تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803221566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مويدي: عملاً چيزي به نام ستاد مبارزه با مواد مخدر نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مويدي: عملاً چيزي به نام ستاد مبارزه با مواد مخدر نداريم
رئيس‌ پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بيان اينكه به اندازه‌اي كه پليس مساله مواد مخدر را جدي گرفته، ساير دستگاه‌هاي فرهنگي آن را جدي نگرفته‌اند، اظهار كرد: سونامي و سيل توليد مواد مخدر با ترفند‌هاي سياسي و اقتصادي در مقابل ما قرار دارد.

به گزارش خبرنگار«اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران( ايسنا)، سردار علي مويدي در مناظره شب گذشته رسانه ملي كه با موضوع "علت عدم ريشه كني مواد مخدر" برگزار شد، افزود: واقعيتي كه امروز در كشور با آن مواجهيم كشور افغانستان است كه بايد آن را بپذيريم و اينكه سونامي و سيل توليد مواد مخدر با ترفند‌هاي سياسي و اقتصادي در مقابل ما قرار دارد.

زشت است كه پس از 35 سال بگوييم فقر فرهنگي داريم

وي افزود: بايد اين را بپذيريم كه دست پنهاني مواد مخدر را در دنيا اداره مي‌كند كه بيخ گوش ما قرار دارد، لذا اگر اين مساله را قبول داريم كه اين سيل به راه افتاده است، براي من پليس، بهزيستي،‌ آموزش و پرورش و غيره زشت است كه پس از 35 سال بگوييم فقر فرهنگي داريم.

رئيس‌ پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: در حال حاضر در حوزه پليس صاحب نظر و مدل هستيم و در دنيا به عنوان يك الگو مطرحيم. به نظر مي‌رسد امكانات وجود دارد اما از نظر رسانه‌ها كاري براي آن نشده كه بايد پاسخگو باشند.

وي درباره اينكه آيا برخورد قضايي با قاچاقچيان مناسب بوده است يا خير؟ عنوان كرد: اگر از من بپرسيد به عنوان يك پليس مي‌گويم آن طور كه من مي‌خواهم نبوده، اما تلاش‌هاي دستگاه قضا در اين ارتباط خوب بوده است، هرچند ايراداتي مانند اينكه شايد در برخي استانها برخي آراي قضات اشتباه صادر شده است، وجود داشته باشد.

مؤيدي گفت: يك موضوع غيرقابل اثبات و اندازه‌گيري به نام «فرهنگ» را عنوان مي‌كنيم كه هيچ وقت نمي‌توانيم آن را اندازه بگيريم و بفهميم كه كي با فرهنگ هستيم و كي بي‌فرهنگ، لذا با گفتن اينكه ما مشكل فرهنگي داريم را قبول ندارم بلكه معتقدم اين حرف عملاً شانه خالي كردن از مسئوليت است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر با بيان اينكه اگر فقر فرهنگي وجود دارد در ميان بعضي مسئولان دستگاه‌هاي مختلف است گفت: آن عزم و اراده كه در پليس و قوه قضاييه وجود دارد در ساير دستگاه‌ها وجود ندارد و به اندازه‌اي كه پليس مساله مواد مخدر را جدي گرفته ساير دستگاه‌هاي فرهنگي آن را جدي نگرفته‌اند.

مؤيدي اگر بخواهيم عملكرد دستگاه‌ها را مصداقي بررسي كنيم بعد از گذشت 10 سال بايد عملكرد هر كدام از دستگاه‌ها واضح و مشخص باشد. با بررسي عملكرد دستگاه‌ها متوجه مي‌شويم كه كداميك كم‌كاري كردند.

عملاً چيزي به نام ستاد مبارزه با مواد مخدر نداريم

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر با بيان اينكه فعاليت مناسب در مرزها و كنترل عرضه مواد مخدر رافع مسئوليت ديگر دستگاه‌ها نمي‌شود، گفت: ما عملاً چيزي به نام ستاد مبارزه با مواد مخدر نداريم.

وي ادامه داد: وقتي كه چند سال از آخرين جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر با شركت اعضاي آن و رياست رئيس جمهور مي‌گذرد، عملاً ستاد مبارزه با مواد مخدر تأسيس شده و تنها ما دبيرخانه مبارزه با مواد مخدر داريم در حالي كه دبيرخانه با ستاد بسيار فرق مي‌كند؛ طي چند سال گذشته چند جلسه با حضور رياست رئيس جمهور تشكيل شده است؟ يك حادثه در كشور رخ مي‌دهد و رئيس جمهور سريع آن را پيگيري مي‌كند اما اين مواد مخدر بلاي جان هزاران جوان شده است كاري انجام نمي‌شود.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر با بيان اينكه روحاني در اين مدت كوتاه كه رياست ستاد مبارزه با مواد مخدر را برعهده گرفته خوب كار كرده است، گفت:‌ احمدي‌نژاد هم اوايل دوران رياست جمهوري جلسات ستاد مبارزه با مواد مخدر را تشكيل مي‌داد.

وي درباره اينكه آيا در حال حاضر آشپزخانه‌اي وجود ندارد كه منهدم شود يا عملكردها ضعيف بوده است؟ اظهار كرد: تهيه مواد مخدر صنعتي به لحاظ شرايط حفظ آن در هر نقطه‌اي ممكن است به عنوان تهديد مطرح شود، اما در تلاش هستيم كه از تهيه مواد پيش‌ساز آن جلوگيري كنيم.

انتهاي پيام

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن