و نهادهاي مديريت شهري ذيربط را در دستور كار قرار دهد.

وي در ادامه افزود: به فضل الهي با برنامه ريز‌يهاي مدون و ايده هاي نو و همچنين استمرار طرح هاي پويا و سازنده گذشته فعاليتهاي گسترده و فراگير در اين شهرستان ادامه پيدا خواهد كرد.

* مردم را فداي مباحث جناحي نكنيد

در ادامه اين مراسم حجت الاسلا‌م ‌و‌المسلمين سالمي امام جمعه شهريار ضمن تشكر از خدمات مهندس حسيني شهردار پيشين شهريار و مجموعه مديريت شهري اظهار داشت: اهميت و جايگاه خدمت به مردم و توجه به مساله عمراني شهر ضرورت حائز اهميتي است كه شهردار فعلي بايد آن را مد نظر قرار دهد.

وي در ادامه ضمن تاكيد بر ضرورت اجتناب مسئولين از تفرقه و اختلاف تصريح كرد مردم را فداي مباحث جناحي نكنيد زيرا مردم انتظار وحدت و همدلي دارند و همه مسئولين موظفيم با خدمت شريف و صادقانه باري از دوش رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامي بر‌داريم.

* ضرورت توسعه راهها و مترو در شهرستان شهريار

در ادامه اين مراسم حسن گروسي نماينده مردم قدس،‌ملارد و شهريار در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به گره ها و برخي از مشكلات شهرستان شهريار تصريح كرد: اتمام پروژه هاي نيمه تمام و توسعه راهها و مترو از حوزه هاي برجسته و قابل توجهي است كه ضرورت هم افزايي و همياري كليه مسئولين ذيربط در جهت بهره برداري و به ثمر نشستن آن احساس مي شود.

وي در ادامه افزود: به فضل الهي افرادي توانمند درسطح استان و شهرستان در راس امور قرار گرفته ‌اند و اميد آن داريم ثبات مديريتي در اين شهرستان كه منشا اثر خدمات مطلوبي بوده همچنان استمرار يابد.

* تعريف 400 ميليارد تومان طرح و پروژه براي شهريار

مهندس مسعود رهنما شهردار جديد شهريار اظهار داشت: چشم انداز ترسيم شده براي اين منطقه را در 3 فاز كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت تنظيم نموده ايم و 400 ميليارد تومان پروژه را در اين راستا براي شهريار تعريف نموده ايم كه به منظور تحقق اهداف مورد نظر بايد از توانمندي ها و ظرفيت هاي متعدد و بالقوه اين منطقه بهره گيري شود.

وي در ادامه افزود: وزارت كشور،‌ استانداري و شوراي شهر سه ضلع مثلثي است كه در پيشبرد اهداف مورد نظر نقش بسزايي را ايفا مي نمايد.

گفتني است، مهندس رهنما(شهردار جديد شهريار ) پيش از اين سابقه خدمتي در سمت هاي معاون وزير راه و ترابري،‌ مشاور معاون منابع انساني شهرداري تهران، مدير مركز كنترل و ترافيك و مديريت شهر تهران و . . . را در پرونده مديريتي خويش دارا است.

انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن