تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802660875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست معاونت برنامه‌ريزي و امور اقتصادي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي اعلام كردارتقاي ضريب مكانيزاسيون كشاورزي آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ريزي و امور اقتصادي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي اعلام كردارتقاي ضريب مكانيزاسيون كشاورزي آذربايجان غربي
سرپرست معاونت برنامه‌ريزي و امور اقتصادي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي گفت: ضريب مكانيزاسيون آذربايجان غربي از 1.03 اسب بخار بر هكتار در سال 90 به 1.12 در سال 92 ارتقا يافته است.


عبداله فتح‌اله‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اروميه اظهار داشت: ميزان ضريب سطح مكانيزاسيون براساس آخرين آمار ماشين‌آلات خودگردان كشاورزي و اراضي زير كشت و شهرستان‌هاي آذربايجان غربي در انتهاي سال 91 بايد به به 1.08 مي‌رسيد.

وي ادامه داد: ارتقا ضريب سطح مكانيزاسيون آذربايجان غربي از 1.03 اسب بخار بر هكتار در سال 90 به 1.12 در سال 92 نشان از جلوتر بودن استان از برنامه‌هاي پيش‌بيني شده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ريزي و امور اقتصادي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي يادآور شد: تا پايان سال 91 تعداد 86 واحد خدمات مكانيزه كشاورزي فعال در قالب شركت‌هاي سهامي خاص و تعاوني در آذربايجان غربي وجود دارد.

وي افزود: اين واحدها با دارا بودن تعداد 730 دستگاه انواع تراكتور و كمباين و بيش از 2 هزار دستگاه انواع ادوات دنباله‌بند و با اشتغال‌زايي بيش از 800 نفر در آذربايجان غربي مشغول فعاليت هستند.

فتح‌اله‌زاده پرداخت تسهيلات يارانه‌دار خريد ماشين‌ها و ادوات كشاورزي با عامليت بانك كشاورزي به ميزان 52 هزار و 526 ميليون ريال و پرداخت يارانه بلاعوض براي بخشي از هزينه خريد ماشين‌ها و ادوات كشاورزي به ميزان 4 هزار و 115 ميليون ريال را از اقدامات جهاد كشاورزي در حوزه توسعه مكانيزاسيون كشاورزي عنوان كرد.

سرپرست معاونت برنامه‌ريزي و امور اقتصادي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي ادامه داد: تسهيلات يارانه‌دار سرمايه در گردش براي واحدهاي خدمات مكانيزاسيون كشاورزي با عامليت بانك كشاورزي به ميزان 3 هزار و 500 ميليون ريال از جمله كمك هاي فني و اعتباري توسعه مكانيزاسيون كشاورزي است.

فتح‌اله‌زاده يادآور شد: با استفاده از اعتبارات فوق الذكر بيش از 100 دستگاه انواع تراكتور، پنج دستگاه كمباين و 185 دستگاه انواع ادوات دنباله‌بند كشاورزي خريداري شده است.

وي تصريح كرد: در راستاي اجراي طرح تجهيز شبكه شركت‌هاي مكانيزاسيون كشاورزي براي پرداخت بخشي از هزينه خريد ماشين‌ها و ادوات كشاورزي يارانه بلاعوض به ميزان 12 هزار و 500 ميليون ريال پرداخت شده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ريزي و امور اقتصادي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي اضافه كرد: در طي اين طرح تعداد 70 دستگاه انواع تراكتور و 69 دستگاه انواع ادوات دنباله‌بند كشاورزي توسط شركت‌هاي مورد نظر خريداري شده است.

وي اعطاي تسهيلات يارانه به مبلغ 9 هزار و 350 ميليون ريال براي خريد 130 دستگاه انواع ماشين‌ها و ادوات كشاورزي در پروژه توسعه كشاورزي را از ديگر اقدامات عنوان كرد.

فتح‌اله‌زاده در پايان تصريح كرد: در اثر خريد ماشين‌ها و ادوات كشاورزي و همچنين دستگاه‌هايي كه با استفاده از سرمايه‌گذاري‌هاي مستقيم بهره‌برداران بخش كشاورزي آذربايجان غربي انجام شده ضريب مكانيزاسيون كشاورزي آذربايجان غربي از 1.08 اسب بخار در هكتار در سال 90 به عدد 1.12 اسب بخار در هكتار در سال 92 ارتقا يافته كه نشان مي‌دهد استان نسبت به عدد پيش‌بيني شده در برنامه پنجم جلوتر است.

انتهاي پيام/61005/خ30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن