تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802426418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خبر از اردوگاه پرسپوليسي‌ها؛ پولادي در بهبودي كامل؛ عاليشاه فردا سونوگرافي مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: چند خبر از اردوگاه پرسپوليسي‌ها؛ پولادي در بهبودي كامل؛ عاليشاه فردا سونوگرافي مي‌كند
او فردا براي سونوگرافي اعزام مي‌شود تا وضعيت آسيب‌ديدگي وي از نظر عوارضي كه بعد از آسيب‌ديدگي بر جا مي‌ماند بررسي شود. چند خبر از اردوگاه پرسپوليسي‌ها؛ پولادي در بهبودي كامل؛ عاليشاه فردا سونوگرافي مي‌كند


كادر پزشكي تيم فوتبال پرسپوليس با اعلام بهبودي كامل مهرداد پولادي وي را براي تكميل برنامه‌هاي بدنسازي در اختيار كادر فني قرار داد.

به گزارش ايلنا، كادر پزشكي سرخپوشان امروز با ارائه گزارشي به علي دايي، با تشريح شرايط مهرداد پولادي، بهبودي او براي تكميل تمرينات بدنسازي را اعلام كرد. كادر پزشكي با اعلام اينكه MRIدوم پولادي بهبودي كامل عضله او را نشان داده است، وي را آماده تكميل برنامه‌هاي بدنسازي اعلام كرد تا پس از آماده‌سازي بدني مطلوب، در اختيار كادر فني قرار بگيرد.

MRI وضعيت سيد صالحي را مشخص مي‌كند

محسن بنگر و سيد مهدي سيد صالحي دو بازيكني بودند كه در تمرين امروز به كادر پزشكي مراجعه كردند. بنابر اعلام كادر پزشكي، مشكل بنگر كسالت و سر درد بود كه چندان جدي به نظر نرسيد و بعد از دريافت دارو تمرينات را دنبال كرد. سيد مهدي سيد صالحي هم از ناحيه كمر ابراز درد داشت كه براي بررسي دقيق‌تر جهت MRIاعزام شد.

وضعيت عاليشاه يكشنبه بررسي مي‌شود

اميد عاليشاه درد را پشت سر گذاشته و تمرينات را زير نظر كادر پزشكي دنبال مي‌كند. او فردا براي سونوگرافي اعزام مي‌شود تا شرايطش مورد بررسي دقيق‌تر قرار بگيرد. بنابر اعلام حقيقت، اميد عاليشاه در روزهاي گذشته، احساس درد نداشته است و تمرينات و تست‌ها را با موفقيت انجام داده است. او فردا براي سونوگرافي اعزام مي‌شود تا وضعيت آسيب‌ديدگي وي از نظر عوارضي كه بعد از آسيب‌ديدگي بر جا مي‌ماند بررسي شود.

پزشك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به روند بهبودي عاليشاه، شايد نيازي به انجام MRIمجدد پيدا نكنيم. به هر حال تمرينات اختصاصي و فيزيوتراپي وي تا پايان هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن براي آماده سازي كاملتر در اختيار كادر فني قرار خواهد گرفت.

سپك تاكرا برنامه تمرين شنبه سرخپوشان

تيم فوتبال پرسپوليس كه معمولا بعد از روز بازي ريكاوري مي‌كند، با توجه به فاصله باقيمانده تا بازي با ملوان، امروز تمرينات خود را دنبال كرد. تمرين امروز سرخ‌پوشان كه برنامه پرنشاطي بود، بعد از دويدن بيشتر به سپك تاكرا اختصاص داشت. در تمرين امروز كريم باقري از اعضاي كادر فني حضور نداشت و امير عابدزاده و فرشاد قاسمي هم با هماهنگي براي همراهي تيم اميد در اين تمرين غايب بودند. پولادي و عاليشاه نيز اختصاصي تمرين كردند. امروز دروازه‌بان‌ها هم به طور اختصاصي زير نظر بهزاد غلامپور تمرين داشتند. يك دروازه‌بان نونهال هم در تمرين حاضر بود كه با ضياء عربشاهي در محل تمرين حاضر شد و مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس، لحظاتي او را تمرين داد. سرمربي نونهالان پرسپوليس در اين‌باره گفت: دروازه‌بان اول تيم ما اميرحسين حسيني است كه اگر قدر خودش را بداند و مسير پيشرفت را ادامه بدهد از دروازه‌بان‌هاي با آتيه خواهد بود. او را با هماهنگي كادر فني به تمرين بزرگ‌ها آورديم كه هم تشويق بشود و هم اعتماد به نفس بيشتري پيدا كند.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن