تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشيه‌هاي نشست خبري وزير راه و شهرسازياز حضور فرزند وزير تا خنده‌هاي معنادار وزير به پاسخ درباره مسكن مهر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حاشيه‌هاي نشست خبري وزير راه و شهرسازياز حضور فرزند وزير تا خنده‌هاي معنادار وزير به پاسخ درباره مسكن مهر
نخستين نشست خبري وزير راه و شهرسازي امروز در حالي به مناسبت‌ روز حمل و نقل برگزار شد كه داراي حاشيه‌ها و نكات جالبي بود.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس نشست خبري وزير راه و شهرسازي اگر چه امروز به مناسبت روز حمل و نقل برگزار شد و آخوندي اعلام كرد: در خصوص حمل و نقل مطالب مهمي مطرح خواهد كرد، اما بيشتر سؤالات باز هم مربوط به بخش مسكن و مسكن مهر بود.

اين نشست كه با 15 دقيقه تأخير و با حضور تمام معاونان وزير راه و شهرسازي در حوزه حمل و نقل برگزار شد، هيچ يك از معاونان آخوندي در حوزه مسكن حضور نداشتند.

با گذشت نيم ساعت از مصاحبه مطبوعاتي وزير راه و شهرسازي، پيروز حناچي معاون وزير در حوزه شهرسازي خود را به جمع معاونان حاضر در جلسه رساند و برخلاف معاونان حوزه حمل و نقل كه هر از گاهي آخوندي پاسخ سؤالات را به آنها واگذار مي كرد، هيچ سؤالي از حناچي در حين برگزاري مصاحبه مطبوعاتي مطرح نشد.

با حضور وزير راه و شهرسازي در مصاحبه مطبوعاتي فرزند آخوندي نيز در اين نشست حضور داشت و تا پايان جلسه نيز به دقت به سؤالات گوش مي‌كرد.

زماني كه قرار شد، سؤالات خبرنگاران آغاز شود مدير روابط عمومي كه نقش مجري مصاحبه مطبوعاتي را نيز بر عهده داشت توصيه كرد كه خبرنگاران بيش از يك سؤال مطرح نكنند، اما ظاهراً اين توصيه تنها براي برخي رسانه‌ها رعايت شد.

خنده وزير راه و شهرسازي به سؤال مطرح شده از سوي يكي از خبرنگاران كه اتفاقاً آغاز كننده سؤالات خبرنگاران بود، در نوع خود جالب بود.

وقتي اين خبرنگار كه تقريباً از لحاظ سني از وزير راه و شهرسازي نيز بزرگ‌تر بود، در خصوص قطع دست دلالان از مسكن مهر و زمان اتمام پروژه‌ متروي پرند سوال كرد، آخوندي با خنده‌اي معنادار به اين سؤال نصفه و نيمه پاسخ داد، بحث پاسخگويي مديران دولتي به پرسش‌هاي افكار عمومي انتظار زيادي نيست.

در پايان اين نشست طبق معمول خبرنگاراني كه پاسخ سوالات خود را نگرفته بودند و يا اينكه سوال ديگري داشتند وقتي به سمت آخوندي رفتند، او از پاسخ به سوالات خودداري كرد و گفت تمام مطالب را در نشست مطبوعاتي گفته‌ام.

اما با خبر شديم كه تمام خبرنگاران رسانه‌هاي تصويري براي گرفتن مصاحبه به طبقه‌اي كه دفتر آخوندي در آنجا قرار دارد، رفته‌اند و سوالات خود را بدون حضور خبرنگاران رسانه‌هاي مكتوب مطرح كرده‌اند.

انتهاي پيام/ب

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن