تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820077883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست ارشاد اردبيل:قرائت زيارت‌نامه رسول اكرم (ص) در 200 مسجد و مكان مذهبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست ارشاد اردبيل:قرائت زيارت‌نامه رسول اكرم (ص) در 200 مسجد و مكان مذهبي
سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل از قرائت زيارت‌نامه رسول اكرم (ص) در 200 مسجد و مكان مذهبي خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، علي چشمه‌نور عصر امروز در جلسه هماهنگي برگزاري اين آيين معنوي و مذهبي در اردبيل اظهار داشت: اين برنامه همچون سال‌هاي پيش در قالب قرائت زيارت‌نامه حضرت رسول اكرم (ص) در مساجد و اماكن مذهبي استان اردبيل برگزار مي‌شود تا عرض ارادتي به محضر نبي مكرم اسلام (ص) باشد.

وي تصريح كرد: پس از نامگذاري سال 85 به نام مبارك پيامبر اعظم (ص) از سوي مقام معظم رهبري، علاوه بر انجام فعاليت‌هاي متنوع فرهنگي با هدف بزرگداشت ياد و نام پيامبر گرامي اسلام (ص)، طرح قرائت زيارت‌نامه حضرت رسول (ص) در مساجد و اماكن مذهبي و مقدمه سراسر كشور به مرحله اجرا در آمده است.

سرپرست اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اردبيل خاطرنشان كرد: به همين منظور و در سالروز رحلت پر سوز پيامبر گرامي اسلام (ص) و سبط گرامي ايشان حضرت امام حسن مجتبي (ع) در مساجد، حسينيه‌ها، اماكن متبركه اردبيل و شهرستان‌هاي تابعه زيارت‌نامه آن حضرت (ص) قرائت مي‌شود.

اين مسئول اضافه كرد: اين مراسم روز سه‌شنبه 10 دي ماه سال‌جاري مصادف با 28 صفر 1435 ه.ق با مشاركت استانداري، سازمان‌ها و نهادهاي فرهنگي برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه اهالي استان با حضور در بيش از 200 مسجد، مكان مذهبي و امامزاده‌ها اين آيين باشكوه را در عرض ارادت به محضر سرسلسله خوبان عالم حضرت نبي مكرم اسلام (ص) برگزار مي‌كنند، از عاشقان و محبان اهل بيت عصمت و طهارت خواست تا در اين مراسم و برنامه معنوي حضور پيدا كنند.

چشمه‌نور در پايان يادآور شد: ما با برگزاري اين مراسم در شهرهاي مختلف عرض ارادتي به ساحت قدسي نبي نور و رحمت حضرت محمد مصطفي (ص) انجام داده و به همه دنيا نشان مي‌دهيم كه افتخار ملت ايران تبعيت از مسير نبوي و علوي است و هرگز از اين مسير بر نمي‌گرديم.

انتهاي پيام/62003/ذ30

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن