تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طي يك هفته اخير صورت گرفتدستگيري 43 قاچاقچي با 130كيلوگرم مواد مخدر در كهگيلويه و بويراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طي يك هفته اخير صورت گرفتدستگيري 43 قاچاقچي با 130كيلوگرم مواد مخدر در كهگيلويه و بويراحمد
فرمانده انتظامي استان كهگيلويه و بويراحمد از كشف 130 كيلوگرم مواد مخدر در طول يك هفته اخير در اين استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: با اجراي چندين عمليات ويژه و منحصر به فرد در طي يك هفته گذشته مأموران انتظامي استان كهگيلويه و بويراحمد موفق به كشف بيش از 130 كيلوگرم مواد مخدر و دستگيري 43 نفر از قاچاقچيان و فروشندگان و حاملان مواد مخدر شدند.

اين فرمانده ارشد انتظامي ابراز داشت: در همين راستا و براي برخورد با قاچاقچيان و ممنوعيت ورود مواد مخدر به استان، مأموران انتظامي چندين عمليات ويژه و منحصر به فرد را در محورهاي مواصلاتي استان و در سطح شهرها به نمايش گذاشتند.

غلامزاده در ادامه اظهارات خود در اين خصوص افزود: در مجموع عمليات‌ها، 132 كيلو و 600 گرم انواع مواد مخدر كشف و 43 تن از قاچاقچيان دستگير شدند.

اين فرمانده ارشد انتظامي در استان كهگيلويه و بويراحمد با اشاره به توقيف هشت دستگاه خودروي سواري در اين عمليات‌ها، اظهار كرد: قاچاقچيان قصد داشتند با جاسازي ماهرانه مواد مخدر در خودروها و عبور از محورهاي مواصلاتي اين مقدار مواد مخدر را به استان‌هاي همجوار حمل كنند.

وي خاطرنشان كرد: در اين خصوص متهمان به همراه مواد مخدر كشف شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

غلامزاده با بيان اين‌كه رضايت شهروندان از كار پليس مهم‌ترين و بهترين مشوق براي ما در نيروي انتظامي است، ضمن تقدير از همكاري مردم با پليس در شناسايي و كشف جرايم از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غير قانوني فرد و يا افراد مراتب را در اسرع وقت به پليس گزارش دهند.

وي در اين ميان از نقش ارزنده رسانه براي مقابله با جرائم سخن گفت و افزود: مردم و رسانه‌ها دو بال پليس براي موفقيت در همه مأموريت‌ها هستند.

انتهاي پيام/2571/ل30

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن