تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803121140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميزان بهره‌وري ناوگان حمل و نقل ايران 4 برابر كمتر از دنيا/نقضي در اجراي هدفمندي يارانه ها نديدم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ميزان بهره‌وري ناوگان "حمل و نقل" ايران 4 برابر كمتر از دنيا/نقضي در اجراي هدفمندي يارانه ها نديدم
رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي با تأكيد بر افزايش بهره‌وري ناوگان حمل و نقل كشور گفت: ميزان بهره‌وري ناوگان حمل و نقل ايران 4 برابر از ناوگان حمل و نقل كشورهاي توسعه يافته كمتر است.
به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، داوود كشاورزيان رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در مراسم هفته حمل و نقل كه شب گذشته در محل همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد گفت: ساليانه براي نگهداري از راه‌ها و جاده‌هاي كشور نيازمند اعتباري در حدود 5 هزار ميليارد تومان هستيم در حاليكه رقم‌هاي تخصيص يافته براي نگهداري راه‌ها در سال‌هاي گذشته بسيار كمتر از رقم مورد نياز بوده است.

وي افزود: براي سال 93 افزايش قابل توجهي در زمينه تخصيص اعتبار جهت نگهداري از راه ها خواهيم داشت كه البته اميدواريم در فصل تصويب بودجه، مجلس با تصويب رقم پيشنهادي، در نگهداري از راه ها و جاده هاي كشور حمايت بيشتري از راهداري كنند.

وي با اشاره به اينكه در 8 سال گذشته ميزان تلفات جاده اي كاهش چشم گيري داشته اظهار داشت: پيش بيني مي كنيم امسال ميزان تلفات جاده اي چه در جاده هاي برون شهري و چه در جاده هاي درون شهري 19 هزار نفر باشند.

وي با تأكيد براينكه انتظار مردم اين است كه با افزايش ايمني راه ها و جاده ها هرچه زودتر و سريعتر ميزان تلفات جاده اي كاهش يابد گفت: براي كاهش تلفات جاده اي انجمن هاي صنفي فعال در حوزه حمل و نقل بايد با ارتقاي فرهنگ رانندگي و ايمني تردد، با سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي بيش از گذشته همكاري كنند.

وي افزود: اميدواريم با ارتقاي فرهنگ رانندگي ديگر شاهد رفتارهاي پرخطر و سبقت غيرمجاز نباشيم.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي از معاونت هاي فني خودرو در سراسر كشور نيز خواست كه بيشتر نسبت به ايمني وسايل نقليه دقت و وسواس كافي داشته باشند.

كشاورزيان با تأكيد بر نظارت و كنترل رفتارهاي پرخطر در جاده هاي درون شهري و برون شهري گفت: بايد براي بروز كردن امكانات نظارت در تمامي جاده هاي كشور از سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي استفاده كنيم.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با بيان اينكه نوسازي ناوگان حمل و نقل بعنوان محور سوم براي كاهش تلفات جاده اي در دستور كار ما قرار گرفته است اظهار داشت: در حال حاضر در زمينه ناوگان حمل بار بيش از ناوگان حمل مسافر دچار فرسودگي هستيم.

وي ادامه داد: كارشناسان اين سازمان در حال بررسي و اجراي راهكارهايي جهت به حركت درآوردن چرخه نوسازي ناوگان حمل و نقل به ويژه حمل بار هستند.

وي با تأكيد بر اينكه براي نوسازي ناوگان حمل و نقل بايد توجه ويژه به مديريت مصرف سوخت و نيز كاهش آلايندگي محيط زيست داشته باشيم گفت: متأسفانه هم اكنون 5 الي 6 درصد از ناوگان قديمي حمل و نقل سهم قابل توجهي در آلودگي محيط زيست دارند.

كشاورزيان با اشاره به اينكه بيش از 380 هزار دستگاه كاميون شناسنامه دار در كشور وجود دارد اظهارداشت: ميزان تردد هر دستگاه كاميون درسال حدود 70 هزار كيلومتر است كه متأسفانه اين رقم 4 برابر از تردد و بهره وري هر دستگاه كاميون در كشورهاي توسعه يافته كمتر است.

**پيگيري جدي كارت بهداشت و سلامت رانندگان جاده اي

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، داوود كشاورزيان رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با تأكيد بر اعطاي كارت بهداشت و سلامت رانندگان جاده اي، در جمع خبرنگاران گفت: سازمان راهداري پيگيري جدي را در خصوص كارت سلامت و بهداشت رانندگان جاده اي انجام مي دهد.

وي با اشاره به سياست هدفمندي يارانه ها گفت: من هيچ نقض و كمبودي را در اجراي فاز اول هدفمندي يارانه ها نديدم ولي در فاز دوم هدفمندي در نظر داريم كه ناوگان اتوبوسراني كه بسيار فرسوده است را نوسازي و بازسازي كنيم.

وي ادامه داد: در خصوص گران شدن سوخت در بخش حمل و نقل نيز در نظر داريم تا براي رفع مشكل سوخت ناوگان حمل و نقل اقدامات جدي را به كار بنديم.

كشاورزيان همچنين به راه اندازي دفتر خدمات دولت الكترونيك و نوسازي ناوگان در زمان اجراي فاز اول اشاره كرد و گفت: اين كارها بايد انجام مي شد و تا جايي كه امكان بود، بخوبي انجام شد.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن