تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس از يك كلاهبرداري جديد گزارش مي‌دهدكلاهبرداري پزشك‌نماي متقلب از بيماري در يكي از بيمارستان‌هاي معروف تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس از يك كلاهبرداري جديد گزارش مي‌دهدكلاهبرداري پزشك‌نماي متقلب از بيماري در يكي از بيمارستان‌هاي معروف تهران
يك فرد كلاهبردار با استفاده از مشخصات يك پزشك و شرايط حاد يك بيمار به طرز شگفت‌انگيزي از خانواده اين فرد كلاهبرداري ميليوني كرد.


به گزارش خبرنگار قضايي فارس، زن ميانسالي در تماس با خبرگزاري فارس پرده از راز يك كلاهبرداري حرفه‌اي را در يكي از بيمارستان‌هاي قلب در شهر تهران برداشت.

اين زن در اظهاراتش مدعي شد در تاريخ 23/9/92 همسرم به نام «محمدحسن ص» در بيمارستان ساعت 7 صبح تحت عمل جراحي قرار گرفت.

هنگامي‌كه در سالن انتظار مشغول مشاهده مانيتور براي در جريان قرار گرفتن روند عمل بوديم اطلاعات بيمارستان حدود ساعت 9 ما را پيج كرد و عنوان كرد: همراه بيمار «ص» به اطلاعات مراجعه كند.

با نگراني و استرس از بيماري شوهرم به اطلاعات مراجعه كردم و گفتند از اتاق عمل تماس گرفتند و گوشي را به من دادند.

خانمي به نام «ع» از اتاق عمل با من صحبت كرد و گفت شماره تماسي كه در پرونده ثبت شده كسي پاسخگو نيست و دكتر م (همكار دكتر الف جراح شوهرم ) ميخواهند با شما صحبت كنند شماره همراه بدهيد تا با شما تماس بگيرند.

ما هم به دليل نگراني شماره خود را داديم و بعد شخصي زنگ زد و گفت از اتاق عمل تماس مي گيرم و همسرم حين عمل احتياج به دستگاهي براي دريچه قلبشان دارند كه هزينه نوع خارجي آن 5 ميليون و هشتصد هزار تومان است و بيمه هم كل هزينه آن را بعدا پرداخت مي كند و سريعا مبلغ را به شماره حسابي كه مي دهم واريز كنيد و شماره پيگيري را اعلام كنيد.

وي ادامه داد: ‌گفتم نمي‌توانم كل مبلغ را واريز كنم سه ميليون در حال حاضر واريز مي كنم كه شماره حسابي به من داد كه بنام عليرضا-ب بود و به ما عنوان كردند اين فرد مسئول داروخانه هلال احمر است.

بعد از واريز پول و دادن شماره پيگيري با اطاق عمل تماس گرفتم تا ببينم جريان عمل چگونه است و همچنان دچار شك و نگراني از وضعيت شوهرم بودم تا اينكه اعلام كردند اصلا در جريان اين قضيه نيستند.

به اطلاعات بيمارستان مراجعه كردم ايشان با خانم «ع» كه با من صحبت كره بود تماس گرفتند و پيگير شدند خانم «ع» منكر قضيه شدند و گفتند شخصي به نام دكتر «م» با ايشان تماس گرفتند و ادعا كرده از آشنايان محمدحسن ص است و شماره تماس ميخواهد و ايشان به اين دليل شماره خواستند.

بعد از مراجعه به حراست بيمارستان متوجه شديم كه مورد كلاهبرداري بوده و بيمارستان هر هزينه اي را از طريقه حسابداري مي گيرد.

اين خانم ميانسال در بيان ماجرا و شكايتش گفت: از خانم «ع» شاكي هستم به دليل اينكه اولا چگونه است كه شخصي از بيرون تماس گرفتند و شماره من را مي خواستند و ايشان پيگير شده از اتاق عمل كه شماره من را به طرف بدهد.

ايشان حتما با شخص كلاهبردار ارتباط داشتند كه در آن شلوغي بيمارستان كه پرسنل آزاد آن بيمارستان جوابگوي مردم و مراجعين هم نيستند ايشان آنقدر احساس مسئوليت كردند كه از اتاق عمل پيگير شماره من باشند.

ايشان كه جزو پرسنل همان بيمارستان هستند مگر دكتر‌هاي آن بيمارستان را نمي شناسند كه با ذكر اسم و اطمينان به من گفتند كه دكتر «م» با شما كار دارند.

ايشان به گونه‌اي با من صحبت كردن كه دكتر از اتاق عمل با من كار دارند و در آن هنگام با دل مشغولي كه داشتم شكي به اين قضيه نكردم كه امكان دارد پرسنل خود بيمارستان نيز كلاهبردار باشند يا با كلاهبرداران همدست باشند بنابراين اطمينان كردم.

پيش از اين نيز مورد مشابهي در تماس با خبرگزاري فارس خبر از اين شيوه كلاهبرداري داده بود كه خود و چند تن ديگر از بستگان بيماران در يكي از بيمارستان هاي خصوصي تهران مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند.

سرايت اين شيوه كلاهبرداري از بيمارستان هاي خصوصي به دولتي حكايت از اين موضوع دارد كه باندي شياد در اين زمينه فعال هستند كه لزوم هشداري مسئولان بيمارستان‌ها و برخورد سريع مراجع قضايي و انتظامي در اين خصوص احساس مي‌شود.

انتهاي پيام/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن