تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820726559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغييرات پرسپوليس امروز علني‌تر شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تغييرات پرسپوليس امروز علني‌تر شد
محمد رويانيان‌ بارها در تلاطم تغييرات قرار گرفته است اما اين بار قضيه كمي جدي‌تر دنبال مي‌شود.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، منابع آگاه از احتمال تغييرات قريب الوقوع در تيم پرسپوليس خبر مي‌دهند و اين موضوع اگر چه هنوز از سوي مسئولان سرزمين سرخ مورد تاييد قرار نگرفته اما اين‌بار بايد شاهد تغييرات عمده‌اي در پست‌هاي مختلف هيئت مديره و مدير عامل پرسپوليس باشيم.

طبق اطلاع ما علي پروين از سوي وزارت ورزش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپوليس به زودي بر تخت مي‌نشيند و عن‌قريب است كه محمد رويانيان از اين سمت كنار مي‌رود و منابع آگاه از حضور پيك منتسب به پروين و دريافت اساسنامه و آيين‌نامه باشگاه پرسپوليس صبح امروز نشانه‌هاي اين تغييرات را آشكار‌تر و احتمالات را افزايش داد.

ضمن اينكه از وزارت ورزش اخبار غير موثقي به بيرون درز كرده است و آن اخبار مربوط به حضور هدايتي در هيئت مديره پرسپوليس و يك فرد بسيار‌متمول و سرشناس است كه به همراه پروين و 2 پيشكسوت پرسپوليس كه احتمالا يكي از آنها مهدي مهدوي‌كيا است و ديگر‌ي نامعلوم، پس به اين ترتيب مهدوي‌كيا و يك پيشكسوت، علي پروين، حسين هدايت و يك گزينه ‌متمول اعضا هيئت مديره را تشكيل خواهند داد.

اين تغييرات چقدر عملي خواهد شد تصميم وزارت ورزش است كه البته با توجه به اين كه اعلام كرده‌اند كمكي به پرسپوليس نخواهند كرد شايد به نوعي بحث واگذاري چند ساله پرسپوليس در ميان است كه همين موضوع حضور افراد‌‌ متمول و سرشناس را افزايش مي‌دهد چرا كه در صورتي كه قرار باشد به پرسپوليس اجازه داده شود، بايد مصوبه مجلس را در اختيار داشته باشد و در غير اين صورت بايد فقط واگذاري شود؛ بايد ديد وزارت ورزش چه ‌راهكاري را در اين باره به كار مي‌بندد و تغييرات چه زماني صورت مي‌گيرد ضمن اينكه طبق اطلاع ما اعضاي جديد كه احتمال حضور در پرسپوليس را دارند و خود شخص علي پروين مايل به جدايي ‌رويانيان نيستند و قرار است با حفظ ‌رويانيان طرح‌هاي اقتصادي توسط وي دنبال شود و به نوعي برخي وظايف به ‌رويانيان محول شود.

درست در حالي كه پرسپوليس در شرايط آرماني قرار دارد باز هم بحث تغييرات پيش آمده است و اين موضوع مي‌تواند پرسپوليس را متضرر كند.

بايد ديد وزير ورزش و جوانان تمامي‌ احتمالاتي را كه از منابع آگاه و اذهان رسانه‌ها و افراد نزديك بيرون آمده است را رد مي‌كند يا تغييرات اجرايي خواهد شد؟!

انتهاي پيام/

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن