تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818918096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام‌جمعه چناران:مهم‏ترين مشخصه اردوگاه استكبار پيمان‏‌شكنى است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام‌جمعه چناران:مهم‏ترين مشخصه اردوگاه استكبار پيمان‏‌شكنى است
امام‌جمعه چناران گفت:امام جمعه چناران گفت: سابقه استكبار نشان داده كه هرگز قابل اعتماد نيست و همچنين مهم‏ترين مشخصه اردوگاه استكبار پيمان‏‌شكنى است.


به گزارش خبرگزاري فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان چناران با اشاره به سخنان سران آمريكايى در رابطه با مذاكرات هسته‌اي ايران اظهار داشت: صرف‏ نظر از ماهيت مذاكرات و توافقات ژنو و اين‏كه چه دستاوردى نصيب كشورمان شده، ژست مغرورانه سران آمريكا، حاكى از تزلزل آن‏ها در برداشتن كوچك‏‌ترين گام براى رسميت‏ دادن به حق مسلم مردم كشورمان است.

وي افزود: آن مقداري كه امنيت اسرائيل براى سران استكبار موضوعيت دارد، حقوق مسلم ملت ايران كه موضوع و طرف اصلى مذاكرات 1+5 است، اهميت و يا موضوعيت ندارد.

امام جمعه چناران ادامه داد: با كمال بى‏‌شرمى وزير امور خارجه آمريكا مى‏‌گويد كه امنيت اسرائيل در اين مذاكرات در رأس دستور كار ما قرار دارد و واشنگتن و رژيم صهيونيستى در زمينه برنامه هسته‏‌اى ايران كاملاً هماهنگ هستند و اين در حالي است كه سابقه استكبار نشان داده كه هرگز قابل اعتماد نيست و مهم‏ترين مشخصه اردوگاه استكبار پيمان‏‌شكنى است و براي همين بايد در مذاكرات اهداف اصلى آن‏ها را به‏ خوبى شناخت و متناسب با آن هوشمندانه تدبير كرد.

خطيب جمعه چناران خاطرنشان كرد: آنچه مردم از مسئولان ديپلماسى كشور انتظار دارند اين‏ است كه در راستاى منويات مقام معظم رهبرى مراقب زياده‏ خواهى‏‌هاى دشمنان باشند و قاطعانه از حقوق ملت ايران دفاع كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهيد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، افزود: به هر ميزان كه وحدت و همبستگى در اين دو مركز ارزشمند است، تفرقه و اختلاف در ميان آن‏ها بسيار خطرناك بوده و آثارى تلخ به همراه خواهد داشت.

وي ادامه داد: پيوند و ارتباط اين دو مركز موجب رشد و پيشرفت‏‌ علمى و فرهنگى شده و از سويى ديگر استقلال سياسى و استقلال فرهنگى كشور را محقق مى‏‌گرداند و البته واقعيت انكارناپذير ديگرى كه موجب شده وحدت حوزه و دانشگاه از اهميت و حساسيت خاصى برخوردار گردد، اين است كه هر نوع اتحاد و همبستگى دانشگاهيان و حوزويان به ‏سرعت به جامعه و در ميان مردم سرايت مى‏‌كند و آثار مفيد و سازنده‌اي را به جا مي‌گذارد.

امام جمعه چناران در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به درگذشت نلسون ماندلا، رهبر مبارزه با تبعيض نژادي گفت: درحالى مقامات كنونى و گذشته آمريكا و دولت‌هاي غربي در غم از دست دادن نلسون ماندلا اشك تمساح مى‌‏ريزند كه مرورى بر تاريخ مبارزات كنگره ملى آفريقا به رهبرى نلسون ماندلا نشان‏‌دهنده كارشكنى‏‌ها و سنگ‌‏اندازى‏‌هاى فراوان آمريكايى‏‌ها و غربي‌ها در راه مبارزه اين كنگره براى دستيابى به حقوق اوليه انسانى است.

خطيب جمعه چناران با اشاره به ريشه‌هاي قيام عاشورا تصريح كرد: معاويه در دوران حكومت ننگين خود از ابزارها و شيوه‌هاي مختلفي براي از بين بردن اسلام استفاده كرد و جنگ رواني گسترده‌اي را عليه اهل بيت(ع) براي تبليغ وارونه ارزش‌هاي اسلامي انجام داد.

وي خاطرنشان كرد: امام حسين(ع) نيز با قيام خويش در مقابل شبيخون گسترده فرهنگي حكومت بني‌اميه ايستاد و از جان خود و عزيزان و يارانش گذشت تا كارآمدترين مبارزه را با تبليغات منفي دستگاه معاويه انجام داده باشد.

انتهاي پيام/2202/ق40

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن