تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رفسنجان:ايستادگي برابر استكبار فقط با روحيه انقلابي ميسر است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه رفسنجان:ايستادگي برابر استكبار فقط با روحيه انقلابي ميسر است
امام جمعه رفسنجان گفت: مقابله با استكبار جهاني و ايستادگي در برابر دنياي آنان تنها با داشتن روحيه انقلابي ميسر است و اين روحيه را بايد در كالبد خود ايجاد كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضاني‌پور ظهر امروز در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه رفسنجان با بيان اينكه رعايت تقوا بهترين توشه آخرت است، اظهار داشت: ترك واجبات و انجام معصيت‌ها انسان را از نعمت‌هاي آخرت بي‌بهره مي‌سازد.

وي تصريح كرد: مقابله با استكبار جهاني و ايستادگي در برابر دنياي آنان تنها با داشتن روحيه انقلابي ميسر است و اين روحيه را بايد در كالبد خود ايجاد كنيم.

وي اذعان كرد: آمريكا خودش حقوق بشر را زير پا مي‌گذارد و از آن طرف عليه كشورها قطعنامه صادر مي‌كند و اين نشان از خودكامگي اين دولت عهدشكن دارد.

وي حضور مردم و به ويژه جوانان را در استقبال از رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام نشان از نجابت و درك بالاي آنها دانست و افزود: جوانان ما با رعايت مصالح انقلاب و شهرستان در طول سفر آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني همكاري لازم را داشتند.

رمضاني‌پور با اشاره به آيه 86 سوره مباركه بقره بيان كرد: كساني كه دل در گرو دنيا داده‌اند، حق را نمي‌بينند و به دنبال باطل مي‌روند و در عذاب آنها تخفيفي داده نمي‌شود و نيز كساني كه آن را ياري مي‌كنند هم در عذابشان تخفيفي نيست.

خطيب جمعه رفسنجان گفت: امام صادق (ع) فرمودند، «كساني كه آخرت را به دنيا فروختند و جان‌هاي خود را در گرو عذاب الهي دادند، كاش مي‌دانستند كه جانشان را به عذاب فروخته‌اند.»

رمضاني‌پور به روز ملي ايمني در برابر زلزله اشاره و خاطرنشان كرد: سخت‌گيري‌ها در برابر ساخت و ساز از سوي مهندسان و شهرداري‌ها به نفع خود مردم است و مردم بايد مقاوم‌سازي كنند تا برابر خطرهاي احتمالي حوادث طبيعي نگراني نداشته باشند.

انتهاي پيام/80016/ل30

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن