تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان چالش ترافيك چهار راه وليعصر/ انتقال روزانه 14 هزار عابر پياده به زير زمين


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: پايان چالش ترافيك چهار راه وليعصر/ انتقال روزانه 14 هزار عابر پياده به زير زمين
شهردار منطقه 6 از بهره برداري آزمايشي زير گذر عابر پياده چهار‌راه وليعصر در هفته آينده خبر داد.
عظيم بابايي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: پروژه زير گذر عابر پياده چهار راه وليعصر فروردين سال 90 آغاز شد و تا هفته آينده به بهره بردراي آزمايشي خواهد رسيد.

وي در ادامه تصريح كرد: اين زير گذر با داراي هشت ورودي و خروجي 16 دستگاه پله برقي است و دو دستگاه آسانسور نيز طي دو ماه آينده در آن نصب خواهد شد.

يك سيستم آتش نشاني، برق اضطراري و همچنين مخازن ذخيره آب و تمامي موارد فني و ايمني در آن تامين شده است.

بابايي در ادامه با اشاره به چند منظوره بودن اين پروژه اظهار داشت: در اين زير گذر غرفه‌هايي براي كارهاي فرهنگي و اجتماعي در نظر گرفته شده كه به هيچ عنوان موضوعات اقتصادي در آن مورد نظر نيست و مي‌توان در زمان‌هايي از آن براي برپايي نمايشگاه استفاده كرد.

وي با اشاره به عبور روزانه 14 هزار عابر پياده از اين تقاطع افزود: با بهره برداري از اين زير گذر مسافرين مترو مستقيم و بدون نياز عبور از سطح خيابان مي‌توانند به مترو دسترسي پيدا كنند و مسافران BRT نيز از سه ورودي مي‌توانند به صورت مستقيم وارد زير گذر شوند.

وي در ادامه بيان داشت: اين پروژه با زير بناي چهار هزار متر مربع و بالغ بر 40 ميليارد تومان اعتبار ساخته شده است كه مي‌توان هم 24 ساعته و هم به صورت ساعات كار مترو آن را مورد استفاده قرار داد.

شهردار منطقه 6 خاطر نشان كرد: در حال حاضر اين پروژه به اتمام رسيده و طي هفته آينده به بهره برداري آزمايشي خواهد رسيد و با افتتاح اين زير گذر در تردد خودروها هيچ تغييري ايجاد نخواهد شد اما عابرين اجازه تردد از خيابان را نخواهند داشت.
انتهاي پيام/

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن