تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقابله با استكبار جهاني تنها با داشتن روحيه انقلابي ميسر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مقابله با استكبار جهاني تنها با داشتن روحيه انقلابي ميسر است
رفسنجان - خبرگزاري مهر: امام جمعه رفسنجان بر لزوم ترويج روحيه انقلابي در جامعه تاكيد كرد و گفت: تنها از اين طريق است كه مي توان با استكبار جهاني مقابله كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس رمضاني پور در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه رفسنجان اظهار داشت: مراسم استقبال از آيت الله هاشمي رفسنجاني در كمال آرامش صورت گرفت و در اينجا جا دارد از جوانان و مردم انقلابي رفسنجان و همچنين نيروهاي امنيتي و شوراي تامين كه امنيت را برقرار كردند تشكر كنم.

وي با اشاره به اينكه در اين سفر مركز بيماريهاي خاص رفسنجان افتتاح شد، افتتاح اين مركز را كاري ارزشمند عنوان كرد و گفت: راه اندازي اين مركز براي بيماران خاص شهرستان كار بسيار ارزشمندي است با توجه به اينكه بحث هزينه هاي آن نيز رايگان است.

حجت الاسلام رمضاني پور از خيران رفسنجان خواست در اين زمينه به احداث مركزي براي بيماران سرطاني نيز اقدام كنند.

امام جمعه رفسنجان در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه مقابله با استكبار جهاني تنها با داشتن روحيه انقلابي ميسر است و بايد اين روحيه را در خود ايجاد كنيم، تصريح كرد: آمريكا خود حقوق بشر را زير پا ميگذارد و از آن سو عليه كشورها قطعنامه صادر ميكند و اين نشان از خودكامگي اين دولت عهدشكن دارد.

حجت الاسلام رمضاني پور با اشاره به فرا رسيدن ايام دهه آخر ماه صفر و تسليت اين ايام، بيان داشت: دهه آخر صفر بسيار پراهميت و متعلق به اهل بيت(ع) است و از مردم و شهروندان مي خواهيم در مجالس اقامه عزا شركت كرده و از مجالس حجت اسلام راشد يزدي و صالحي خوانساري استفاده كنند.

وي ادامه داد: مراسم عزاداري روز اربعين نيز همراه با سخنراني و عزاداري در مصلي رفسنجان و زيارت روز اربعين ساعت شش صبح در مسجد جامع برگزار مي شود.

حجت الاسلام رمضاني پور همچنين به روز ملي ايمني در برابر زلزله نيز اشاره كرد و گفت: سختگيري ها در برابر ساخت و ساز از سوي مهندسان و شهرداري ها به نفع خود مردم است تا در برابر خطرهاي احتمالي حوادث طبيعي نگراني نداشته باشند.

امام جمعه رفسنجان در خطبه هاي اول نماز نيز رعايت تقوا را بهترين توشه آخرت دانست و تبيين كرد: كساني كه دل در گرو دنيا داده اند، حق را نميبينند و به دنبال باطل ميروند و در عذاب آنها تخفيفي داده نمي شود.

كد خبر: 2199493

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۵:۱۰

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن