تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804097988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودنمايي مرسدس 2.5 ميلياردي در آگهي هاي فروش


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: خودنمايي "مرسدس 2.5 ميلياردي" در آگهي هاي فروش
بعد از واردات گزينشي مازراتي ها، فراري كاليفرنيا و آن مرسدس S500 معروف، به نظر راه براي خودنمايي مدل هاي ديگري هم باز شده است.


به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، اگر طي دو روز گذشته نگاهي به آگهي هاي خودرو انداخته باشيد، شايد چشم تان به تبليغي خورده باشد كه مرسدس C200 مدل 2014 را با قيمت 2.5 ميليارد تومان به صورت اقساط واگذار مي كند. ظاهرا متولي ورود اين سري از خودروهاي لوكس سازمان توسعه تجارت است كه در آبان ماه امسال به 110 مدل 2014 مجوز ورود به كشور را داد و حالا پايشان به خيابان ها باز شده است. امكانات و شرايط خريد اين خودرو به گونه اي است كه شايد تنها تصور كردن آن براي ما ممكن باشد.

شرايط خريد در ايران

مرسدس بنز C200 مدل 2014 وارداتي تنها در رنگ سفيد قابل عرضه است، قيمت در نظر گرفته شده براي آن دو ميليارد و 550 ميليون تومان بوده كه با شرايط اقساط به دست طرفدارانش مي رسد. براي اين كار پيش پرداخت يك ميليارد و 500 ميليون توماني نياز است با اقساط 24 ماهه به مبلغ تنها 60 ميليون تومان ناقابل! اين در حالي است كه بيمه بدنه هم شامل اين خودرو اشرافي مي شود ولي نبايد فراموش كرد كه يك چك تضميني به مبلغ يك ميليارد و 600 ميليون تومان هم از مشتريان طلب مي شود.

طراحي ظاهري

اين مرسدس از الگوي هميشگي طراحي محصولات سري C پيروي كرده است ولي با يك تفاوت عمده!
خطوط به كار رفته در بدنه حالتي دارند كه شايد در اولين برخورد فكر كنيد با يك خودرو مفهومي (كانسپت) روبرو هستيد. در نماي جلو جلوپنجره استيل و مخصوص اين سري خودنمايي مي كند ولي چراغ ها بسيار كشيده تر شده و كاسه داخلي آنها با به همراه داشتن مسيري از LED كاملان آن را اسپورت و در عين حال خشن نشان مي دهد، هر چند كوچك بودن سپر در اين قسمت باعث شده تا اين مرسدس در نماي جلو شيبي به سمت پايين داشته باشد و آيروديناميك به نظر برسد. در نماي كناري اما اوج هنر طراحي آلماني ها به چشم مي آيد جايي كه گلگيرها هرچند برجستگي آنچناني ندارند ولي فرورفتگي روي درها باعث شده تا بازي نور در اين قسمت چشم نواز باشد.

اين را بگذاريد كنار خطوطي كه از چراغ هاي عقب و جلو روي بدنه خودنمايي مي كنند و برخلاف اكثر خودروها با هم موازي نيستند. در مورد بخش عقب اين C200 جذاب هم بايد گفت رد پاي برادرش يعني CLS در فرم سپر و چراغ ها تا حدودي به چشم مي آيد، چراغ ها حالتي برگ گونه دارند و سپر هم با در اگزوز در طرفين آماده آزاد كردن اسب هاي قدرت است.

وضعيت فني

اين سدان آلماني در بازارهاي جهاني با سه مدل موتور بنزيني، ديزل و هيبريد عرضه مي شود كه خب تنها نمونه بنزيني آن مجوز واردات به كشور را گرفته است.

مدلي كه موتور 3.5 ليتري شش سيلندر براي آن انجام وظيفه مي كند از توربو شارژر هم بهره مي برد كه در نهايت قدرتي حدود 310 اسب بخار را در اختيار راننده اش قرار مي دهد. ضمن اينكه گيربكسي شش سرعته اتومات وظيفه انتقال قدرت موتور را به چرخ ها برعهده دارد.

امكانات ايمني و تجهيزات

اين خودرو به آخرين تجهيزات ايمني و رفاهي مجهز شده كه با توجه به مبلغ پرداختي اتفاق عجيبي نيست.
از نمونه اين امكانات مي توان به ايربگ هاي جانبي، پرده اي و سفارشي براي تمام سرنشينان اشاره كرد.

علاوه بر اينها C200 جديد به ترمزهاي جلو ديسكي خنك شونده، ABS، كنترل اتوماتيك هوا با تنظيم دوگانه درجه حرارت، صندلي هاي برقي با گرم كن، حافظه و چرم سفارشي، پشت سري فعال هنگام تصادف، آينه هاي برقي همراه با گرمكن و سيستم جمع شونده هوشمند، روشن و خاموش شدن اتومات چراغ ها، زنون، چرخش نور در پيچ ها، كروز كنترل، ردياب ماهواره، سنسور باران، سنسور پارك، سانروف، سقف پاناروما، سيستم كمك پارك، هشدار نقطه كور و دوربين ديد عقب مجهز شده است.

ركورد آگهي هاي خودرو توسط مرسدس C200 مدل 2014 شكسته شد و خريد آن 2.5 ميليارد تومان برايتان آب خواهد خورد. البته آگهي دهندگان با شرايط اقساط فكر راحتي خريداران را هم كرده اند. در اين صورت بايد ماهي 60 ميليون تومان ناقابل كنار بگذاريد!

انتهاي پيام/

هفت صبح

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن