تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819651036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جنگ رواني استكبار نبايد خود را محتاج به مذاكره نشان دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: در جنگ رواني استكبار نبايد خود را محتاج به مذاكره نشان دهيم
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: در اين جنگ رواني كه دشمنان عليه جمهوري اسلامي ايران به راه انداخته‌اند نبايد خودمان را محتاج به مذاكره نشان دهيم و بخواهيم در اين عرصه ناتوان عمل كنيم.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل؛ حجت الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي افزود: دولت بايد با حفظ عزت و اقتدار در برابر بداخلاقي‌هاي دولتمردان آمريكا مانور قدرت و صلابت را به نمايش بگذارد و تنها به اظهارات تأسف‌انگيز اكتفا نكند بلكه با اقدامي اساسي علل و عوامل اين بداخلاقي‌ها را قبل از آغاز مذاكرات جديد جويا شود.

وي تصريح كرد: اگر آنها از سكوت و عدم اقدام دولت ما در برابر اين خيانت احساس بي‌تفاوتي كنند و يا به گونه‌اي القا شود كه ما نيازمند و محتاج به مذاكره با آنها هستيم ديگر مديريت اين مذاكره با مشكلي جدي روبه‌رو مي‌شود.

نماينده ولي فقيه در استان در ادامه سخنان خود خاطر نشان كرد: آمريكا با نقض توافق ژنو روحيه استكباري خود را به نمايش گذاشت و نه تنها به ايران بلكه به هم پيمانان خود نيز اهانت كرد.

حجت الاسلام و المسلمين عاملي اضافه كرد: آمريكا با سه هدف راهبردي مذاكرات هسته‌اي و نتايج آن را دنبال مي‌كند كه در گام اول در صدد مهار و توقف فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران است، در گام بعدي بازگشت به عقب و معكوس‌سازي حركت‌ها مد نظر آنهاست و در گام نهايي نيز آمريكا تلاش مي‌كند برنامه هسته‌‌اي ايران به كلي برچيده شود.

خطيب جمعه اردبيل بيان كرد: آنها قدم به قدم اين سه مرحله را مد نظر و ملاك كار خود قرار دادند و از آن جا كه به خوبي مي‌دانند ايران زير بار تحكم و زورگويي نمي‌رود با تهديدات، سخنان تحريك‌آميز و به راه انداختن جنگ رواني سعي در منقاد كرد ايران دارند.

حجت الاسلام و المسلمين عاملي يادآور شد: ‌در برابر اين جنگ رواني دولتمردان ما نيز بايد مانور قدرت خود را نشان دهند تا مبادا دشمنان احساس كنند ما محتاج به مذاكره هستيم.

وي در ادامه گفت: وقتي توافق ژنو از سياست خصمانه آمريكا نكاهد بلكه هر روز بر دامنه آن افزوده شود با اينكه اين توافقنامه قطعاً براي آنها سودمندتر است تا براي ما، در چنين اوضاع و احوالي است كه كشور ما با تدبير و تأمل بيشتر بايد مذاكره را مديريت كند و از خود مناعت و ابا نشان دهد/س.

انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن