تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيرواني: آقايان نبايد به هر قيمتي به فجر مي‌آمدند/ استقلال بدون ملي‌پوشانش كيسه گل مي‌شود!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پيرواني: آقايان نبايد به هر قيمتي به فجر مي‌آمدند/ استقلال بدون ملي‌پوشانش كيسه گل مي‌شود!
سرمربي سابق فجر پاسخ محمود ياوري را داد و از يارگيري خود در ابتداي فصل دفاع كرد. او همچنين با حمايت از قلعه‌نويي گفت كه استقلال بايد در ليگ قهرمانان آسيا ملي پوشانش را در اختيار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، غلام پيرواني از ابتداي فصل جاري هدايت تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز را به عهده داشت اما با گذشت هشت هفته بعد از تساوي مقابل داماش با اصرار هواداران شيرازي از سمت خود كناره گيري كرد تا محمود ياوري نيز قيد مس كرمان را زده و به شيراز بيايد.

غلام پيرواني حتي بعد از كنار رفتن هم با وجود دلخور بودنش انتقادي از سرمربي جديد فجر نكرد اما با گذشت تقريبا چهار ماه از اين ماجرا نسبت به اظهارات محمود ياوري واكنش نشان داد.

پيرواني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، ابتدا درباره دليل كنار رفتنش از سرمربيگري فجر توضيح داد: هنوز هم بعد از چند ماه مي‌گويند پيرواني را كنار گذاشتند اما اينطور نبود و خودم استعفا كردم. وقتي ديدم تماشاگران عليه‌ام شعار مي دهند گفتم خداحافظ! من كه نمي‌توانستم براي دنيا، هر چه دارم را در اين تيم فنا كنم. به چه قيمتي بايد مي‌ماندم؟ خدا شاهد است سردار جعفري همان شبي كه استعفا كردم گفت اگر از اين پس 6 باخت ديگر هم بياوري، مي‌ماني. اما خودم ديدم به صلاح نيست بمانم.

وي در ادامه راجع به انتقاد ياوري از يارگيري فجر در اول فصل، مطرح كرد: همان دو بردي هم كه آقايان آوردند با يارهايي بود كه من گرفته بودم. اگر يارگيري بد بود نبايد مربيگري فجر را مي گرفتند. نبايد به هر قيمتي به هر تيمي رفت. حال اگر يارگيري بد بود، مس كرمان و استقلال خوزستان را با همين يارها شكست داديد.

پيرواني اضافه كرد:هر مربي سليقه‌اي دارد.من هم نمي‌توانم بگويم ياوري يارگيري‌اش خوب بوده يا نه. ياوري قبل از بازي استقلال از تيم راضي بود و مي‌گفت بياييد تيم را ببينيد. ديگر الآن نمي توانند حرفي درباره تيم بزنند. سه، چهار بازيكني هم كه من گرفته بودم را فرستادند به خانه! من براي ياوري احترام قائلم اما نبايد اين چنين صحبت مي كرد.

سرمربي سابق فجر همچنين در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه چرا هواداران فجر زمان حضور او عليه‌اش شعار مي دادند و اين اتفاق‌ها با وجود پا بر جا بودن همان نتايج، ديگر ديده نمي‌شود، تاكيد كرد: آنهايي كه عليه من شعار مي‌دادند تماشاگر نبودند. من هم جايي كه چنين حرف‌هايي زده شود ميلياردي هم پول بدهند نمي‌مانم. هيچ گاه نخواستم به هر قيمتي در تيمي كار كنم. الآن هم همه چيز به روال عادي برگشته و زندگي خوب و نشاط آوري را سپري مي كنم!

وي درباره آينده فجر و شانسش براي ماندن در ليگ برتر عنوان كرد: اميدوارم فجر در ليگ برتر بماند. در صورت سقوط اين تيم، فوتبال شيراز به قهقرا خواهد رفت. فكر مي‌كنم اگر بازيكنان فجر يك دل باشند و خدايي نكرده مشكل نداشته باشند، تيم در ليگ برتر مي‌ماند.

پيرواني در پاسخ به اين پرسش كه آيا برنامه‌اي براي ادامه مربيگري دارد، بيان كرد: چهار، پنج پيشنهاد از تيم‌هاي دسته يكي داشتم اما نرفتم. من ديگر حاضر نيستم در ليگ دسته يك كار كنم و دليلش را هم مي‌دانيد. اين مسابقات جاي من نيست و نمي توانم در آن دوام بياورم!

پيشكسوت فوتبال در پايان نيز در رابطه با تعامل باشگاه هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا با تيم ملي به ايسنا گفت: باشگاه‌ها بايد طوري با كي‌روش تعامل كنند كه هيچ يك از دو طرف ضربه نخورند. به عنوان مثال اگر باشگاه استقلال هفت،هشت بازيكن اصلي خود را به تيم ملي دهد در ليگ قهرمانان كيسه گل مي‌شود! راهكارش هم تعامل است. ما بايد كاري را كنيم كه دنيا مي‌كند. ما كه نمي‌توانيم خود مختار باشيم و مي‌توانيم الگوبرداري كنيم. اگر بازيكنان رئال مادريد، بارسلونا، ميلان و بايرن به تيم ملي بيايند كه ديگر نيازي نيست از باشگاه‌هايشان حقوق بگيرند. البته لجبازي هم نبايد باشد. به هر حال باشگاه‌ها حق و حقوقي دارند. همه خرج‌ها را باشگاه بدهد و بعد هم در مسابقات كيسه گل شوند؟ فكر مي‌كنم هم قلعه‌نويي و هم فتح‌الله‌زاده هيچ كدام دوست ندارند بدون بازيكن به بازي‌هاي آسيايي بروند چون هواداران استقلال هم از آنها انتظاراتي دارند.

انتهاي پيام

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن