تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819677927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موحدي كرماني: در برابر دشمنان نبايد از خود ضعف نشان دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: موحدي كرماني: در برابر دشمنان نبايد از خود ضعف نشان دهيم
امام جمعه موقت تهران گفت: ما در برابر دشمنان‌مان بايد مقاومت كرده و بايستيم.

آيت‌الله محمدعلي موحدي كرماني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در پاسخ به اين پرسش كه ارزيابي وي از برخي از خشونت‌هاي كه در قبال مواضع جمهوري اسلامي ايران در سطح جهان اتفاق مي‌افتد مانند حادثه اخيري كه در لبنان به وقوع پيوست و طي آن رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران به همراه چند تن از هموطنان‌مان در اين كشور به شهادت رسيدند، چيست؟ اظهار كرد: دشمنان كشور ما وقتي در ميدان‌هاي رودرو نمي‌توانند با ما مقابله كنند به اين‌گونه از رفتارهاي دست مي‌زنند كه اين نشان‌دهنده، ضعف آنان است.

وي مقاومت در برابر دشمنان را تنها راه در برابر آنان دانست و اظهار كرد: در مقابل آنان بايد ايستاد؛ زيرا اين دشمن غيرزبان زور نمي‌شنود و وقتي كه فهميد ما مقتدر هستيم عقب نشيني مي‌كند ولي وقتي مي‌بيند كه ما نقطه ضعفي از خود نشان مي‌دهيم محكم‌تر جلو مي‌آيد.

انتهاي پيام

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن