تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل سازمان تاكسيراني اردبيل:برنامه‌اي براي توسعه ناوگان تاكسي در اردبيل نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل سازمان تاكسيراني اردبيل:برنامه‌اي براي توسعه ناوگان تاكسي در اردبيل نداريم
مديرعامل سازمان تاكسيراني اردبيل گفت: ما در حال حاضر هيچ برنامه‌اي براي توسعه ناوگان تاكسي در شهر اردبيل نداريم چرا كه به اندازه كافي تاكسي به متقاضيان واگذار شده است.


ايمان زماني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبيل، اظهار داشت: با توجه به شاخص جمعيت شهرستان اردبيل كه بيش از 482 هزار نفر بوده و برابر برآورد كارشناسان حمل و نقل براي هر 100 نفر جمعيت يك دستگاه تاكسي نياز است كه سازمان مي‌بايست تعداد ناوگان را تا سقف چهار هزار و 826 دستگاه افزايش دهد اما بيشتر از اين ناوگان توسعه يافته و يك حركت مثبت و شاخص را در ارائه خدمات از سوي تاكسيراني شاهد هستيم.

وي با بيان اينكه از سال 84 به بعد وضعيت تاكسيراني متحول شده و در سال‌هاي 85 تا 87 تعداد خودروهاي ناوگان به سه هزار و 436 دستگاه افزايش يافته است، تصريح كرد: اين افزايش نحوه ارائه خدمات سازمان را به حد مطلوب رسانده به نحوي كه شهرك‌هاي اقماري با تاكسي‌هاي خطي زيرپوشش قرار گرفتند.

زماني در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد:‌ در كنار آن تاكسي ويژه فرودگاه، تاكسي ويژه ترمينال و تاكسي بي‌سيم 133 براي رفاه مسافران و شهروندان راه‌اندازي شده است.

اين مسئول اضافه كرد: از سه هزار و 436 دستگاه تاكسي موجود در استان يك‌هزار و 125 دستگاه به صورت خطي در 31 مسير شهري، تعداد 40 دستگاه در فرودگاه، 42 دستگاه در تاكسي بي‌سيم و 40 دستگاه در ترمينال و مابقي نيز به تعداد دو هزار و 189 دستگاه به صورت گردشگري در سطح شهر به هموطنان ارائه خدمات مي‌كنند.

وي بيان كرد:‌ اين تاكسي‌ها روزانه بيش از سه هزار و 450 نفر مسافر را جابجا مي‌كنند و به آنها ارائه خدمات صورت مي‌گيرد.

مديرعامل سازمان تاكسيراني اردبيل يادآور شد: ‌ناوگان تاكسيراني اردبيل جز جوان‌ترين ناوگان تاكسيراني كشور است به طوريكه بيش از 25 درصد حمل و نقل عمومي شهر توسط ناوگان تاكسيراني انجام مي‌شود.

زماني فعاليت سه تيم بازرسي فعال در سطح شهر را يادآور شد و ادامه داد: اين تيم‌ها از اولين ساعات صبح تا پاسي از شب در سطح شهر امر نظارت بر تاكسي‌ها را انجام مي‌دهند و در سازمان نيز واحد رسيدگي به شكايات مردمي راه‌اندازي شده و عموم مردم مي‌توانند هرگونه شكايات، پيشنهادات يا نقطه نظرات و مسائل تشويق رانندگان را به اطلاع ما برسانند.

وي در ادامه گفت: 90 درصد ناوگان تاكسيراني اردبيل داراي خودروي مناسب و جوان است به طوريكه در سطح كشور جز جوان‌ترين ناوگان‌هاي تاكسيراني را داريم و 10 درصد از كل ناوگان شامل طرح نوسازي است كه در دو سال گذشته به دليل مشكلات پيش آمده در سند خودروسازي در سطح كشور، نوسازي با مشكل مواجه شده است.

زماني افزود: سازمان تاكسيراني داراي 9 جايگاه سي.ان.جي است كه در كنار جايگاه‌هاي دولتي و بخش خصوصي ارائه گاز سي.ان.جي را به تاكسي‌هاي گازسوز و سواري‌هاي شخصي انجام مي‌دهد.

وي در ادامه سخنان خود تصريح كرد: با توجه به فراواني جايگاه‌هاي سي.ان.جي در شهرستان اردبيل، نوبت در سوخت‌گيري كمتر از 10 دقيقه است كه اين امر در سطح كشور بي‌سابقه است.

زماني به برخي از مشكلات پيش آمده در موضوع كرايه و دعوايي كه بين مسافر و راننده گاه به وجود مي‌آيد، خاطر نشان كرد: در سال‌هاي اخير به دليل كم شدن پول خرد مشكلات دو چندان شده و از سال گذشته سياست سازمان به نحوي بود كه حداقل نرخ كرايه تعيين شود تا از پول خرد كمتري در سوار شدن مسافر استفاده شود.

اين مسئول اضافه كرد: ما با چندين شركت سازنده دستگاه‌هاي پرداخت الكترونيكي كرايه وارد مذاكره شديم تا به مانند اتوبوس‌هاي شهري، تاكسي‌ها نيز مجهز به اين دستگاه شوند اما با توجه به زياد بودن تعداد تاكسي، بالا بودن قيمت دستگاه و پايين بودن درآمد رانندگان قادر به پرداخت هزينه دستگاه به صورت يك جا نيستند و از طرفي امكانات ما نيز در حدي نيست كه بتوانيم دستگاه‌ها را خريداري كنيم كه اميدواريم در آينده اين امر انجام شده و بخش عظيمي از مشكلات برطرف شود.

انتهاي پيام/62003/ر40

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن