تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799212834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير راه و شهر سازي: فروش مسكن مهر اعياني نيست/ قرارداد با قرارگاه خاتم براي آزادراه تهران- شمال نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: وزير راه و شهر سازي: فروش مسكن مهر اعياني نيست/ قرارداد با قرارگاه خاتم براي آزادراه تهران- شمال نداريم
همه بانك‌ها داراي صندوق پس انداز مسكن مي‌شوند/پس از شناورسازي قيمت‌ها در بخش حمل و نقل ريلي نوبت به بخش حمل و نقل هوايي مي‌رسد،‌ شناور‌سازي قيمت‌ها را به زودي در بخش هوايي اجرايي مي‌كنيم و البته بايد مدافع حقوق شهروندان هم باشيم. وزير راه و شهر سازي: فروش مسكن مهر اعياني نيست/ قرارداد با قرارگاه خاتم براي آزادراه تهران- شمال نداريم


وزير راه و شهرسازي، از فروش مسكن مهر در عرصه، عدم قرارداد با قرارگاه خاتم براي آزادراه تهران- شمال و شناور شدن قيمت بليت قطار در برخي مسير‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، عباس آخوندي در نشست خبري خود به مناسبت هفته حمل و نقل گفت: خريد و فروش مسكن مهر تنها درعرصه، آزاد مي‌شود و شامل اعيان نخواهد شد، طرح جامع مسكن در همه حوزه‌ها و اجزا قرار است به روز رساني شود كه به نفع ساماندهي بازار مسكن خواهد بود، سياست دولت اجراي طرح‌ها و برنامه‌هايي است كه به افزايش تورم منجر نشود و صندوق‌هاي پس‌انداز و سرمايه‌گذاري نيز در اين زمينه فعاليت مي‌كنند.

همه بانك‌ها داراي صندوق پس انداز مسكن مي‌شوند

آخوندي با اعلام اينكه به زودي صندوق‌هاي پس انداز و وام مسكن از انحصار بانك مسكن خارج خواهند شد و همه بانك‌ها داراي صندوق پس انداز مسكن مي‌شوند، گفت: بايد صندوق‌هاي پس انداز و سرمايه‌گذاري به گونه‌اي تسهيلات دهند كه در كنار فعاليت‌هاي ضد تورمي دولت، برنامه‌هاي مسكن هم به خوبي اجرا شود.

آخوندي افزود: به هيچ وجه براي افزايش وام مسكن به بانك مركزي متوسل نمي‌شويم، همچنين وام مسكن در شهرهاي كوچك ۳۰ تا ۴۰ درصد قيمت مسكن و در شهرهاي بزرگ حدود ۱۰ درصد قيمت واحد مسكوني را تامين مي‌كند.

وزير راه و شهرسازي تاكيد كرد: بايد صندوق‌هاي پس انداز و وام مسكن را از انحصار بانك مسكن جدا كنيم و همه بانك‌ها، پس انداز مسكن داشته باشند و منابع از داخل اقتصاد بدون ايجاد تورم فراهم شود، اين ايده به صورت كلي مطرح شده است و بزودي جزئيات آن ارائه مي‌شود و به تصويب دولت هم نياز دارد.

آخوندي گفت: ‌هدف ما اين است كه طبقه متوسط جامعه حداقل ۵۰ درصد قيمت مسكن را تسهيلات بگيرد اما بايد پس انداز هم داشته باشد.

عدم قرارداد وزارت راه با قرارگاه خاتم الانبيا

وزير راه و شهرسازي در باره آزادراه تهران - شمال هم گفت: از لحاظ حقوقي، قراردادي با قرارگاه خاتم الانبيا براي آزاد راه تهران - شمال نداريم و قرارداد پيشين با بنياد مستضعفان هم در اين آزادراه بررسي مي‌شود كه گزارش آن را به رئيس جمهور داده‌ايم.

آخوندي در باره آزادسازي قيمت‌ها در بخش حمل ونقل هم گفت: بايد به سمت بازار برويم و نمي‌توان با كنترل قيمت‌ها به اهداف توسعه‌اي رسيد و بخش خصوصي هم بايد فعال باشد.

وزير راه و شهرسازي افزود: بنياد در آزادراه قرارداد دارد كه در حال تجديد نظر در قراردادهاي قبلي بنياد هستيم.

آخوندي با بيان اينكه به دنبال فعال كردن قرارداد قبلي هستيم، گفت: گزارش كاملي از قرارداد قبلي تهيه شده و به دست رئيس جمهور داده‌ايم،‌ دولت هم بايد نقش تنظيم گر را ايفا كند و در برنامه پنجم توسعه، تكليف شده است در حوزه ريلي، هوايي و جاده‌اي قيمت‌ها را آزادسازي كنيم.

شناور شدن قيمت بليت قطار در برخي مسير‌ها

وزير راه و شهرسازي در ادامه اين نشست از شناور شدن قيمت بليت قطار در برخي مسير‌ها خبر داد و گفت: پس از شناورسازي قيمت‌ها در بخش حمل و نقل ريلي نوبت به بخش حمل و نقل هوايي مي‌رسد،‌ شناور‌سازي قيمت‌ها را به زودي در بخش هوايي اجرايي مي‌كنيم و البته بايد مدافع حقوق شهروندان هم باشيم.

وي ادامه داد: حتماً به سمت نظام بازار حركت مي‌كنيم و از نظر قانوني طبق برنامه پنجم در حوزه راه‌آهن و هواپيما به سمت آزادسازي خواهيم رفت.

آخوندي توضيح داد: تنوع‌سازي نرخ‌ها نيز در ساعات غير پيك و پيك عملياتي مي‌شود و پس از آن آزادسازي را خواهيم داشت، در گام سوم بخش خصوصي بايد نسبت به نوسازي ناوگان خود عمل كند.

وي همچنين اظهارداشت: در بخش ريلي يك هزار و ۶۰۰ دستگاه واگن فعال داريم كه بايد حداقل در دو هزار و ۲۰۰ دستگاه واگن جديد نيز سرمايه‌گذاري كنيم.
آخوندي يادآور شد: دولت بايد به كمك بخش خصوصي بيايد تا آن‌ها نيز توجيه مالي مطلوب داشته باشند.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن