تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820050093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعجب استاندار هرمزگان از نبود سيلوي ذخيره گندم در استان/ پيگيري براي رفع مشكل


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تعجب استاندار هرمزگان از نبود سيلوي ذخيره گندم در استان/ پيگيري براي رفع مشكل
بندرعباس - خبرگزاري مهر: استاندار هرمزگان در جلسه شوراي آرد و نان استان از نبود حتي يك سيلوي ذخيره گندم در سراسر استان اظهار تعجب كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، جاسم جادري در جلسه شوراي آرد و نان استان پس از ارائه گزارش مديران مربوطه، از عدم وجود حتي يك سيلوي ذخيره گندم در سراسر استان اظهار تعجب كرد.

وي با بيان اينكه بايد اين مشكل هر چه زودتر بررسي و جهت رفع آن اقدام شود، در اولين پيگيري هاي خود در همان جلسه با مديرعامل بانك سپه كشور تماس گرفته و درخواست نمود در اعطاي تسهيلات احداث سيلو به بخش خصوصي متقاضي اين كار تسريع شود.

وي با اشاره به اينكه تامين گندم و نان مردم از اولويت ها است تاكيد كرد: بايد كيفيت ناني كه به دست مردم مي رسد مطلوب باشد و احداث سيلو در استان مي تواند در اين امر تا حدود زيادي تاثيرگذار باشد.

وي گفت: جهت تسريع در احداث و راه اندازي سيلو ذخيره گندم براي استان وارد عمل شده و مديران مربوطه بايد هرگونه همكاري لازم را براي تحقق اين امر انجام دهند.

استاندار هرمزگان در ادامه بر بازرسي و نظارت مستمر بر نانوايي هاي استان تاكيد كرد و بيان داشت: نبايد اجازه دهيم در حق مردم اجحاف شود و با نظارت دقيق و مستمر، كم فروشي و كيفيت نان همواره مورد كنترل قرار گيرد.

جادري با بيان اينكه خوشبختانه طبق گزارش ها بالغ بر 90 درصد از 863 نانوايي درحال فعاليت استان هرمزگان هم اكنون جوش شيرين را از مواد پخت نان حذف كرده و نان غني شده به مردم ارائه مي دهند از بازرسي هاي شبكه بهداشت، فرمانداري ها و ديگر متوليان قدرداني و خواستار افزايش كنترل ها شد.

وي با اشاره به كيفيت بسيار بالاي گندم توليدي در استان اذعان داشت: اميدواريم در سال جاري سطح زير كشت گندم افزايش يافته و توليد گندم مرغوب هرمزگان مايه بركت براي مردم استان باشد.

بندرعباس را با ديدگاه ساختن آينده اي بهتر ببينيم

استاندار هرمزگان گفت: مشكلات اساسي در شهر بندرعباس به عنوان مركز استان ترانزيتي و اقتصادي هرمزگان بسيار است كه بايد از گذشته درس گرفته و اين شهر را با ديدگاه ساختن آينده اي بهتر ببينيم.

جاسم جادري در نشست بررسي مسائل و مشكلات شهر بندرعباس اظهار داشت: هرمزگان با دارا بودن موقعيتي استراتژيك و پتانسيل هاي كم نظير ترانزيتي، اقتصادي و صنعتي تا كنون تنها يك منبع درآمد بوده و كمتر توانسته استفاده كننده باشد كه مصداق بارز آن وضعيت شهري بندرعباس به عنوان مركز اين استان است.

وي اضافه كرد: مشكلات اساسي در شهر بندرعباس بسيار است اما بايد از گذشته درس گرفته و به شهر بندرعباس با نگرشي وسيع و مثبت در جهت ساختن آينده اي بهتر نگاه كنيم.

وي گفت: مسئولان بايد براي يافتن بهترين راهكارها با توجه به شرايط امروز و نگاه به فردا تلاش كنند و مديري موفق است كه شرايط را مغلوب اراده خود كند.

وي تصريح كرد: در خصوص شهر بندرعباس به عنوان مركز استان كه تاثيرات مستقيمي بر ارائه خدمات به ديگر شهرستان ها نيز دارد بايد حساسيت و تلاشي افزون در بستر نظام مندي و ساماندهي امور شهري صورت پذيرد.

استاندار هرمزگان بر استفاده و همكاري با بخش خصوصي تاكيد كرد و بيان داشت: بخش خصوصي ظرفيت و پتانسيلي عظيم برآمده از متن مردم است كه با اعتماد به اين بخش مي توان در كنار رفع مسائل به معشيت مردم نيز كمك كرد.

فرماندار بندرعباس نيز در اين نشست مسائل و مشكلات عمده شهرستان بندرعباس را مطرح كرد كه از مهمترين آنها مي توان به جابجايي زندان بندرعباس از داخل شهر به حومه، ساماندهي اصناف مزاحم، تعيين مديريت سواحل شهري توسط شهرداري ، احداث جاده ساحلي بندرعباس – ميناب، مطالعه طرح ساماندهي اماكن و انبارهاي حد فاصل صنايع غرب تا شهر بندرعباس، قاچاق سوخت ، معضلات سيستم فاضلاب مسكن مهر و مشكلات برخي جاده هاي روستايي توابع اشاره كرد.

در اين نشست معاونين سياسي امنيتي، برنامه ريزي و عمراني استاندار و همچنين شهردار بندرعباس و سرپرست اداره كل راه و شهرسازي نيز حضور داشتند.

كد خبر: 2197497

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۲:۵۸

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن