تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802756345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو هيئت رئيسه خانه مطبوعات استان اردبيل:كيفيت‌بخشي به رسانه‌هاي محلي با حمايت‌هاي مسئولان امكان‌پذير است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو هيئت رئيسه خانه مطبوعات استان اردبيل:كيفيت‌بخشي به رسانه‌هاي محلي با حمايت‌هاي مسئولان امكان‌پذير است
عضو هيئت رئيسه خانه مطبوعات استان اردبيل گفت: افزودن بر كيفيت رسانه‌هاي محلي با حمايت‌هاي مسئولان امكان‌پذير است و اين مي‌تواند يكي از شاخص‌هاي رشد فرهنگي استان اردبيل تلقي شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، هادي صباغي صبح امروز در جلسه هيئت مديره خانه مطبوعات با استاندار اردبيل با اشاره به بي‌نظمي‌هاي موجود در پخش آگهي‌هاي دولتي اظهار داشت: عليرغم تاكيدات متعدد مبني بر توزيع كليه آگهي‌هاي دولتي از طريق ارشاد اسلامي متاسفانه توجه جدي به آن صورت نگرفته است و برخي از رسانه‌هاي محلي از اين موضوع آسيب مي‌بينند.

وي خواستار ساماندهي آگهي‌هاي دولتي شد و تصريح كرد: اين امر موجب مي‌شود تا آگهي‌هاي دولتي با در نظر گرفتن اصل مهم عدالت و مساوات در ميان نشريات محلي توزيع شود و بتواند به اقتصاد آنان كمك كند.

صباغي يادآور شد: رسانه‌ها با همراهي مسئولان مي‌توانند در رفع معضلات اساسي نظير ترافيك و پروازهاي فرودگاه‌هاي اردبيل كمك شايسته‌اي انجام دهند.

خزانه‌دار خانه مطبوعات استان اردبيل افزود: افزودن بر كيفيت رسانه‌هاي محلي با حمايت‌هاي مسئولان امكان‌پذير است و اين مي‌تواند يكي از شاخص‌هاي رشد فرهنگي استان اردبيل تلقي شود.

اين مسئول تصريح كرد: توجه جدي به مطالبات رسانه‌ها نقش‌آفريني آنان را در پي دارد و مي‌تواند به توسعه منطقه كمك كند.

عضو هيئت رئيسه خانه مطبوعات استان اردبيل بيان داشت: از مدت‌ها قبل بحث احداث مجتمع مطبوعاتي در استان اردبيل مطرح شده است اما هنوز به نتيجه مطلوب نرسيده است.

وي گفت: از استاندار اردبيل درخواست مي‌كنيم احداث مجتمع مطبوعاتي را در زميني با كاربري فرهنگي به سرانجام برساند تا رسانه‌هاي استان اردبيل از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، فعال رسانه‌اي استان اردبيل نيز در اين جلسه اظهار داشت: ما در ارتباطات با تفكرات ساده انگارانه موفق نخواهيم بود بلكه بايد با تزريق فكرهاي ارزشمند پيش رويم تا بتواند به تحولات فرهنگي منجر شود.

ايوب تقوي‌طلب گفت: بايد استفاده مطلوبي از كارگروه‌هايي صورت بگيرد كه با هم‌افزايي بتوانند روابط را تقويت كرده و فكر را اشاعه دهند و كمك كنند تا هيچ فكر تاثيرگذاري بسته و ابتر نماند.

وي افزود: مطبوعات مانند تيغ دولبه هستند كه يك لبه آن به اجتماع و لبه ديگر آن به خود رسانه ها متوجه است.

مديرمسئول نشريه محلي تصريح كرد: اگر كمي خودمان را مورد نقد قرار دهيم رسانه هاي محلي ما گاها دچار برخي انحرافات شده‌اند كه البته مي‌توان مسير انحراف را مسدود ساخت.

تقوي‌طلب با بيان اينكه همه اصناف براي خود تشكل‌هاي محكم و مهمي دارند، ادامه داد: تشكل‌هاي مطبوعاتي به دليل مشكلاتي كه در مديريت مطبوعات وجود دارد با مشكلات متعددي دست و پنجه نرم مي‌كنند كه بايد چاره‌جويي موثري انديشيده شود.

وي به نقش روابط عمومي‌ها اشاره كرد و ادامه داد: روابط عمومي‌ها بايد در تعاملات اجتماعي با رسانه‌ها مقابل هم قرار نگيرند، بلكه آنها را در كنار خود احساس كنند.

فعال رسانه‌اي اردبيل از مطبوعات محلي با عنوان خط شكن ياد كرد و گفت: در تمام عرصه‌ها مطبوعات محلي با قدرت وارد شده‌اند و امور را پيش برده و به روشنگري پرداخته‌اند، اما در بيشتر موارد متاسفانه مورد بي‌مهري هم قرار گرفته‌اند.

تقوي‌طلب تخصص را در حوزه رسانه امري مهم و ضروري اعلام كرد و از مجوزهاي بي‌حساب و كتاب انتقاد كرد و ابراز داشت: اين مجوزها موجب شده است تا هر فردي وارد عرصه اطلاع‌رساني شود و قدرت تاثير را از اين حوزه بگيرد، ضمن اينكه متخصصان اطلاع‌رساني را نيز در درياي بي‌تخصصي خود غرق مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، وي در پايان سخنان خود بر اتحاد و همدلي جامعه رسانه‌اي استان تاكيد كرد و ابراز اميدواري كرد با كاستن از مشكلات آنان اجتماع بتواند بهره مناسبي از تحليل‌ها، اطلاع‌رساني‌ها و نقدهاي رسانه‌ها ببرند.

انتهاي پيام/62004/ب۳۰

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن