تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798416508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضيح مديرعامل خانه كتاب درمورد انتخاب سردبيران جديد براي كتاب هفته و خبرگزاري ايبنا


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: توضيح مديرعامل خانه كتاب درمورد انتخاب سردبيران جديد براي "كتاب هفته" و "خبرگزاري ايبنا"
اگرچه آقاي علمشاهي سوابق چنداني در حوزه‌ي مطبوعات ندارند اما به هر تقدير بر روند انتشار برخي نشريات نظارت داشته‌‌اند/ آنچه براي ما مهم است، نتيجه‌ي كار است و در اين مسير دانش دبيران خبرگزاري و تلاش بيشتر خبرنگاران راهگشا خواهد بود. توضيح مديرعامل خانه كتاب درمورد انتخاب سردبيران جديد براي "كتاب هفته" و "خبرگزاري ايبنا"


ايلنا؛ با روي كار آمدن وزير ارشاد جديد و به تبع آن انتصاب سيدعباس صالحي به عنوان معاون امور فرهنگي وزارت ارشاد، باتوجه به محوريت شعار تدبير و تعادل، انتظارات از تصميمات مديريتي در اين حوزه‌ي فرهنگي بالا رفت؛ و در اين ميان انتصاب مديران شايسته در مناصب مختلف يكي از انتظارات اهالي فرهنگ و نشر است.

در اين راستا طي چند ماهه‌ي گذشته تصميماتي درخصوص انتصاب شوراي خريد كتاب و همچنين انتصاب اعضاي شوراي سياست‌گذاري نمايگاه كتاب صورت گرفته كه يكي از اين انتصاب‌ها، اخيرا با صدور حكمي از سوي مديرعامل خانه‌ي كتاب ابلاغ شده، انتصاب سردبير خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) بود.

به گزارش خبرنگار ايلنا؛ علي شجاعي صائين(مديرعامل خانه‌ي كتاب) چندي قبل حكم انتصاب علي آقاغفار به عنوان سردبير نشريه كتاب هفته و احمد علمشاهي به عنوان سردبير خبرگزاري كتاب ايران را ابلاغ كرد و اين دو رسما كار خود را آغاز كرده و جايگزين محمدمهدي انصاري شدند. اين تصميم‌گيري در بدو اتخاذ و اعلام، برخي واكنش‌ها را در حوزه‌ي خبر و رسانه‌هاي خبري برانگيخت؛ نخست اينكه چرا شجاعي صائين كه خود آقاغفار را در سال گذشته از سمت سردبيري اين دو مركز كنار گذاشته بود، بار ديگر وي را بر سر كار آورده؟ و دوم اينكه امير علمشاهي با چه سابقه‌‌اي در حوزه‌ي رسانه‌، سردبير خبرگزاري كتاب شده است؟

در اين مورد، نظر علي شجاعي صائين را جويا شديم. وي در پاسخ به خبرنگار ايلنا گفت: خوشبختانه جناب آقا غفار نه تنها سوابق پيوسته و موثري در حوزه‌ي مطبوعات دارند(سوابقي همچون سردبيري سرويس‌هاي مختلف خبري و روزنامه‌هاي معتبر كشور)، با حوزه‌ي كتاب و نشر نيز به خوبي آشناست و از آنجايي كه براين باوريم سردبير كتاب هفته بايد تعامل و شناخت گسترده‌اي درمورد حوزه‌ي نشر داشته باشد، انتصاب ايشان كاملا حساب شده و موجه است. مضاف بر اينكه ايشان بيش از 30 عنوان تاليفات دارند.

شجاعي صائين در پاسخ به اين سوال كه آقاي علمشاهي با چه سابقه و ظرفيتي به عنوان سردبير ايبنا تعيين شده، خاطرنشان كرد: درمورد ايشان بايد بگويم اگرچه سوابق چنداني در حوزه‌ي مطبوعات ندارند اما به هر تقدير بر روند انتشار برخي نشريات نظارت داشته‌‌اند.

وي با اشاره به سوابق مديريتي علمشاهي افزود: البته آنچه براي ما مهم است، نتيجه‌ي كار است و در اين مسير دانش دبيران خبرگزاري و تلاش بيشتر خبرنگاران راهگشا خواهد بود. لذا اميدداريم كه انتصابات جديد در ارتقاء و بالا بردن سطح كيفي عملكرد خبرگزاري كتاب ايران تاثير مثبت داشته باشد.

احمد علمشاهي، سال 1358 در تهران متولد شده است. وي دانش‌آموخته مهندسي صنايع در مقطع كارشناسي ارشد است و پيش از اين مديركل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مشاور معاون فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مدير كل دفتر نظارت و ارزيابي فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، مديركل دفتر آموزش‌هاي آزاد چندرسانه‌اي دانشگاه پيام‌نور،‌ سرپرست دفتر و رياست دانشگاه پيام‌نور، عضو شوراي سياست گذاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران و مشاور امور تشكل‌هاي دانشجويان بوده است.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن