تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820855925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پزشكان هنوز به دستورات بهداشتي اسلام آگاه نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: پزشكان هنوز به دستورات بهداشتي اسلام آگاه نيستند
يكي از مراجع تقليد شيعيان با بيان اين كه امامان همه علم را دارا هستند، گفت: عده اي از پزشكان به تازگي به دستورات بهداشتي اسلام پي برده اند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، آيت الله سيد محمد علي علوي گرگاني پيش از ظهر سه شنبه در ديدار جمعي از دانشجويان كه در دفتر اين مرجع تقليد برگزار شد، با بيان اين كه گناه خون انسان را آلوده مي كند و خون انسان نبايد به گناه همچون آهنگ آلوده شود، اظهار داشت: عده اي از پزشكان به تازگي به دستورات بهداشتي اسلام پي برده اند، همه علم را پيامبر اكرم و امامان معصوم (ع) مي دانند و اگر زنده بودند و از دستگاه انرژي هسته اي از آن ها مي پرسيديم همه آن را پاسخ مي دادند.

وي با اشاره به آيه اي از قرآن كريم بيان داشت: بشر همواره در خسران و زيان است و اعضا و جوارح آدمي او را به آزادي كامل دعوت مي كند و توجه نمي كند كه اين آزادي برايش ضرر دارد و مي تواند او را نابود كند.

اين مرجع تقليد شيعيان ادامه داد: هدف از بعثت پيامبران و امامان (ع) اين بوده است كه ما را در اين جهت كنترل كنند و راه را به ما نشان بدهند و نگذارند انسان به نابودي كشيده شود.

وي بيان كرد: عده اي چشم و گوش خود را در جايي به كار برده اند كه خداوند قرار نداده و بسياري از آن ها پشيمان شده اند، خداوند نيز آن ها را فرامي خواند كه توبه كنند و مورد بخشش پروردگار قرار بگيرند.

آيت الله علوي گرگاني با اشاره به اين كه امام علي (ع) با دارا بودن همه علم 25 سال خانه نشين شدند، عنوان كرد: اگر از امام معصوم (ع) اطاعت كنيم رستگار مي شويم و در حال حاضر اگر از مراجع، تقليد كنيم رشد مي كنيم و در آخرت افسوس نخواهيم خورد.

وي افزود: پيامبران و امامان (ع) بر گردن ما بسيار حق دارند، دشمنان آنان را به دليل نصيحت كردن بندگان خدا كشتند در حالي كه آن ها راه راست را به ما نشان مي دادند و راهنماي ما بودند و در حال حاضر نيز دشمن نمي خواهد امام عصر (عج) ما را هدايت كند و اگر ظهور كند مي خواهند او را بكشند.

آيت الله علوي گرگاني افزود: امام جعفر صادق (ع) با تاسيس دانشگاه جعفري چهار هزار شاگرد را تربيت كردند و مراجع تقليد نيز از علم امام صادق (ع) بهره برده اند و اگر آن زمان مردم سواد داشتند، علم بيشتري از امام (ع) به ما مي رسيد.

اين مرجع تقليد شيعيان ابراز كرد: وهابي ها با اعمال قبيح خود حتي به بچه نيز رحم نمي كنند و تمام عمر خود را هدر مي دهند.

وي خطاب به دانشجويان يادآور شد: شما پدر و مادر با ايمان داشته ايد كه در دامن رهبري و ولايت فقيه قرار گرفته ايد و قدر علما و مراجع را بدانيد و از آن ها پيروي كرده تا شما به مقامي برسيد و از روحانيت رها نشويد.

اين مرجع تقليد شيعيان عنوان كرد: نظام ما اسلامي است و عيب و نقص نيز دارد اما نسبت به نظام هاي ديگر برتر است، ما همه چيز را از بركت روحانيت داريم و به دنبال علم و سعادت و خوشبختي برويد.

وي با بيان اين كه عده اي از جوانان عمرشان را هدر مي دهند، افزود: خداوند در قرآن كريم مي فرمايد كه اگر گناهي از شما سر زده باز هم به سوي من بياييد تا شما را ببخشم و مورد رحمتم قرار بگيريد.

آيت الله علوي گرگاني با بيان اين كه علم پايان ندارد، عنوان كرد: ما هر چه داريم از روحانيت است و هر اندازه كه درس خوانده ايم باز هم تشنه علم هستيم.

وي با اشاره به آيه اي از سوره آل عمران بيان كرد: بين خودتان سرعت بورزيد و خود را به سوي سعادت بهشتي بياوريد، بهشت براي اهل تقوا است و اعضا و جوارح خود را در جايي كه خدا قرار داده است، به كار ببريد/س

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن