تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802496575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنوز چشم انداز معاونت امور زنان و خانواده مشخص نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هنوز چشم انداز معاونت امور زنان و خانواده مشخص نيست
دبير ائتلاف اسلامي زنان با اشاره به گزارش 40 روزه معاونت امور زنان و خانواده نهاد رياست جمهوري، گفت: زماني كه نقشه كلي، هدف‌ها و راهبردهاي اصلي مشخص باشند و طرح‌ها و برنامه‌ها نيز در آن جهت اجرايي شوند، مي‌توان گفت كار و مديريت موفق بوده است.

توران ولي مراد در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس «زنان» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،‌ افزود: مشكل اين است كه هنوز هدف، راهكارها و برنامه‌ها به ويژه سياست‌ها و برنامه‌هاي راهبردي و چشم اندازهاي معاونت امورزنان و خانواده نهاد رياست جمهوري براي اين دوره كاري پيش رو، مشخص نيست.

وي اظهاركرد: بسياري از مطالب بيان شده در گزارش 40 روزه معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري در حد بيان ديدگاه‌هاي كلي است؛ اما مهم بيان راهبردها و سياست‌ها و راه‌هاي اجرايي كردن اهداف است و اين هم نيازمند اقدام عملي است، ضمن آنكه ديدار با شخصيت‌هاي مختلف اقدام عملي محسوب نمي‌شود.

ولي مراد در ادامه گفت: برخي از موارد ذكر شده در گزارش 40 روزه معاونت امور زنان و خانواده نهاد رياست جمهوري را نمي‌توان گزارش كار ناميد. چرا كه بيان كارهاي روزمره از جمله ديدارها با اشخاص مختلف گزارش كار نيست، اين در حالي است كه چنين گزارش‌هايي بايد شامل اقدامات انجام شده براي دستيابي به اهداف تعيين شده باشد.

دبيرائتلاف اسلامي زنان با بيان اينكه ديدارها و سخنراني‌ها در گزارش 40 روزه معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري بدون تعيين كردن اهداف اين نهاد، شرح فعاليت‌هاي روزانه است، گفت: در اين گزارش بايد مشخص مي شد كه ديدارهاي معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده براي دستيابي به كدام اهداف بوده است.

وي تاكيد كرد: تغيير چارت تشكيلاتي معاونت امور زنان و خانواده نمي تواند مانعي براي بيان اهداف و راهكارها باشد كه هنوز انجام نشده. اگر اهداف و برنامه راهبردي مشخص باشد مي‌توان براي انجام ماموريت‌ها و عملي كردن اهداف افراد مناسب را انتخاب كرد. از آن مهمتر نيروهاي موجود مي‌توانند جاي كار خود را با اين نهاد پيدا و پيگيري كنند.

دبير ائتلاف اسلامي زنان با بيان اينكه تبيين ماموريت‌ها و ارائه برنامه راهبردي از اهميت بسياري برخوردار است، اظهاركرد: گاهي اوقات مي‌توان اهداف را به صورت كلي بيان كرد؛ اما وظيفه دستگاه‌هاي اجرايي بيان كلي اهداف نيست، چون اين دستگاه بايد اهداف را براي عملي كردن در مدتي مشخص به صورت بلند مدت، ميان مدت و يا كوتاه مدت تعيين كنند.

وي ادامه داد: اين اهداف بايد به اطلاع عموم رسانده شود تا شاخص باشد، براي گزارش كار در سنجش دستيابي به اهداف تعيين شده و اين سنجش هم با گزارش‌هايي كه داده مي شود انجام مي شود. تا هدف‌ها و راهبردهاي اجرايي تبيين نشده باشند، گزارش كار مبنايي براي سنجش ندارد و در گزارش بايد گفته شود كه اين دستگاه براي رسيدن به كدام هدف تا كجا موفق بوده و بخش‌هايي را كه نتوانسته به اهداف برسد دليل آن چه بوده است.

ولي مراد با تاكيد بر ضرورت يافتن راهكارهاي خاص براي اجرايي كردن اهداف معاونت زنان و خانواده گفت: از ابتدا قرار بود كه وزارت زنان تشكيل شود، اما فعلا معاون امور زنان و خانواده تشكيل شده است. سپس قرار شد كه وزيران و معاونان زن انتخاب كنند كه اين امر هم محقق نشد. البته انتقاد اساسي به دولت دكتر روحاني انتخاب نكردن وزير زن است و به دنبال آن حضور همچنان كمرنگ زنان در مراكز تصميم گير و تصميم ساز و يك تشكر هم به دكتر ظريف كه همان ابتداي كار تقاضاي ما را عملي كرده و سخنگويي وزارتخانه را به يك خانم سپرد.

انتهاي پيام

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن