تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819517681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح زيرگذرچهارراه وليعصر هفته آينده


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: افتتاح زيرگذرچهارراه وليعصر هفته آينده
زيرگذر چهارراه وليعصر(عج) قرار است هفته آينده، پس از تاخيري كه به دليل تغيير در شكل پروژه و تحريمي كه به پله برقي‌هايش خورد افتتاح شود و عابران شلوغ‌ترين چهارراه پايتخت به چند متر زير زمين هدايت شوند و شهروندان تهران حداقل در يكي از نقاط شهرشان شاهد كنترل ترافيكي عبور عابر و خودرو همزمان با هم باشند.

عظيم بابايي شهردار منطقه 6 تهران در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اتمام پروژه زيرگذر چهارراه وليعصر (عج) گفت: اين پروژه هفته آينده افتتاح خواهد شد و پس از افتتاح نيز عابرين اجازه تردد از سطح خيابان را ندارند.

وي گفت: در حال حاضر سطح خيابان را نرده كشي كرده‌ايم و در تردد خودروها هيچ تغييري ايجاد نمي‌شود ولي عابرين اجازه تردد از خيابان را نخواهند داشت مگر در مواقع خاص كه قرار باشد زيرگذر بسته و يا تعطيل شود. بر اين اساس نرده‌گذاري‌ها قابليت بازشو دارند تا شهروندان بتوانند در مواقع خاص از مسير گذشته استفاده كنند.

وي با اعلام اين مطلب كه پروژه از سال 1390 آغاز شده و در حال حاضر نيز آماده بهره‌برداري است، گفت: اين زيرگذر هشت ورودي و خروجي با 16 دستگاه پله‌برقي دارد و دستگاه آسانسور هم پيش‌بيني شده كه يك دستگاه ظرف دو ماه آينده نصب مي‌شود و يك دستگاه ديگر با تكميل خط سه مترو نصب خواهد شد.

وي با اشاره به وجود سه غرفه در پروژه افزود: قرار است از اين غرفه‌ها براي كارهاي فرهنگي و اجتماعي استفاده شود و موضوعات اقتصادي در اين غرفه‌ها نداشته باشيم. يك تونل در ساخت پروژه در نظر گرفته شده است كه فضاي چند منظوره است و مي‌توان در مواقع مختلف از آن به عنوان نمايشگاه استفاده كرد.

شهردار منطقه شش تهران با بيان اينكه پروژه با كليه تجهيزات و امكانات ايمني به بهره‌برداري مي‌رسد، افزود: تمامي سيستم‌هاي آتش‌نشاني،‌ برق اضطراري،‌ مخازن ذخيره آب و گازوئيل و موضوعات فني و ايمني در پروژه تامين شده است و تمامي درهاي ورودي كركره‌اي و ضد گلوله هستند كه به صورت برقي با قابليت كنترل از مركز باز و بسته مي‌شوند.

مسئولين تئاتر شهر ابراز رضايت از اين پروژه مي‌كردند و ماهم تلاش كرديم المان اضافي در محدوده ايجاد نكنيم و كليه شرايط فيزيكي محدوده نيز به حالت اول برگردانده شده و مانند روز اول مرمت شده است. همچنين ورودي زيرگذر در مقابل ورودي مترو كوچكتر است و در برنامه داريم سردرد قديمي جمع‌آوري شود تا از نظر ديد بصري و فيزيكي در آن محدوده مشكلي ايجاد نشود

وي افزود: كل پروژه با زيربناي چهار هزار متر مربع و اعتباري بالغ بر 40 ميليارد تومان ساخته شده است كه تمام هزينه پروژه توسط شهرداري منطقه 6 تامين شده است.

وي با اشاره به اتصال مستقيم زيرگذر به خط 4 مترو در محدوده پارك دانشجو، گفت: مسافرين مترو مي‌توانند مستقيما و بدون نياز به آمدن به سطح خيابان از مجموعه زيرگذر استفاده كنند. علاوه بر اين مسافرين BRT نيز در سه ورودي مي‌توانند مستقيما وارد مجموعه زيرگذر شوند.

بابايي در توضيح قرار گرفتن تك پله برقي در دو ورودي زيرگذر و احتمال بروز اشكال در تردد، گفت: كليه ورودي‌ها پله رفت و برگشت را در كنار هم دارند اما دو ورودي يكي در شمال كه به صورت برگشت و ديگري در شمال غرب به صورت رفت تكي هستند.علت هم فاصله كم اين دو پله از هم و نبود فضاي كافي و قرار داشتن درختان قديمي در آن ناحيه بوده است. البته با توجه به فاصله كم اين دو پله برقي از يكديگر در تردد عابرين مشكلي به وجود نمي‌آيد و اين دو ورودي‌ سرويس‌دهي لازم را انجام مي‌دهند.

پله برقي‌ها از شركت "جي باجي" كره خريداري شده كه يكي از مرغوب‌ترين و شناخته شده ترين پله برقي‌هاي جهان است و اميدواريم پاسخگوي حجم بالاي تردد در اين پروژه باشد

وي در خصوص تعطيلي شبانه زيرگذر، گفت: پروژه به صورت دو منظوره در نظر گرفته شده است يعني هم به صورت 24 ساعته و هم اين كه مطابق با ساعت كار مترو و شب‌ها تعطيل شود ولي اين موضوع در اختيار بهره‌بردار خواهد بود كه با توجه به نتيجه كار تصميم‌گيري مي‌شود.

وي با تاكيد بر كيفيت مناسب پله برقي‌هاي به كار رفته در پروژه گفت: پله برقي‌ها از شركت "جي باجي" كره خريداري شده كه يكي از مرغوب‌ترين و شناخته شده ترين پله برقي‌هاي جهان است و اميدواريم پاسخگوي حجم بالاي تردد در اين پروژه باشد.

وي در خصوص انتقادها نسبت به ورودي محدوده پارك دانشجو و اعتراض‌هاي ارگان‌هاي فرهنگي نسبت به زيباسازي و اغتشاشات بصري آن، گفت: انتقادهايي مطرح شده بود كه موجب تعجب بود ،زيرا كه جلسات زيادي با اين ارگان‌ها و بخصوص مسئولين تئاتر شهر داشتيم و آنها ابراز رضايت از اين پروژه مي‌كردند و ماهم تلاش كرديم المان اضافي در محدوده ايجاد نكنيم و كليه شرايط فيزيكي محدوده نيز به حالت اول برگردانده شده و مانند روز اول مرمت شده است. همچنين ورودي زيرگذر در مقابل ورودي مترو كوچكتر است و در برنامه داريم سردرد قديمي جمع‌آوري شود تا از نظر ديد بصري و فيزيكي در آن محدوده مشكلي ايجاد نشود.

نظر شما:
------------

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن