تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اين 13 برنامه اندرويدي را از دست ندهيد + دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اين 13" برنامه اندرويدي" را از دست ندهيد + دانلود
با نزديك شدن به پايان سال ۲۰۱۳ ميلادي، گوگل ۱۳ تا از بهترين نرم افزارهاي سال را از ديد خودش طبق رسم هر ساله معرفي كرد؛ دريچه فناوري اطلاعات هم لينك دانلود اين برنامه ها را براي شما آماده كرده تا به راحتي از دريچه دانلود كنيد.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات؛ حالا كه به پايان سال ۲۰۱۳ ميلادي نزديك مي‌شويم گوگل هم طبق رسم هرساله برترين اپليكيشن‌ها و بازي‌هاي سال را معرفي كرده است. دريچه هم لينك دانلود مستقيم را از صفحه دريچه براي شما كاربران آماده كرده است تا به راحتي اين 13 برنامه را دانلود كنيد.

------------

------------

۱- يادگيري آسان زبان‌هاي خارجي با Duolingo

اگر نقريباً به زبان انگليسي مسلط شده‌ايد و حالا به دنبال يادگيري زبان سوم هستيد Duolingo يك انتخاب عالي و البته رايگان است كه به سادگي زبان‌هاي خارجي ديگر را به شما آموزش خواهد داد. اين برنامه مي‌تواند زبان‌هاي اسپانيايي، فرانسوي، آلماني، پرتغالي، انگليسي و ايتاليايي را به شما آموزش دهد. خوشبختانه اين برنامه كاملاً رايگان بوده و خبري از تبليغات يا خريدهاي داخلي برنامه‌اي هم نيست و با شيوه‌اي جذاب و آسان مي‌توانيد زبان مورد نظرتان را بدون هيچ هزينه‌اي ياد بگيريد.

براي دانلود رايگان با حجم ۱۲.۲ مگابايت اينجا كليك كنيد

------------

۲- عكس‌هايي را كه دوست داريد با We Heart It پيدا كنيد

اپليكيشن We Heart It مكاني براي يافتن زيباترين و جذاب‌ترين عكس‌ها و تصاويري است كه دوست داريد و توسط ميليون‌ها نفر از سراسر جهان مورد پسند واقع شده است. در اين برنامه مي‌توانيد عكس‌هاي مورد نظرتان را آپلود كنيد، تصاوير ديگران را مشاهده كرده و ذخيره كنيد و يا حتي به عنوان والپيپر انتخاب كنيد. در اين برنامه مي‌توانيد كاربران دلخواهتان را دنبال كنيد تا آخرين تصاوير زيبايشان را هميشه ببينيد و تصاوير مورد نظرتان را در گروه‌هاي دلخواه قرار دهيد.

براي دانلود رايگان با حجم ۷.۲۵ مگابايت اينجا كليك كنيد

------------

۳- دستورالعمل‌هاي آشپزي سالم در The Whole Pantry

اين اپليكيشن براي افرادي است كه دوست دارند غذاهاي مختلف را در هر رژيم غذايي خاص به صورت سالم خودشان تهيه كرده و نوش جان كنند. در اين اپليكيشن ده‌ها دستورالعمل آشپزي سالم وجود دارد و راهنماهايي نيز براي سبك زندگي سالم و شاد وجود دارد؛ هرچند كه شايد بعضي مواد لازم را در ايران پيدا نكنيد!

براي دانلود از گوگل پلي اينجا كليك كنيد

------------

۴- سالن آرايش و پيرايش مو Toca Hair Salon 2

اين برنامه تقريباً نوعي شبيه‌سازي آرايش مو به شما مي‌رود كه البته گوگل مي‌توانست آن را در بخش بازي‌ها نيز جاي دهد. به هر حال اين برنامه بسيار زيبا و فانتزي داراي ۶ كاراكتر كاملاً متفاوت است كه مي‌توانيد انواع مدل موها را روي آن‌ها آزمايش كنيد و به رنگ‌هاي مختلف درآوريد. اين اپليكيشن با گوشي‌ها و تبلت‌هاي اندرويدي سازگار است و علاوه بر كودكان بزرگسالان نيز از آن لذت خواهند برد.

براي دانلود از گوگل پلي اينجا كليك كنيد

------------

۵- دويدن و تناسب اندام با Runtastic Running & Fitness

مادر ورزش‌ها دو است؛ اين جمله را بارها شنيده‌ايم. اگر شما هم به تناسب اندام و ورزش دو علاقه داريد و يا حتي براي تفريح مي‌دويد، دوچرخه‌سواري و پياده‌روي مي‌كنيد اين اپليكيشن يكي از بهترين موارد رايگان براي آناليز ورزش و فعاليت‌هاي شما خواهد بود. Runtastic قادر است با استفاده از GPS و ديگر سنسورها هنگام دويدن زمان، سرعت، ارتفاع، مسافت، ميزان كالري مصرف شده، ضربان قلب و … را نمايش داده و ثبت ‌كند. اين برنامه سپس مي‌تواند اطلاعات فعاليت‌هاي شما را بر روي نقشه ثبت كرده و با نمودارهايي متغيرهاي مختلفي مانند سرعت و ارتفاع را در هر فعاليت به تصوير بكشد.

براي دانلود رايگان با حجم ۱۰.۸۳ مگابايت اينجا كليك كنيد

------------

۶- ويرايش و افكت‌گذاري تصاوير با Photo Editor by Aviary

Aviary يكي از محبوب‌ترين و بهترين اپليكيشن‌هاي اندرويدي در زمينه ويرايش تصاوير است. با اين برنامه قادريد نه تنها اندازه، وضوح، روشنايي، كنتراست و اشباع رنگي تصاوير را تغيير دهيد بلكه ده‌ها افكت زيبا روي آن‌ها اعمال كرده و سپس با افزودن قاب‌ها و برچسب‌هاي زيبا يك تصوير جذاب براي به اشتراك گذاشتن در شبكه‌هاي اجتماعي مانند اينستاگرام خلق كنيد.

براي دانلود رايگان با حجم ۹.۶۴ مگابايت اينجا كليك كنيد

------------

۷- مشاهده نتايج انواع مسابقات ورزشي با theScore

theScore: Sports & Scores همان‌طور كه نامش پيداست براي دنبال كردن تمامي اخبار و نتايج مربوط به مسابقات رشته‌هاي محبوب ورزشي سراسر دنياست. اين برنامه ورزش‌هايي مانند فوتبال، بسكتبال، بيس‌بال، هاكي، راگبي، گلف، تنيس، ورزش‌هاي رزمي و مسابقات اتومبيل‌راني را شامل مي‌شود و پس از انتخاب رشته ورزشي و تيم‌هاي مورد علاقه‌تان مي‌توانيد به سرعت اطلاعات و نتايج مسابقات آن‌ها را مشاهده و دنبال كنيد.

براي دانلود رايگان با حجم 4.32 مگابايت اينجا كليك كنيد

------------

۸- ايجاد ليست كارهاي روزانه با Wunderlist – To-do & Task List

يكي از زيباترين و كاراترين برنامه‌ها براي ايجاد ليست وظايف و كارهاي روزانه Wunderlist است. اين برنامه كه ظاهر زيبايي نيز داشته و در نسخه‌هاي مختلف براي مك، اندرويد، iOS و ويندوز منتشر شده است به شما كمك مي‌كند تا كارها و وظايفي را كه به شما محول مي‌شود به صورت برنامه‌ريزي شده انجام دهيد تا هيچ‌گاه انجام كاري را فراموش نكنيد.

براي دانلود رايگان با حجم ۱۲.۹ مگابايت اينجا كليك كنيد

------------

۹- خبرهاي مورد علاقه خود را گوش كنيد Umano: News Read to You

اگر به زبان انگليسي به اندازه كافي تسلط داريد احتمالاً براي خواندن خبرهاي دسته اول به سراغ سايت‌هاي خارجي معتبر مي‌رويد. Umano كار شما را بسيار ساده‌تر مي‌كند؛ كافيست دسته‌بندي‌هاي مورد نظرتان مانند فناوري، سبك زندگي، سرگرمي، تاريخ و … را انتخاب كنيد و بقيه كار را به Umano بسپاريد. كارمندان و گويندگان اين برنامه بهترين اخبار و مقالات را براي شما جمع‌آوري كرده و آن‌ها را برايتان مي‌خوانند.

براي دانلود رايگان اينجا با حجم ۳.۸۲ مگابايت اينجا كليك كنيد

------------

۱۰- خلاصه مهم‌ترين خبرها تنها در چند سطر با Circa News

اگر دوست داريد تنها با خواندن چندين سطر از آخرين خبرهاي روز در زمينه‌هاي مختلفي مانند فناوري، سياسي، اقتصادي، علمي و … باخبر شويد بهنرين راه موجود استفاده از برنامه Circa News است. اين برنامه كه يكي از محبوب‌ترين اپليكيشن‌هاي اندرويد و iOS نيز معرفي شده است تنها در چند سطر شما را در جريان مهم‌ترين نكات خبرهاي روز مي‌گذارد و مي‌توانبد با مشترك شدن در يك خبر يا رويداد به محض آپديت شدن آن از وقايع جديد باخبر شويد.

براي دانلود رايگان با حجم ۳.۴۰ مگابايت اينجا كليك كنيد

------------

۱۱- ويرايش و خلق ويدئوهاي جذاب با Magisto Video Editor & Maker

اين برنامه عملكردي شبيه به HTC Zoe دارد. كافيست چندين عكس و فيلم ثبت شده را وارد برنامه كنيد و سپس باقي كارها را به آن بسپاريد. اين برنامه با استفاده از افكت‌ها و آهنگ‌هاي زيبا ويدئوهاي جذابي را خلق مي‌كند كه مي‌توانيد آن‌ها را به اشتراك گذاشته و يا براي مرور در آينده در گوشي يا تبلت اندرويدي خود ذخيره كنيد.

براي دانلود رايگان با حجم ۲۰.۶۷ اينجا كليك كنيد

------------

۱۲- كلكسيوني از زيباترين عكس‌ها در ۵۰۰px

عكاسان حرفه‌اي حتماً با وب‌سايت ۵۰۰px آشنايي دارند. حالا اپليكيشن اندرويدي اين وب‌سايت براي مشاهده زيباترين عكس‌هاي حرفه‌اي گرفته شده توسط عكاسان از سراسر دنيا آماده دانلود است. در اين برنامه مي‌توانيد دسته‌بندي‌هاي مختلف را تماشا كنيد و يا عكاسان خاصي را از سراسر دنيا دنبال كنيد تا آثارشان را به محض انتشار ببينيد. كيفيت تصاوير اين برنامه با ديگر برنامه‌هاي مشابه قابل مقايسه نيست.

براي دانلود رايگان با حجم ۲.۴۶ اينجا كليك كنيد

------------

۱۳- راديوي آنلاين TuneIn Radio

راديوهاي سنتي FM شايد در حال انقراض باشد اما راديوهاي آنلاين روز به روز محبوب‌تر مي‌شوند. با TuneIn Radio مي‌توانيد به بيش از ۱۰۰ هزار ايستگاه راديويي زنده از سراسر دنيا و همچنين بيش از ۲ ميليون پادكست و كنسرت به صورت آنلاين گوش فرادهيد. اين ايستگاه‌ها در زمينه‌هاي مختلفي مانند آهنگ، خبرها، تحليل‌ها، ورزش و ديگر زمينه‌هاي مختلف هستند.

براي دانلود رايگان با حجم ۸.۲۱ مگابايت اينجا كليك كنيد

------------

------------

منبع: Farnet - Google Play

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن