تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803955074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بافت:پيش‌بيني رهبري از دروغ‌گويي استكبار محسوس‌تر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بافت:پيش‌بيني رهبري از دروغ‌گويي استكبار محسوس‌تر شده است
امام جمعه بافت گفت: هر چه زمان مي‌گذرد، پيش‌بيني مقام معظم رهبري از مذاكرات و دروغ‌گويي استكبار محسوس‌تر مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از بافت، حجت‌الاسلام علي ابراهيمي ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه با بيان اينكه همه بايد درباره رفع ناهنجاري‌هاي اجتماعي تلاش كنند، اظهار داشت: خانواده‌ها بايد به عواملي كه سبب محبت در خانواده مي‌شود، توجه كنند و بهترين راه براي به دست آوردن فرمول محبت در خانواده آيات قرآن و روايات است.

وي افزود: اسلام به همه چيز حتي ريزترين موضوع‌ها توجه خاص و ويژه دارد، عوامل پايداري بنيان خانواده و محبت در خانواده را اسلام بيان كرده است كه ممكن نيست كسي با اين معيارها جلو رود و نتيجه نگيرد.

امام جمعه بافت بيان داشت: در روايات به كلمه «سلام» و برخوردهاي احترام‌آميز توجه شده و برخوردها و گفتمان‌هاي طلبكارانه منع شده است.

ابراهيمي تصريح كرد: محبت زن به شوهر و بالعكس خيلي تاكيد شده است و نيز در روايات آمده است كه زن و مرد بهشتي روبه‌رو يكديگر مي‌نشينند و اين نشان از اهميت محبت در پيشگاه خداوند است.

وي افزود: شخصي از خدا بيشتر تشكر مي‌كند كه از مردم بيشتر تشكر كرده است و مهر و محبت در خانواده خستگي كارها را از بين مي‌برد و عاطفه را زياد مي‌كند.

اين مسئول با بيان اينكه هر چه زمان مي‌گذرد، پيش‌بيني مقام معظم رهبري از مذاكرات و دروغ‌گويي استكبار محسوس‌تر مي‌شود، بيان كرد: مقام معظم رهبري فتواي حرام بودن بمب هسته‌اي را صادر كردند كه اين فتوا، فتواي حاكم‌كننده صلح در جهان و نماد صلح‌طلبي ايران است و نشان مي‌دهد، ايران پرچمدار صلح است و ادعاهاي غرب همه و همه كذب است.

ابراهيمي خاطرنشان كرد: آمريكايي‌ها هنوز نگذاشتند، جوهر قلمي كه با آن توافقنامه را امضا كردند، خشك شود و گفته‌هايشان را نقض كردند، تنها هدف آمريكا حمايت از غده سرطاني جهان رژيم صهيونيستي است.

وي گفت: اين را بدانيد كه ذات آمريكا با دروغ و فريب‌كاري است و آنها سر مردم خودشان را كلاه مي‌گذارند، ملت ايران هيچ‌گاه كشورگشايي نكرده است، چه كسي ديده است كه ايران به دنبال جنگ باشد و يك تير پرتاب كند.

ابراهيمي اذعان داشت: اين شيوه دشمن است، آنها دنبال اختلاف‌افكني بين مردم و دولت هستند و ما از مسئولان حمايت مي‌كنيم و اجازه بروز اختلاف را نمي‌دهيم.

وي بيان كرد: مذاكرات براي ملت ايران يك پيروزي بزرگ است، همين كه دشمني كه سر سوزني از انرژي هسته‌اي را قبول نداشته امروز به همين قدر اندك را پذيرفته است، موضوع كمي نيست و مذاكره با دشمن كار بسيار سنگين و سختي است.

امام جمعه بافت افزود: مذاكرات موجب شد كه ملت ايران شناخت عميق‌تري نسبت به استكبار به سركردگي آمريكا پيدا كند و همين عنصري وحدت‌بخش است كه اعتماد مردم به كشور و بي‌اعتمادي نسبت به آمريكا را بيشتر مي‌كند.

ابراهيمي با بيان اينكه وحدت رمز پيروزي است، عنوان كرد: روز وحدت حوزه و دانشگاه مبين اهميت وحدت در جامعه است، اگر روحانيان، دولت‌مردان، دانشگاه و همه مردم دست در دست هم دهند در همه زمينه‌ها ترقي ايجاد مي‌شود و ما شكست‌ناپذيرتر مي‌شويم و پيشرفت‌هاي امروز ما به بركت اتحادي است كه امام راحل و مقام معظم رهبري ايجادكننده آن هستند.

وي با بيان اينكه دشمن هيچ‌گاه دست از تلاش براي زمين زدن ما بر نمي‌دارد، گفت: دشمن سعي در خشن نشان دادن دين اسلام دارد و عربستان سعودي به اين موضوع كمك مي‌كند.

ابراهيمي خاطرنشان كرد: امام خميني (ره) بود كه شوق دين‌داري را در جهان قوت بخشيد و همه را براي پيروي از دين مشتاق‌تر كرد، اما تلاش دشمن براي خدشه‌دار كردن اديان و رواج بي‌ديني است.

انتهاي پيام/80024/ي40

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن