تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804057194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيرواني:آقايان نبايد به هر قيمتي به فجر مي‌آمدند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پيرواني:آقايان نبايد به هر قيمتي به فجر مي‌آمدند
سرمربي سابق فجر پاسخ محمود ياوري را داد و از يارگيري خود در ابتداي فصل دفاع کرد. او همچنين با حمايت از قلعه‌نويي گفت که استقلال بايد در ليگ قهرمانان آسيا ملي پوشانش را در اختيار داشته باشد.

غلام پيرواني از ابتداي فصل جاري هدايت تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز را به عهده داشت اما با گذشت هشت هفته بعد از تساوي مقابل داماش با اصرار هواداران شيرازي از سمت خود کناره گيري کرد تا محمود ياوري نيز قيد مس کرمان را زده و به شيراز بيايد.

به گزارش ايسنا ، غلام پيرواني حتي بعد از کنار رفتن هم با وجود دلخور بودنش انتقادي از سرمربي جديد فجر نکرد اما با گذشت تقريبا چهار ماه از اين ماجرا نسبت به اظهارات محمود ياوري واکنش نشان داد.

پيرواني ابتدا درباره دليل کنار رفتنش از سرمربيگري فجر توضيح داد: هنوز هم بعد از چند ماه مي‌گويند پيرواني را کنار گذاشتند اما اينطور نبود و خودم استعفا کردم. وقتي ديدم تماشاگران عليه‌ام شعار مي دهند گفتم خداحافظ! من که نمي‌توانستم براي دنيا، هر چه دارم را در اين تيم فنا کنم. به چه قيمتي بايد مي‌ماندم؟ خدا شاهد است سردار جعفري همان شبي که استعفا کردم گفت اگر از اين پس 6 باخت ديگر هم بياوري، مي‌ماني. اما خودم ديدم به صلاح نيست بمانم.

وي در ادامه راجع به انتقاد ياوري از يارگيري فجر در اول فصل، مطرح کرد: همان دو بردي هم که آقايان آوردند با يارهايي بود که من گرفته بودم. اگر يارگيري بد بود نبايد مربيگري فجر را مي گرفتند. نبايد به هر قيمتي به هر تيمي رفت. حال اگر يارگيري بد بود، مس کرمان و استقلال خوزستان را با همين يارها شکست داديد.

پيرواني اضافه کرد: هر مربي سليقه‌اي دارد.من هم نمي‌توانم بگويم ياوري يارگيري‌اش خوب بوده يا نه. ياوري قبل از بازي استقلال از تيم راضي بود و مي‌گفت بياييد تيم را ببينيد. ديگر الآن نمي توانند حرفي درباره تيم بزنند. سه، چهار بازيکني هم که من گرفته بودم را فرستادند به خانه! من براي ياوري احترام قائلم اما نبايد اين چنين صحبت مي کرد.

سرمربي سابق فجر همچنين در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه چرا هواداران فجر زمان حضور او عليه‌اش شعار مي دادند و اين اتفاق‌ها با وجود پا بر جا بودن همان نتايج، ديگر ديده نمي‌شود، تاکيد کرد: آنهايي که عليه من شعار مي‌دادند تماشاگر نبودند. من هم جايي که چنين حرف‌هايي زده شود ميلياردي هم پول بدهند نمي‌مانم. هيچ گاه نخواستم به هر قيمتي در تيمي کار کنم. الآن هم همه چيز به روال عادي برگشته و زندگي خوب و نشاط آوري را سپري مي کنم!

وي درباره آينده فجر و شانسش براي ماندن در ليگ برتر عنوان کرد: اميدوارم فجر در ليگ برتر بماند. در صورت سقوط اين تيم، فوتبال شيراز به قهقرا خواهد رفت. فکر مي‌کنم اگر بازيکنان فجر يک دل باشند و خدايي نکرده مشکل نداشته باشند، تيم در ليگ برتر مي‌ماند.

پيرواني در پاسخ به اين پرسش که آيا برنامه‌اي براي ادامه مربيگري دارد، بيان کرد: چهار، پنج پيشنهاد از تيم‌هاي دسته يکي داشتم اما نرفتم. من ديگر حاضر نيستم در ليگ دسته يک کار کنم و دليلش را هم مي‌دانيد. اين مسابقات جاي من نيست و نمي توانم در آن دوام بياورم!

پيشکسوت فوتبال در پايان نيز در رابطه با تعامل باشگاه هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا با تيم ملي  گفت: باشگاه‌ها بايد طوري با کي‌روش تعامل کنند که هيچ يک از دو طرف ضربه نخورند. به عنوان مثال اگر باشگاه استقلال هفت،هشت بازيکن اصلي خود را به تيم ملي دهد در ليگ قهرمانان کيسه گل مي‌شود! راهکارش هم تعامل است. ما بايد کاري را کنيم که دنيا مي‌کند. ما که نمي‌توانيم خود مختار باشيم و مي‌توانيم الگوبرداري کنيم. اگر بازيکنان رئال مادريد، بارسلونا، ميلان و بايرن به تيم ملي بيايند که ديگر نيازي نيست از باشگاه‌هايشان حقوق بگيرند. البته لجبازي هم نبايد باشد. به هر حال باشگاه‌ها حق و حقوقي دارند. همه خرج‌ها را باشگاه بدهد و بعد هم در مسابقات کيسه گل شوند؟ فکر مي‌کنم هم قلعه‌نويي و هم فتح‌الله‌زاده هيچ کدام دوست ندارند بدون بازيکن به بازي‌هاي آسيايي بروند چون هواداران استقلال هم از آنها انتظاراتي دارند.

سه شنبه 1392/10/03 08:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن