تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805787052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه در قزوين با عدالت توزيع خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بودجه در قزوين با عدالت توزيع خواهد شد
قزوين- خبرگزاري مهر: استاندار قزوين گفت: در تخصيص بودجه بدون هيچ گونه تبعيضي تلاش مي كنيم با استدلال، نگاه كارشناسي و منطق اعتبارات را توزيع كنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسي وضعيت اعتباري دستگاه هاي اجرايي استان ظهر پنجشنبه با حضور مرتضي روزبه استاندار در محل استانداري برگزار شد.

مرتضي روزبه در اين مراسم اظهارداشت: به رغم نگاه ملي و فرا منطقه‌اي با استدلال محكم، كارشناسي، منطق و مستدل بايستي از حق استان در خصوص تخصيص بودجه تلاش كنيم زيرا ما بايد در اين خصوص به مردم پاسخگو باشيم.

وي افزود: ما كمبود بودجه را مي‌پذيريم ولي تبعيض در نحوه اختصاص بودجه به استان‌ها را بطور جدي پيگيري مي كنيم، و در اين خصوص به هيچ وجه به دنبال دامن زدن به تعصبات منطقه‌اي نيستيم ولي انتظار ما اين است كه بودجه‌ها مي‌بايست براساس شاخص‌هاي كارشناسي از قبيل جمعيت، مناطق محروم، مساحت اختصاص داده مي‌شد ولي متاسفانه شاهد چند گانگي در تخصيص بودجه‌ها هستيم و بايستي براي رسيدن به هدف خود از مسيرهاي درست وارد شويم و از سطحي نگري پرهيز كنيم.

استاندار قزوين گفت: تلاش براي جذب اعتبارات لازم جهت انجام پروژه‌هاي بالاي 80 درصد پيشرفت فيزيكي استان ضروري است و بايد مديران توجه ويژه‌اي به اين مساله داشته باشند.

استاندار قزوين در ادامه بر لزوم بهره‌مندي از وجود نمايندگان مردم استان به عنوان ظرفيت‌هاي مهم و موثر ياد كرد و در ادامه بيان كرد:‌ از ظرفيت و موقعيت نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي بايستي حداكثر استفاده را ببريم و كارشناسان و مديران استان وظيفه دارند اطلاعات درست را در اختيار ايشان قرار دهند و براي آنها به عنوان يك مشاور باشند.

روزبه افزود: اقداماتي از طريق مديران در ارتباط با وزارتخانه‌هاي متبوع بايستي انجام شود كه موثر و منتج به نتيجه قابل قبولي شود و صرفاً نامه نگاري مشكل را حل نخواهد كرد و ما را به مقصود نمي‌رساند بلكه در جذب بودجه بايستي كار اصولي توسط آنها انجام شود.

مديركل دفتر برنامه‌ريزي و بودجه استانداري نيز در اين جلسه توضيحاتي در خصوص ميزان پيشرفت و اعتبار هزينه شده در اجراي پروژه‌هاي مهم عمراني استان ارايه كرد.

ابوالفضل ياري در ادامه افزود: ‌طرح تكميل پارك فناوري قزوين با 25 درصد پيشرفت فيزيكي تاكنون دو ميليارد و 400 ميليون تومان هزينه شده است.

وي افزود: احداث مجتمع فرهنگي و هنري قزوين با 12 ميليارد تومان پيش‌بيني اعتبار و 15 درصد پيشرفت فيزيكي با هزينه 3.5 ميليارد تومان و چهار ميليارد و 250 ميليون تومان اعتبار مورد نياز در امسال، تعميرات اساسي بيمارستان‌هاي استان با نياز چهار ميليارد تومان اعتبار، اجراي ساختمان سد نهب با 18 ميليارد تومان اعتبار، مطالعه انتقال آب شرب الموت رود به قزوين كه به انتقال آب شرب البرز، تهران و قزوين با 580 ميليون تومان تبديل شده است، راه آهن قزوين – رشت با 85 درصد پيشرفت فيزيكي و هزينه 238 ميليارد تومان اعتبار جز پروژه‌هاي ويژه است، آزاد راه قزوين – رشت با 86.2 درصد پيشرفت فيزيكي و 18 ميليارد تومان اعتبار، بازسازي محور تاكستان – قزوين كه از مصوبات سفر مقام معظم رهبري با 79.2 درصد پيشرفت فيزيكي و 1.5 ميليارد تومان اعتبار،پروژه راه قزوين – الموت – تنكابن كه فاز اول آن با 60 ميليارد تومان هزينه شده است و بررسي اتمام آن تا سه ميليارد تومان نياز است.

اين مسئول يادآورشد: پروژه راه كلاچاي – رحيم آباد قزوين با 2.5 درصد پيشرفت فيزيكي با 100 ميليارد تومان اعتبار از محل فروش سهام و 1.5 ميليارد تومان اعتبار دولتي، مطالعه استاديوم 15 هزار نفري، احداث سد بالا خان لو با 10 ميليارد تومان اعتبارپيش بيني شده، مرمت و زه كشي آبياري دشت قزوين با يك ميلياردو 800 ميليون تومان اعتبار "در اولويت هر ساله" تكميل محور تاكستان – رزن با 10 ميليارد تومان اعتبار و 75 درصد پيشرفت فيزيكي از جمله پروژه‌هاي مهمي هستند كه لزوم تخصيص اعتبار براي تكميل آنها در بودجه سال 93 وجود دارد.

كد خبر: 2198958

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۳:۳۳

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن