تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820929191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مداخله بهنگام كليد طلايي درمان كم شنوايي/ آگاهي عمومي پزشكان كافي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مداخله بهنگام كليد طلايي درمان "كم شنوايي"/ آگاهي عمومي پزشكان كافي نيست
مداخله به هنگام كليد طلايي درمان "كم شنوايي" نوزادان كشورمان محسوب مي‌شود و آگاهي عمومي پزشكان عمومي در اين زمينه كافي نيست.


گيتا موللي عضو هيات علمي دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: غربالگري شنوايي در نوزادان امري مهم است و غربالگري مدرن با حضور كارشناس شنوايي شناسي با توجه به جمعيت كشور نيازمند ملاحظات از سوي متوليان عرصه بهداشت و درمان كشور است.

دانش آموخته مقطع دكتري روانشناسي كودكان استثنايي در ادامه تصريح كرد: آگاهي عمومي پزشكان به خصوص پزشك كودكان كافي نيست و زنگ خطر كم شنوايي نوزادان را به موقع به صدا در نمي‌آورند و والدين را نيز آگاه نمي‌كنند و اين در صورتي است كه براي درمان "كم شنوايي" يك روزهم مهم است و عوارض اين ناآگاهي جبران ناپذير است.

*بهره‌گيري از كلينيك‌هاي توانبخشي را جدي بگيريم

گيتا موللي سرپرست كلينيك توانبخشي شنوايي فرانك كه ويژه كودكان و نوزادان كم شنوا است خاطرنشان كرد: كلينيك‌هاي توانبخشي با حضور كارشناس از توانايي و ظرفيت خانوارها در برقراري ارتباط موثر با كودك كم شنوا بهره مي‌گيرد و با مباني علمي و توانبخشي به پذيرش والدين مبني بر حضور موثر كودك در جامعه كمك مي‌كند.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن