تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس:تحريم‎هاي جديد نقض توافقنامه ژنو است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس:تحريم‎هاي جديد نقض توافقنامه ژنو است
عضو هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: تحريم‎هاي جديدي كه نسبت به شركت‎هاي حقيقي و حقوقي ايراني شكل گرفته نقض توافقنامه‎ ژنو است.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت الاسلام سيدعلي طاهري بعد از ظهر امروز در جمع مردم گرگان اظهار داشت: تحريم‎هاي جديدي كه نسبت به شركت‎هاي حقيقي و حقوقي ايراني شكل گرفته نقض توافقنامه‎ ژنو است.

وي ادامه داد: در حال حاضر نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در اين هفته در حوزه‎هاي انتخابيه خود هستند و در هفته آينده كه مجلس شوراي اسلامي كار خود را آغاز كند به طور حتم عكس‎العمل مناسب را در خصوص اين موضوع در دستور كار قرار خواهد داد.

طاهري متذكر شد: مجلس از روند مذاكرات و اجراي توافقنامه ژنو مراقبت خواهد كرد و با شناختي كه از مجلس شوراي اسلامي وجود دارد در مسئله‎اي مثل مسئله هسته‎اي و غني‌سازي مجلس شوراي اسلامي كوتاه نخواهد آمد و محكم ايستاده است.

انتقاد از مديران در مجمع نمايندگان انجام شود

نماينده مردم گرگان و آق‎‎قلا در مجلس شوراي اسلامي در خصوص انتصاب‎هاي معاونان استانداري گلستان گفت: شناخت من از معاون سياسي و امنيتي استاندار بيشتر از معاونان است و انتخاب وي انتخاب خوبي است و اميدواريم اهل تعامل باشند.

طاهري ادامه داد: يكي از معاونت‎هاي استانداري سابقه تند افراطي دارد و يك معاونت ديگر خيلي سابقه اجرايي ندارد.

وي در خصوص اعمال نظر در موضوع معاونان و مديران استاني گفت: سعي مي‎شود در انتخاب مديران و انتصاب‎ها نمايندگان مجلس به صورت مجمع وارد شوند.

طاهري در خصوص برخي شايعه‎ها در خصوص حمايت از مدير و يا دخالت در عملكرد مديران دستگاه‎ها گفت: من هيچگاه در انتصاب و يا عملكرد مديري دخالت نكرده‎ام.

نماينده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: من هميشه در جمع نمايندگان استان در خصوص انتقاد از مديران گفته‎ام كه در صورتي كه نسبت به عملكرد هر مديري انتقاد داريد وي را به مجمع نمايندگان دعوت كنيد تا با يك جمع تعاملي به نتيجه برسيم.

طاهري گفت: زماني كه مدير را به مجمع دعوت نمي‎كنيد و نمي‎گذاريد كه از خودش دفاع كند و سپس به وزير فشار مي‎آوريد كه اين مدير را بردار من اين كار را نمي‎پسندم.

وي در پايان ابراز داشت: در دولت گذشته دو مدير را دعوت كردند و توجيه هم شده‎اند و اگر در موارد ديگر با همكاران همراهي نكردم به اين دليل بوده كه روال مورد نظر را رعايت نكرده‎اند و اين دليل بر حمايت از مديري نمي‎شود.

انتهاي پيام/83004

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن