تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802944918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به منظور انعكاس مناسب برنامه‌هاي هفته كتاب عنوان شدقدرداني كتابخانه‌هاي عمومي كهگيلويه و بويراحمد از صدا و سيماي استان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به منظور انعكاس مناسب برنامه‌هاي هفته كتاب عنوان شدقدرداني كتابخانه‌هاي عمومي كهگيلويه و بويراحمد از صدا و سيماي استان
مديركل كتابخانه‌هاي كهگيلويه و بويراحمد گفت: صدا و سيماي اين استان در برگزاري برنامه‌هاي بيست و يكمين هفته كتاب جمهوري اسلامي با اداره‌كل كتابخانه هاي عمومي همكاري و ارتباط بسيار مناسبي داشت.


نادر حسيني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج به ميزان همكاري صدا و سيماي كهگيلويه و بويراحمد در هفته كتاب و كتاب‌خواني اشاره كرد و گفت: همكاري مجموعه صدا و سيما در مجموعه‌هاي مختلف خبري و توليدي در هفته كتاب قابل تحسين است.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي كهگيلويه و بويراحمد با قدرداني از همكاري خوب صدا و سيما در هفته كتاب، عنوان كرد: اين همكاري و تعامل موجب شد كه امسال نيز طرح و برنامه كتابخانه‌هاي عمومي جهت مطالعه مفيد به نحو مناسب به جامعه مردم معرفي و راهكارهاي لازم ارائه شود.

حسيني خاطرنشان كرد: نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كهگيلويه و بويراحمد در هفته كتاب با حضور، برقراري ارتباط تلفني و مصاحبه در رسانه ملي برنامه‌هاي هفته كتاب را با فرصت زماني مناسب تشريح و گزارش كامل از عملكرد كتابخانه‌هاي عمومي استان را به اطلاع‌ عموم برسانيم.

وي تأكيد كرد: با همكاري خوب صدا و سيماي استان نهاد كتابخانه‌هاي عمومي طرح‌ها و برنامه‌هاي اين نهاد فرهنگي علمي در سطح كشور و به تبع آن استان را به بهترين نحو مناسب اطلاع‌رساني كرديم.

حسيني ضمن تشكر و قدرداني از مديران و دست‌اندركاران شبكه استاني دنا، بيان داشت: ترويج فرهنگ مطالعه با همكاري اين رسانه ملي بسيار سريع‌تر و مناسب‌تر صورت گرفت.

اين مسئول با تأكيد بر اين‌كه براي رسيدن به منويات مقام معظم رهبري در خصوص كتاب و كتاب‌خواني در طول سال به ويژه در مناسبت‌هاي خاص از جمله هفته كتاب نيازمند همكاري مجموعه صدا و سيما هستيم، ابراز داشت: در هفته كتاب سال جاري صدا و سيماي استاني دنا نهايت همكاري با نهاد كتابخانه ها را داشتند.

وي يادآور شد: برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني، يار مهربان، هم‌ولايتي سلام، پيام استان، استان و توسعه، پسينا پسين، خانواده، غنچه‌إگلا و... ازجمله برنامه‌هاي بودند كه تاكنون همكاري صميمانه‌اي به منظور ترويج فرهنگ مطالعه مفيد با كتابخانه‌هاي عمومي استان كهگيلويه و بويراحمد داشتند.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي كهگيلويه و بويراحمد اضافه كرد: در طول هفته كتاب با ارتباط مستقيم، حضور زنده، مصاحبه، نشست مطبوعاتي، ارتباط با واحد خبر مركز استان و ... حول سه محور معرفي طرح و برنامه‌هاي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور جهت نهادينه كردن فرهنگ كتاب و كتاب‌خواني، تشريح برنامه‌هاي هفته كتاب در استان و ارائه گزارش و عملكرد كتابخانه‌هاي عمومي استان گفت‌وگو و اطلاع‌رساني كرديم.

انتهاي پيام/82011/ذ30

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن