تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802883162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناظره اعتياد/۱۹مؤيدي:‌ چيزي به نام ستاد مبارزه با مواد مخدر نداريم/ طاهري: ضعف قانون شيشه را گسترش داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مناظره اعتياد/۱۹مؤيدي:‌ چيزي به نام ستاد مبارزه با مواد مخدر نداريم/ طاهري: ضعف قانون شيشه را گسترش داد
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر در ادامه مناظره با گله از عدم تشكيل جلسات ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: عملاً در كشور چيزي به نام اين ستاد وجود ندارد كه طاهري در پاسخ يادآور شد آيا با حضور رئيس جمهور در جلسات همه مشكلات حل مي‌شود؟


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، سردار علي مؤيدي در برنامه مناظره اعتياد در مورد مقابله با مواد مخدر گفت: اگر بخواهيم عملكرد دستگاه‌ها را مصداقي بررسي كنيم بعد از گذشت 10 سال بايد عملكرد هر كدام از دستگاه‌ها واضح و مشخص باشد. با بررسي عملكرد دستگاه‌ها متوجه مي‌شويم كه كداميك كم‌كاري كردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر با بيان اينكه فعاليت مناسب در مرزها و كنترل عرضه مواد مخدر رافع مسئوليت ديگر دستگاه‌ها نمي‌شود، گفت: ما عملاً چيزي به نام ستاد مبارزه با مواد مخدر نداريم.

وي ادامه داد: وقتي كه چند سال از آخرين جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر با شركت اعضاي آن و رياست رئيس جمهور مي‌گذرد، عملاً ستاد مبارزه با مواد مخدر تأسيس شده و تنها ما دبيرخانه مبارزه با مواد مخدر داريم.

مؤيدي تأكيد كرد: دبيرخانه با ستاد بسيار فرق مي‌كند طي چند سال گذشته چند جلسه با حضور رياست رئيس جمهور تشكيل شده است؟ يك حادثه در كشور رخ مي‌دهد و رئيس جمهور سريع آن را پيگيري مي‌كند اما اين مواد مخدر بلاي جان هزاران جوان شده است و رئيس جمهور هيچ كاري نمي‌كند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر با بيان اينكه روحاني در اين مدت كوتاه كه رياست ستاد مبارزه با مواد مخدر را برعهده گرفته خوب كار كرده است، گفت:‌ احمدي‌نژاد هم اوايل دوران رياست جمهوري جلسات ستاد مبارزه با مواد مخدر را تشكيل مي‌داد.

مويدي البته در ادامه از تلاش‌هاي وزير كشور به عنوان دبيركل ستاد و طاها طائري قائم مقام دبيركل تشكر كرد.

طاها طاهري، قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به مؤيدي گفت: قانون اعضاي ستاد را مشخص كرده است اين انتقاد شما نه تنها به اين دوره كه در دوره‌هاي مختلف مطرح شده است.

وي گفت: آيا دولت در تخصيص بودجه سازمان زندان‌ها كم كاري كرده است؟ آيا بودجه نيروي انتظامي را نداده است؟ يا براي ساير دستگاه‌ها كم گذاشته است؟

طاهري با طرح اين سؤال كه آيا با حضور رئيس جمهور و تشكيل جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر تمام مشكلات حل مي‌شود، گفت: چرا خود رئيس سازمان صداوسيما كه عضو اين ستاد است تاكنون اقدام مؤثري انجام نداده است آيا از قبل نمي‌توانست مانند امروز برنامه‌اي بگذارد و مسئولان مرتبط با اعيتاد را بازخواست كند.

قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر راه حل مبارزه با اعتياد را اجتماعي كردن بحث اعتياد و كشاندن همه افراد جامعه به اين مبارزه دانست.

در اين لحظه مجري برنامه از طاهري پرسيد مردم را چه كسي بايد پاي كار بياورد؟

طاهري در پاسخ گفت: همه دستگاه‌هايي كه به نوعي در بحث اعتياد دخيل هستند بايد خانواده‌ها را درگير اين موضوع كنند بسياري از مديران ما خود خانواده دارند و مي‌دانند كه چطور بايد خانواده را درگير موضوع اعتياد كرد.

وي تأكيد كرد: ما بايد از طريق مدارس، هنرمندان و هر طريق ممكن خانواده‌ها را درگير موضوع اعتياد كنيم. آن طور كه تاكنون توانسته‌ايم در موضوعات مختلف خانواده‌ها را پاي كار بياوريم.

قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تأكيد براينكه قانون نواقصي دارد، گفت: شيشه چگونه در كشور ما شيشه شد؟ از زمان ورود شيشه به كشور تا تصويب قانوني براي مقابله با آن زمان بسياري طول كشيد و اين موجب شد كه شيشه، شيشه شود.

طاهري افزود: زماني كه شيشه وارد ايران شد قيمت آن 120 ميليون تومان به صورت وارداتي بود، اكنون قيمت اين ماده مخدر 8 ميليون تومان در هر كيلو براي توليد داخل است.

در اين لحظه حيدري مجري برنامه گفت: در اين موارد توليد داخلي ما عالي است.

طاهري ادامه داد: ضربه به بنيان‌هاي مالي قاچاقچيان براي پيشگيري كافي نيست چرا كه قانون گفته است اموال حاصل از درآمد قاچاق مواد مخدر مصادره شود و قاچاقچيان نيز راه فرار از اين قانون را به خوبي ياد گرفته‌‌اند.

انتهاي پيام/

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن