تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهيز امكانات زمستاني در تاكسي هاي اردبيل الزامي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تجهيز امكانات زمستاني در تاكسي هاي اردبيل الزامي است
اردبيل – خبرگزاري مهر: مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري اردبيل گفت: استفاده از تجهيزات زمستاني و سيستم هاي گرمايشي در تاكسي هاي درون شهري مركز استان در طول فصل سرما الزامي است و با تاكسي هاي فاقد تجهيزات زمستاني برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ايمان زماني عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي سازمان تاكسيراني اردبيل با اشاره به آغاز طرح زمستاني بازرسي از تاكسي هاي درون شهري اردبيل افزود: تاكسي هاي اردبيل ملزم به استفاده از تجهيزات زمستاني در طول فصل سرما هستند.

وي با بيان اينكه كنترل هاي فني تاكسي ها در راستاي اجراي طرح زمستاني سازمان تاكسيراني اجرا مي شود، ادامه داد: در اين طرح علاوه بر تجهيزات زمستاني، فعاليت تاكسي ها و نحوه خدمات رساني آنان در سطح شهر نيز كنترل خواهد شد.

مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري اردبيل اضافه كرد: نظر خواهي از مسافران و شهروندان در خصوص برخورد راننده با آنان، كنترل كرايه ها، كنترل خدمات دهي در مسير هاي مختلف، بررسي مسيرهاي كور، كمك به تسهيل روند خدمات دهي به مردم در ساعات پيك كاري و... از ديگر اهداف اجراي اين طرح است.

وي با بيان اينكه اجراي اين طرح در طول فصول مختلف سال نيز با اهداف مشخص پيگيري مي شود، تصريح كرد: اجراي طرح هاي كنترلي و بازرسي از تاكس ها در طول سال باعث ارتقاء رفاه عمومي در عرصه حمل و نقل شهري خواهد شد.

به گفته زماني در اين طرح پرسنل نظارتي سازمان تاكسيراني شهرداري اردبيل در طول مدت زمان اجرا، موارد احتمالي تخلف از سوي تاكسي داران را ثبت كرده و در صورت دريافت گزارش هاي مردمي از تخلف رانندگان، اين سازمان ملزم به بررسي و رسيدگي به اين شكايات در كميته انضباطي خواهد بود.

در حال حاضر هزار و 116 تاكسي خطي و دو هزار و 318 تاكسي گردشي در 31 مسير در سطح شهر اردبيل وجود دارد كه از اين تعداد 43 تاكسي بي سيم يا "133" در سطح شهر و 89 تاكسي در فرودگاه فعال است.

كد خبر: 2193865

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۱۸:۱۸

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن